Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

doru3160

Moderatori
  • Content Count

    5,847
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

127 Excellent

About doru3160

Profile Information

  • Locatie
    Iasi

Contact Methods

  • Yahoo
    doru3160@yahoo.com

Recent Profile Visitors

3,489 profile views
  1. Sportul care l-am folosit mai bine de 10 ani in bucatarie, era facut integral acasa, cu propria manuta. La selectorul original am renuntat dupa '90 cand au inceput sa apara firmele de cablu. Am renuntat la antenele de pe casa si am upgradat tv-ul cu un programator de siemens si selectorul habar nu mai am din ce tv color era, dar l-am folosit asa, pana am trecut la color si in bucatarie, un samsung tot cu diagonala mica. Cred ca era prin 94. Daca vrei sa-l folosesti cumva, pune-i un selector de la un crt. Cu originalul nu prea ai sanse sa vezi mare lucru pe cablu, iar pe antena e din ce in ce mai greu.La mine in Iasi nu mai reusesc sa prind nimic cu antena, doar armonici scapate din instalatiile de cablu, si alea destul de slabe ca sa poti face reglaje.
  2. E bine ca a luat-o din loc. Nu mai retin amanunte, si toata hartogaraia nu e chiar la indemana ca sa-mi aduc aminte ce mesteream acum mai bine de 30 ani. Cu BV e bine sa incepi printr-o baie de electrolitici. Astia de regula dadeau si neliniaritate dar si desfasurare anapoda. Urate mi-au fost modelul asta de Sport. Modelele de dupa asta au fost mai elaborate, mult mai simple si usor depanabile...aproape ca-ti spuneau singure unde e defectul.Dar ca distractie si aducere aminte, e bine sa mai butonesti si cate unul din asta din cand in cand.
  3. doru3160

    Donatii

    Sunt si spray-uri din tabla din fier stanat, care pot fi folosite pt asa ceva.E pacat sa strici un condensator ca sa-i folosesti doar cuva.
  4. De pe vremea cand erau pe val se gasea greu modelul asta de final. Eu le rezolvam cu finali cu siliciu. Plecam de la schema de baza a televizoarelor de generatie mai noua. Nu mai retin acum cu precizie, si ca sa nu spun prostii, nu spun nimic.O sa caut prin hartii unde stiu ca aveam scris exact ce trebuie ca sa mearga cu final linii cu siliciu. N-ar strica sa dai si un anunt la cumparari. Cred ca nu ma insel, au fost la vanzare la cineva de pe forum destul de recent tipul asta cu germaniu, dar nu am fost tentat sa cumpar.
  5. doru3160

    Donatii

    Nu mai spune de ''mari dimensiuni'' ca induci lumea in eroare...la mine unul de mari dimensiuni are 35x35x20 cm doar cuva, fara borne...
  6. doru3160

    Donatii

    Astia mai greu ii gasesti nefunctionali.Cred ca aveam eu cate ceva pe la mine.Sa vad cum dau de ei si iti dau un mp.
  7. Si ce crezi ca pateai? Masina avea sa semnalizeze lipsa apa, si aveai sa afli ca in pozitia aia, robinetul e inchis.Masina nu trece la program fara sa-si faca nivelul de apa.
  8. Cred ca ii e si greu sa foloseasca o asemenea agenda...La mine am depasit cu putin 200 si tot mi se par multe.In mod sigur, daca ma apuc sa fac curat, sa sterg numerele bagate ocazional si nefolosite decat de cateva ori, lejer ma duc sub 200.
  9. Corect, dar viata e greu...cine isi cumpara motor crezi ca e un spirit linistit? O cauta cu lumanarea, de cele mai multe ori o si gaseste.
  10. Bine ca nu era și televizorul...
  11. Nimeni nu spune sa dai intr-un copil, da' intr-o loaza, parca e alta discutie. Si apoi, cand e vorba sa dai intr-o loaza pt a face o educatie mai eficienta, fiecare se gandeste la ce e mai rau...coaste rupte, buze sparte, cap crapat. Nu frate, aia nu e educatie, dar una la ceafa prieteneste sau doua la cur, sa stii ca niciodata n-au facut rau.
  12. Nu merita service...e un model destul de vechi, un Y540 se gaseste de ocazie, functional cu 150...200 lei. Cat sa coste reparatia ca sa fie rentabil, si sa nu-l arunci la payback?
  13. Da' nici n-am pretentia sa fiti de acord...fiecare e liber sa creada ce vrea. Asta nu inseamna neaparat ca are si dreptate.
  14. Am pomenit de sfoara, pt ca la barci merge, si fara ambreiaj...am mers si eu o singura data cu dacia fara ambreiaj, dar am avut noroc de trafic lejer, ca sa nu spun absent, si am mers din felie pana la locul unde trebuia sa repar, dar de aici si pana a rula in panta cu opriri dese (ca de aici a plecat discutia), e distanta mare.
  15. Cu sfoara. Ca de obicei, am sarit de la trafic cotidian la mersul fara ambreiaj...oare ce urmeaza? Oare cati soferi din traficul obisnuit al zilei stiu sa foloseasca masina fara ambreiaj? Si din cei care stiu, oare cum s-ar descurca in coloana in panta, cu oprire din 3 in 3 m?
×
×
  • Create New...