Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sharky

Moderatori
  • Content Count

    7,086
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Sharky

  • Rank
    Tortionar

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Toate is asimetrice mai putin semperit. Dar am inteles din teste ca e mai slab ca hankook. Eu folosesc tyrereviews. Acolo agrega testele pe aceeasi pagina. Problema nu stiu daca merita. Falken 510 e 420lei, il duc pana la 0 pe interior si vreo 3-4 pe ext. E decent. Doar ca imi va trage dreapta de pe la jumatea vietii. Sau iau hk la 550, le tin pana ajunge interiorul la 4mm si il rotesc cu 60 lei perechea, si macar o bucata din timp n o sa traga. Spatele nu trage uzat pe interior, pana ala urma acolo as putea lua falken ca sa nu il tot rotesc.
  2. Sa nu te loveasca o masina care fuge, tu esti gasit beat...apoi amendat. Parca era un caz pe aici. Dar oare e lege ca intri la penal peste o anumita concetratie de alcool? Pe casca nu pui apa ca nu vrei sa iti ingreunezi capul. Se baga in rucsac. Am vazut, dar nu vad rostu ca doar nu esti pe timp la competitie.
  3. Vor fi roti de zi cu zi. Nu trag de masina dar vreau sa pun ceva bun ca nu stii cand e nevoie. Nankang au cele mai rele reviewuri, cica luneca.
  4. Eu ceream recomandari de gume bune si care sa nu coste o avere, de ar fi uzura egala as pune ceva premium dar toate sunt asimetrice. Cu geometria ma descurc dar nu stiu de apuc sa ii modific suspensia ca sa pot ajusta caderea mai mult decat permite masina din fabrica.
  5. Nu stau sa explic, dar pe scurt nu se poate. Masina merge cu -2 cadere spate nereglabil, si -1 40' fata care e pus deja pe cat se poate de vertical. Intrebarea era alta sau poate stiti gume simetrice de calitate, exclus all season ca sunt prea scumpe cele bune, idem si semi slick-uri din motive evidente.
  6. Am uzat gumele de 16, trec la 245 45 17. MAsina are cadere cam mare si uzeaza incet spre interiorul masinii. Gume luate de noi, balon mare 225 55 16 au ajuns sa fie zero spre interior, vreo 2-2.5mm pe mijloc si 3 la margine. (Hai sa zicem ca 1mm de interior l-am uzat facand vreo 700km fara reglaj pt ca ma grabeam). Uzura e decenta, ca oricum in cazul unei uniformizari, sa fie 2-2.5mm peste tot le-as fi aruncat. Singura problema e ca daca pun gume uzate pe interior pe fata imi trage de volan dupa inclinatia drumului. Am testat deja cu 3 perechi de roti diferite!
  7. Nu stau 20min sa ascult niste oameni vb nimicuri. E vb de un hibrid? Sau cum de e impozitul mic?
  8. Da ma. Loterie. Personal dintre morti doar batrani cunosc. Asta cu mutatia e de speriat copiii. Virusu da, se muteaza, dar in general combinatia e necastigatoare. E ca si cand ai pune o piesa gresit in montaj. Rareori iese ceva mai bun si in general se lasa cu fum. Is cateva tulpini, sa scapam odata de ele si bine a fi. Cica se deschid noi centre.
  9. Singurul comportament sanatos. Si prima data stresezi amplifu pe sursa limitata, daca n-ai sursa limitata macar cu rezistente pe alimentare. MA rog, asa procedeaza un electronist serios.
  10. Astea is tot felul de fabulatii. La un amplif diy nu e exclus sa faci o lipitura rece sau sa pui o piesa de valoare diferita, pur si simplu se poate gresi. De aia e bine sa il testezi in fel si chip pana sa ii dai pe viu. Ii dai pe osciloscop dreptunghiulare clip puternic si urmaresti conductie simultana si oscilatii. Aici s a sarit peste etape. Pacat pt avariile scumpe. Ca filtru nu ai ce pune. Orice pui va avea influente asupra sr final si a fazei. Cel mai sigur e ca la protectia la dc sa ii adaugi protectie la oscilatie.
  11. Era o duma: cine poarta masca singur in masina poarta pre****tiv singur in pat...
  12. Asta dispare odata cu virusu. Face ea gargara acu de e pe val, dar atat. Nu are carisma sa duca dupa ea masele de una singura. E circ si atat.
  13. Nu ma stiu asa bine la generatia aia, credeam ca e ochios, acu vad ca e 202. Fain oricum. Rugina sa nu il pape, in rest n-ai treaba.
  14. Fain, mai baga poze cu ochiosu. PAre sa fie benzina dupa cum vad ca e gradat turometru. Pacat ca nu trancane. Rugina sa nu aiba, in rest...n-ai treaba.
  15. Eu ti-am dat exemplu de date reale de pe corolla si lexus. Valorile alea n-ai cum sa le scoti cu o benzina in oras, poate cu un tico sau alte jumatati de masina. Mie nu mi-e de ecologie, daca ar fi dupa mine as lua V8 de 5.5L kompressor, as pune la misto un electric ca sa imi dea 90% reducere la impozit!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines