Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

doru3160

Moderatori
  • Content Count

    6,097
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

127 core_reputation_level_5

About doru3160

core_pfieldgroups_2

  • core_pfield_6
    Iasi

core_pfieldgroups_1

Recent Profile Visitors

4,001 profile views
  1. N-am nimic cu Loganul, insa prea e frecvent defectul asta. Inseamna ca lampile spate au o hiba, atata tot. Probabil cu ceva indemanare ar putea fi remediat neajunsul asta. Am avut si la seat leon probleme cu contact incalzit la lampa spate, dar totul e sa nu lasi sa ia foc masina. La frana probabil nu il avertizeaza, dar la semnalizare mai mult ca sigur se schimba frecventa in bord, daca are cine s-o bage in seama.
  2. Acum m-am invatat cu fenomenul ( vad macar unul pe zi)...daca se aprind ambele continuu, inseamna ca a apasat pe frana. Daca se aprind ambele intermitent, inseamna ca vrea sa semnalizeze. Mai naspa e cand e soare si nu se vede bine ca clipocesc, fiind alimentate fiecare cu jumate din tensiune. Probabil pe posesori nu-i deranjeaza, pt ca se ard becurile mai greu.
  3. Nu toti avem imaginatie asa bogata...
  4. Am vazut si exemplare relativ noi la care cand se aprinde becul de semnalizare, se aprinde in serie cu cel de pe frana, ca nu prea stii ce vrea sa spuna. Probabil e vorba de un defect din nastere.
  5. Eu il folosesc si acum, la iesirea din amplificator, pt casti cu jak de 3,5mm.
  6. Da, ma rog, n-am prea văzut motor (motocicleta) cu capota, dar asta nu înseamnă că n-o fi... Știi tu mai bine.
  7. Sa vezi necaz pe motoristi, ca nu mai pornesc alarmele la masini cand se dau cu motorul electric.
  8. De aia am si masurat orientativ cu ruleta, n-am avut nimic de demonstrat, nu stiu altii ce au de demonstrat.
  9. Ce le stii tu pe toate...o sa caut un subler ca sa te conving ca n-am luat in calcul tablele alea. In cel mai nefericit caz poate fi 47mm in nici un caz 46.
  10. Desi am teflon, nici nu mi-a trecut prin cap sa pun altceva decat ce a avut. Nu pot sa explic de ce...poate din dorinta de a pastra aspectul initial.
  11. Modelul asta a circulat pana de curand in Iasi (nu cel pe care scrie ITB).
  12. Da, uite aici m-ai ghicit, chiar voiam sa ma laud si nu mai aveam cu ce...sigur ai prea mult timp liber.
  13. Sa vezi belea, nu m-am gandit ca ar fi necesar sa mai spun si cum o fac. Dar sunt sigur ca ce era de inteles, s-a inteles, restul e doar can can de forum, ca ne place sa aratam ca stim.
  14. Sau se procura o roata normala pt rezerva si se evita deranjul. Eu de ex, chiar daca am rezerva cu anvelopa de iarna, n-am folosit-o niciodata...am facut pana doar cu rotile echipate de vara, si nici asa de cativa ani.Am rotit rotile de pe masina cu rezerva, ca sa nu ma trezesc ca aia din portbagaj e perfecta la calea de rulare, dar e imbatranita.In fiecare an, alta roata se odihneste ca rezerva.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.