Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Firmele private si escrocheria cu permisul B


Postări Recomandate

Se plătește din ce știu eu, o suma modica. E un mod eficient de a scoate din gestiunea firmei un mijloc fix. În unele locuri se organizează licitații interne, participa doar angajații. Probabil în alte locuri poate constitui un bonus, și se face o vânzare aproape fictiva. Bunul trebuie scos din gestiune, are de câștigat și firma și angajatul. 

Acum 31 minute, merck a spus:

Gratis sau mai da un ban din buzunar pentru masina?

 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 189
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Acum 2 ore, Elservius a spus:

Avantajul real este al respectivelor firme, deoarece "resursa umană" poate fi -și practic este- în permanență la dispoziția firmei.

Avantajul si mai real este acela ca si-au rezolvat ieftin problema parcarii cazanelor respective. In rest si in epoca trecuta existau formatii de lucru ce aveau masina in dotare,. nu era un sofer care sa stea degeaba in masina 5-6 ore din 8!

Link spre comentariu

Cand trebuie condusa in interes de serviciu e abuz, cand e calarita masina de serviciu pe toate coclaurile in interes personal atunci nu mai este abuz. Stiu persoane care si-au facut concedii cu masinile de munca si nu li s-a batut obrazul, mai ales ca aboslut toate cheltuielile legate de masina erau suportate de firma. Dar na, romanul e roman, sa i se dea, sa i se faca. Niciodata sa dea si sa faca.

Link spre comentariu

Sunt meserii care presupun efort fizic intens in timpul programului de lucru.

Dupa 5-6-7 ore de lucru, "soferul" care a lucrat cot la cot cu  echipa, are de lucru suplimentar, pe drumul de intoarcere.

Apare riscul de accident din cauza oboselii, iar toti membrii echipei din masina devin posibile victime...

O fi bine, o fi rau....?

Cine raspunde in caz de accident cu victime pe drumul la/de la punctul de lucru pe linie de ITM?

Soferul, care nu e sofer in acte, sau angajatorul?

Majoritatea oamenilor nu vad conducerea automobilului ca pe o activitate obositoare, stresanta si periculoasa.

Desi, legat de indeplinirea atributiilor de serviciu ca sofer, daca privim accidentele cu multe victime in care sunt implicate microbuze/autobuze/TIR-uri etc, ne dam seama ca realitatea este alta...

Asa ca adaug o intrebare la topic: au dreptul angajatorii sa expuna angajatii la riscurile de care scriam mai sus, fara sa aiba prevazut expres in organigrama si in contractul de munca cumulul de functii (lucrator + sofer) ?

Eu cred ca nu, dar traim in Romania si se poate orice.

 

Link spre comentariu

Domnul @Ion_Bumbua scris un foarte mare adevăr; d-nealui chiar știe despre ce este vorba.

 În rest, despre firme de "oraș", acolo lucrurile pot sta într-adevăr mai mult sau mai puțin diferit.

 Eu însă m-am referit în fapt la altceva; acum, cu toții suntem liberi să ne considerăm oameni, sau în fapt doar niște resurse.

Link spre comentariu
Acum 17 minute, draku a spus:

Sunt meserii care presupun efort fizic intens in timpul programului de lucru.

Dupa 5-6-7 ore de lucru, "soferul" care a lucrat cot la cot cu  echipa, are de lucru suplimentar, pe drumul de intoarcere.

Apare riscul de accident din cauza oboselii, iar toti membrii echipei din masina devin posibile victime...

O fi bine, o fi rau....?

Cine raspunde in caz de accident cu victime pe drumul la/de la punctul de lucru pe linie de ITM?

Soferul, care nu e sofer in acte, sau angajatorul?

Majoritatea oamenilor nu vad conducerea automobilului ca pe o activitate obositoare, stresanta si periculoasa.

Desi, legat de indeplinirea atributiilor de serviciu ca sofer, daca privim accidentele cu multe victime in care sunt implicate microbuze/autobuze/TIR-uri etc, ne dam seama ca realitatea este alta...

Asa ca adaug o intrebare la topic: au dreptul angajatorii sa expuna angajatii la riscurile de care scriam mai sus, fara sa aiba prevazut expres in organigrama si in contractul de munca cumulul de functii (lucrator + sofer) ?

Eu cred ca nu, dar traim in Romania si se poate orice.

 

👍

Link spre comentariu

Eu am avut multe situații în care ,fiind pe teren la lucrarea respectivă, eram șoferul care aducea echipa la locul de muncă, eram șef de lucrare,și tot eu conduceam pe drumul de întoarcere....și, timp de 12 ani în care am făcut treaba asta nu am primit nimic în plus....nici măcar mulțumiri!

Link spre comentariu

Da, si eu am folosit masina firmei, in interesul firmei, atat in oras, cat si in alte judete. Lasam masina mea in parcare si plecam cu masina lor. Nu am negociat nimic in plus la salariu. Dar eram multumit ca nu imi cerea sa folosesc masina mea. Sigur se isca un conflict spontan...:)

Link spre comentariu
Acum 1 oră, BRANCA a spus:

 Privitor la deplasarea cu maşina aş zice că e legal dacă e prins în contractul de muncă şi în atribuțiile de serviciu.

 

Nu vor face asta ca atunci trebuie sa te plateasca suplimentar

Link spre comentariu
2 hours ago, draku said:

Asa ca adaug o intrebare la topic: au dreptul angajatorii sa expuna angajatii la riscurile de care scriam mai sus, fara sa aiba prevazut expres in organigrama si in contractul de munca cumulul de functii (lucrator + sofer) ?

Eu cred ca nu, dar traim in Romania si se poate orice.

De ce să nu fie posibil in Romania asa ceva din moment ce ăla de la ITM care vine în control are șofer angajat.
Nu ar fi de mirare ca , la stat, șoferul să aibă și el șofer la dispoziție.
În rest , e bine. Hai la vot !
Că tot votăm de mai bine de 30 de ani același rahat iar apoi ne mirăm de rezultat.


 

Link spre comentariu
Acum 48 minute, cloudy a spus:

Că tot votăm de mai bine de 30 de ani același rahat iar apoi ne mirăm de rezultat.

Daca votul tau ar conta, a doua zi ti s-ar interzice sa votezi. Cainii latra, caravana trece. Cam asa au facut si ei. Acum colac peste pupaza, liberalii il au cap de lista la europarlamentare, pe rolex bogdan. Pai mai bine dau cu stampila de pamant decat sa votez cu liberalii, sa-l validez pe tembelul ala 4 ani in parlamentul european. Eu nu ma mai mir de rezultat, tot timpul m-am mirat de liste.

Screenshot-20240524-114944-edit-42890864

 

Legat de subiect, nu cred ca poate fi numit abuz un gest care il faci de buna voie. Nu-ti pune nimeni pistolul la tampla, si nici nu o fi ala singurul loc unde poti munci. Daca consideri ca e abuz, pleci in alta parte. Nici o firma nu va angaja sofer pt o echipa care pleaca la munca, cu atat mai mult, doar pt un individ. Am jucat in ambele echipe, si sclav si stapan de sclavi. Stiu cum e, si nici eu nu as angaja sofer care sa duca un om la treaba, si cat ala munceste la interventie, soferul sa doarma cu capul pe volan, ca e sofer si altceva nu stie.

Link spre comentariu
1 oră în urmă, doru3160 a spus:

.... nici eu nu as angaja sofer care sa duca un om la treaba, si cat ala munceste la interventie, soferul sa doarma cu capul pe volan, ca e sofer si altceva nu stie.

 

Si pe sofer l-ai plati suplimentar cat conduce daca si munceste la interventie? 

Ca ala care munceste la interventie sta degeaba pe bancheta masinii in timp ce asta conduce...

Sau ii tai aluia care munceste o parte din bani, ca el nu conduce ?

 

Editat de draku
Link spre comentariu



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări