Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

S o crezi tu.

Adica ai bateria de 30-50kwh sub capota si nu bagi macar un 2kw sunet sa se auda basu manelistic din portbagaj de la bajatu b0$$?

De faci cumva o tiganie sa tragi direct dc, pai de acolo direct in etaju final te duci in clasa d cu separare galvanica la input si cam gata.

Ca aici nu cred ca greseste nimeni alimentarea, ca si la priza unde musai separare ca altfel te trezesti cu faza la masa montajului...

 

Doar sa te asiguri ca la incarcare se re-echilibreaza celulele.

Editat de Sharky
Link spre comentariu
1 oră în urmă, Sharky a spus:

S o crezi tu.

Adica ai bateria de 30-50kwh sub capota si nu bagi macar un 2kw sunet sa se auda basu manelistic din portbagaj de la bajatu b0$$?

 

Da, ma rog, n-am prea văzut motor (motocicleta) cu capota, dar asta nu înseamnă că n-o fi... Știi tu mai bine. 

Link spre comentariu
Acum 8 ore, franzm a spus:

Nu-i bai. Stai sa vezi ce cool va fi Twizzy cu sound de Ferrari.

Ar fi o blasfemie !:da.

 

Apoi n-ar fi nevoie de simulatoare pentru zgomote gen trăncănit de articulatii uzate, nici de amortizoare inteligente care să imprime mașinii un mers de "barcă pe valuri". Toate astea vor apărea in mod natural si la electrice, pe măsura uzurii.

 

Cloncanitul de planetară in viraj era frecvent la vechile Dacii, unde se foloseau materiale de slabă calitate. 

In cazul mărcilor din vest cu tractiune față, cloncanitul apărea greu, poate după 150 ... 200 kkm. Apoi la cele cu tractiune spate planetarele nu aveau moarte. Mă refer la masinile  cu diferential solidar cu caroseria și roti spate independente. La "dezmembrari" erau stive de planetare spate pentru că nu le cumpăra nimeni. 

............

Ceea ce am vrusă subliniez e faptul că masinile electrice nu vor mai naște aceleași pasiuni precum cele clasice. Tot ce presupune întreținerea/folosirea unui motor termic va dispare. 

In fine, pentru unii e o ușurare. Pentru alții, e o schimbare (cei pentru care mașina reprezenta mai mult decât un miljoc de transport).

Cam atât am avut de spus. Fiecare percepe lucrurile la modul său ......

 

Editat de +_Florin_+
Link spre comentariu

Ai destule de facut oricum. Crezi ca toate o sa fie de calitate?

Si ma rog la motor ce intretii? schimbi un ulei si la multi ani distanta cate o curea.

Vezi si tu ca astea mai noi au distributia data la 150k.

 

De schimbat oricum ai multe la masina, iar daca incepi sa te bagi la electrica sa bibilesti bateriile apoi nene, nu e usor, cere munca de cercetare, schimburi, etc.

In rest mecanica se duce clar. Si planetare stai sa ii vezi tu pe teribilisti, ca mai vad pe cate unu cu un golf te de i cum fluiera rotile in viraj...planetarele sunt in extaz...

Un prost dinala trage si de bulectrica, tot in viraj, ca doar ce are? E electrica domne, nu se strica!

Editat de Sharky
Link spre comentariu

Ei, mai un culbutor de reglat  sau verificat, un tachet hidraulic de schimbat, o servopompa,un filtru de ulei, motorina, o bujie, un injector, un alternator nu`i asa mare filozofia da la unele`ti rogi moartea sa ajungi la piesa de inlocuit.

Mai grav un lant de distributie, o patina, un motor de dat jos pentru schimbat distributia, ca doar e masina premium :d

Este destul de lucru la o masina, doar sa`ti placa si mai ales sa ai timp si unde.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Pai vb de una relativ noua si buna, ca si la bulectrica se poate duce invertoru, bateria, ceva contact electric, testerul iti zice ca e bateria, de fapt nu e....

Hai ca se aduna....

Servo ai si la electrica, chiar daca e electrica, nu e infailibila.

Crezi ca raman service-urile fara obiectul muncii? Stai linistit...

 

Link spre comentariu

:d

Proiectul!

Au adus toti consumatorii pe un sigur contact de masa desi ar mai fi fost o pozitie libera dar in conectorul mama nu`i clema ca o puneam eu.

Electrica, no way Jose, aia nu`i inca masina!

Mai fac inca 300-400Km pe zi dintr`o bucata, gaia are vreme de stat la reincarcat si mai ales unde? la Cuca Macaii inca nu`s statii iar la 6KVA imbatrinesti linga masina.

 

Link spre comentariu
Acum 2 ore, doru3160 a spus:

Am vazut si exemplare relativ noi la care cand se aprinde becul de semnalizare, se aprinde in serie cu cel de pe frana, ca nu prea stii ce vrea sa spuna.

Este masina facuta si perntru UE si pentru USA, :rade:. La americani semnalizarea este rosie nu portocalie ca la noi si multe alte tari. In Canada si cred ca si in USA pe fata ai ambele semnalizari aprinse continuu (deci nu intermitent) cam la 30% din puterea totala. Am vazut si prin Iasi masini cu semnalizarile asa. 

Deci concluzia este ca masina aia semnaliza atat pentru cetatenii din UE cat si pentru americani! :rzb

Link spre comentariu

Acum m-am invatat cu fenomenul ( vad macar unul pe zi)...daca se aprind ambele continuu, inseamna ca a apasat pe frana. Daca se aprind ambele intermitent, inseamna ca vrea sa semnalizeze. Mai naspa e cand e soare si nu se vede bine ca clipocesc, fiind alimentate fiecare cu jumate din tensiune. Probabil pe posesori nu-i deranjeaza, pt ca se ard becurile mai greu.

Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări