Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sharky

Moderatori
  • Posts

    7,158
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Sharky

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Venit de la Dej acu pe seara, pe zonele drepte vedeai coloana cat se poate cu ochii. Masina dupa masina. Evident ca erau care depaseau f agresiv si fortau pe cei de pe contra sens sa se fereasca, drumul fiind practic de 4 benzi inghesuite, dar marcat ca 2 + refugii. La un moment dat s-a intamplat fix ca in film, unu face stanga, eu opresc, in spatelele meu un X5 opreste, dupa vreo 3s dupa cee stateam aud scartaieli de gume si un buf. A intrat cineva in x5. Cum a reusit nu stiu....
  2. E deja sanctiune pt carnet pt folosirea telefonului. Asta cu BMW-ul e prost gramada. Pun pariu ca nu se uita la nici un telefon, doar isi lua avant sa ii faca pe amandoi, el credea ca aia incetinesc de fraieri...
  3. Daca pui diode sanatoase nu ai treaba. Plus are si traful si priza o anumita inductanta. Mai ai si soft start. Spitzurile sunt de intensitate redusa. Nu e ca intr-un banal filtru C.
  4. Atunci nici nu trebuie sa te stresezi prea mult cu legaturile intre elementele sursei pt ca schema respectiva prin definitie are varfuri mici de curent. La bobina oricum ai rezistenta considerabila fata de orice platbanda din lumea asta. Iese solida sursa.
  5. Daca nu e mocca nu are farmec. Mare lucru sa le pui in ceva cutie cu nisip, capac peste si nu o sa aiba ce lua foc.
  6. La ce proiecte faci si probabil la cat de pretentios esti eu cred ca daca le-ai avea, le-ai vinde.
  7. Pe mine ma bate gandul sa fac un cazan cu coaxialele. Am inteles ca iti flutura camasa pe tine de la atata bas. Pe selenium 8pw3 un difuzor care e f impotent sub 80hz ii da gain bun pana la 40-50. Nu e cel mai coerent bas, dar ii da bine.
  8. Ce rezistente ai in emitori? Iti permiti sa le maresti? Decat tot felul de fortari si altele, nu ai putea mai bine sa dublezi finalii? INjumatatesti curentul, poti dubla rezistenta din emitor, beta creste la curenti mai mici si cu echilibrari nu iti mai bati capul datorita rezistentei din emitor si a faptului ca disipi jumatate. Doar etajul anterior are un pic de suferit ca are niste capacitati in plus, dar presupun ca nu e de banda f larga si oricum e compensat miller. Plus un ventilator care abia sa se invarta tot poti monta undeva ascuns sa nu se vada. Chiar si cand abia se invarte diferenta e majora. PT condensatori, daca tot sunt de aluminiu de ce nu asa: Aluminiu e pe toate gardurile si practic face jumatate cat cuprul. Cand pui deja de peste 1mm ce mai conteaza? Ma rog, sa nu vada numai audiofilu ca odata aude diferenta...
  9. Cazanu tipic bmw e46 in care se urca unu care din ultima mie de ora care o avea in buzunar l a cumparat si acu merge ca la f1 si se crede la volan de m3 modern.
  10. Aia o mie de cai sunt din mega bateria. Deci are autonomie nu gluma. Plus incarcare in draci, ca la orice baterie pana la 60-70 la suta merge repede, daca e de unde curent. Bani sa ai. Pana la urma nu e vreo descoperire sau inventie. Doar s-a completat la ce era deja.
  11. Nu stiu concret in ce se uita, dar la mercedes e cam simplu, de intri in softul lor bagi seria si spune clar cu ce a venit masina si ce e disponibil pt ea. Si ma refer aici la epc, softul pt mercedesuri de la mama lor. Jantele tin si de echiparile estetice ale masinii si setarile suspensiei. Deobicei cand masina vine cu suspensie confort nu se complica sa puna jante mari. Daca la un cazan din 2003 se poate sigur se poate si la astea noi. Sau in coc sigur ai tot ce se poate. 225 45 17 au 2 degete de balon pana la janta. Janta mai mare nu merita din punctul ala. Si asa ai risc mare sa o spargi. Daca nu te dai agresiv, mai bine 16, presupun 205 55 16.
  12. Nu zice nimeni nimic de noua bulectrica de o mie de cai de la tesla? De pe loc e racheta. Au dus o si pe nurburgring dar au plecat de acolo cu coada intre picioare. Abia ce au depasit un m5 sau 10s fata de un megane rs... Semn ca puterea nu tine suficient de mult.
  13. PAi tu stii daca e suficient sau nu pt tine. In rest te certi cu aia de la RAR, dar sper sa fie deschisi la minte. Din cate stiu ei au ceva sistem informatic in care se pot uita. Poti da un telefon pana una alta.
  14. Te duci la reomologare cu COC-ul de la producator si le rezolva. Pe banii tai, evident. Sau daca masina e luata din strainatate cand ii faci identificarea si reomologarea le ceri sa bage toata jantele care le are in COC. Stai linistit si masina mea nu avea initial decat o dimensiune de 16 sin cele 2 din coc. A trecut-o si pe cealalta fara discutii cand am facut indetificarea (2016 - se facea identificare la instrainare masina) la fel cum au trecut si 17, fara discutii, gen e pe capac, o baga. Cand am vrut sa treaca si 18 m-au luat cu povesti, cu COC, omologari si ca nici 17 nu ar fi fost voie, dar daca deja e trecut asa ramane si a trebuit sa rezolv altfel problema. Umblatul cu certificatele in bord e poveste care nu o inghite militianu si te lasa fara talon.
  15. Pai e un bun start pt interviu, in functie de ce intrebari pui, de ce obsevatii faci, cum colaborezi isi dau seama cate stii si ce fel de om esti. Asta daca cel care ia interviul e un om deschis. Ca poti da peste un frustrat care doar vrea sa arate cat e el de destept. Am fost de ambele parti am vazut multe.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines