Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sharky

Moderatori
  • Content Count

    6,975
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Sharky

  • Rank
    Tortionar

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Am mai scris, e problema ca se produce in prostie. Fiecare mare producator sau uniune de producatori scoate anual 10 milioane masini. Ideea e sa mai scoata si bulectrice, desi parerea mea, e sa le faca fiabile, euro6 e suficient de nepoluant si sa o faca pt urmatorii 15-20ani fara hibe majore. Cum E class-urile de taxi generatia 2005-2009 mergeau milionu, sigur se poate si cu astea. Dar nu se invart banii si nu iese profitu...asa ca bagam placa cu ecologia,...
  2. La 1.9 te de i te duci la clapeta de aer si ii iei gazu usor. Pe partea pasagerului la motoarele longitudinale, chiar sub capac e. E vacuumatica. La cele electrice, mai greu. Un diesel corect si cinstit n-are treaba, dar din ce se vede, toate pana de curand au fost fentate. Dar progres e, ca una e sa mirosi dupa un E2-E3 si alta dupa un E5 cu dpf, fie el si cu fente.
  3. https://ziarulunirea.ro/asociatia-pro-infrastructura-circulatia-pe-contrasens-cauza-multor-accidente-multi-romani-circula-in-directia-gresita-perfect-constient-nu-din-neatentie-680660/ Astia zic ca omul pur si simplu a intors pt ca a intrat gresit. Solutia nu e marcarea mai buna. E pedepsirea mai aspra. Nu e corect ca sa iti ia carnetu ca ai intrat pe o alee la bloc pe interzis tot pe aceeasi perioada cu intorsul pe autostrada. Camere sunt si solutia e sa ia carnete pe cate 3luni, ca la alcool. Dupa cum arata zici ca e om serios, trecut prin viata, d
  4. Gpl cica fiind mai greu se acumuleaza in subsol. Aia e problema cea mare. Nu ai voie nici in anumite centre comerciale la care parcarea are zone sub nivelul solului si aerisirea prin lateral e insuficienta. Am inteles ca ar fi niste sisteme de evacuare speciale, deci solutii sunt, doar ca gpl fiind o minoritate nu isi bate nimeni capul. America a iesit din acord deoarece nu era ceva echitabil. Ei se angajau sa reduca emisiile cat de mult, cu un termen clar, China avea semnat ceva ca "or face ce or putea" si intre timp da i mai departe cu industria. Dpdv al afacerilor
  5. Nu tre sa ajunga la amestec stoicometric ca sa bubuie. La fel si metanul 4%, gpl 2%, benzina 1.4% https://en.wikipedia.org/wiki/Flammability_limit#:~:text=The term is considered by,has an LFL of 4.4%. Dar am inteles ca hidrogenul e mai greu de etansat. Acu naiba stie. Trebuie si sursa de aprindere, ca nu ia foc de capu lui.
  6. In banda de interes va fi liniar. ADica ca si amator in casa te intereseaza 300-8k. Cat sa nimeresti imbinarile filtrelor. Restul nivelului il faci aproximativ din microfon, restul dupa ureche. Sub 300-500 oricum nu prea e relevant in casa, mai ales in camere mici. Hai sa zicem cand ai camere de 30mp cu tavan inalt, mai merge un pic mai jos...
  7. Ala pusca pt ca sunt improvizatii. Lumea sta cu gaz in apartament si rareori pusca. DAr daca metanul pusca usor, cum de nu va e frica de hidrogen? Ca ala e si mai a dracului! In alta ordine de idei, nu deplasarea aia 500m cu masina e de vina. PRoblema e industria si cererile excesive. E.g. ideea prin care o masina dupa 5 ani e jumate din valoare chiar daca e rulata sub 100k. Pai cum vine asta? Masina aia mai duce inca 100k chiar 200k cu interventii minore, comparate cu pretul ei initial. Ca schimbi niste elemente de suspensie, niste curele, astea sunt fleac
  8. Ce drac de voltmetru ai pus? SAu era pus pe A, ca ai vrut sa masori A din priza? Acu ma gandesc ca daca pe nul ai consum mare ai ceva cadere de tensiune, si in momentul in care legi impamantarea pe care nu ai consum, ceva diferenta de potential apare intre ele. dar sa sara diferentiala de la voltmetru care are multi mega ohmi....ceva e putred.
  9. Lasa bre ca astia salveaza planeta! Daca am face fiecare un sacrificiu si ne-am lua o electrica, cum abera unu pe FB am scapa de poluare. :)) https://www.bloombergquint.com/business/electric-vehicles-get-first-battery-that-can-charge-in-5-minutes Asta e noua. Doar ca cere un bransament serios(adica ai nevoie de capacitatea * 12, deci aproape 800kW pt o baterie de 60), dar macar incarci repede: Nimic despre costuri inca: BP Plc invested $20 million in the company in 2018 and raised $60 million from companies including Daimler AG in 2017. Astia mi se pare
  10. La lucru folosesc tot felul de tehnologii, aparute de mai multe ani si fiind vb de programare, sa testezi e mai usor decat pe tesut viu. Ca programator scriu unit teste si de integrare, apoi merge la QA care le face la modul mai serios, pe platformele noastre si pe platformele clientului. Totusi, din productie mai vin bug-uri cateodata....Unele pe cod scris de multa vreme, dar cand e sa se alinieze planetele uite ca se intampla. Tehnologii stiute, puse la punct, nici unul nu lucram de ieri, facem code review...dar... La asta ma refer la testarea in timp, ca evident ca nu
  11. Poate s-a discutat, dar is curios cat de bine s-a testat acest vaccin, ca timp nu a fost. Acu na... Nu e ca sunt sarlatani dar imi e ce se intampla daca au gresit niste calcule. Om trai si om vedea. Eu oricum mai am pana ajung sa am ocazia sa ma injectez...
  12. Tin si eu minte ceva clip pe youtube in care tiristu care a blocat circulatia pe autostrada, sper ca intr-o zona dreapta, se ruga de om sa intoarca, omu inca insista ca daca tot a intrat, sa se duca asa. Era ceva badiuc trecut de 50-60ani la cum arata. Probabil se gandea cata benzina risipeste... Prostia nu are limita si nu are varsta...
  13. Curatenie de dupa anu nou... Puteti deschide alt subiect despre aberatii tehnico-audiofile.
  14. Pai si cine ii opreste? Baterii, celule solare si de ce nu, sarma de bobinat, igbt-uri....
  15. Degeaba inceerci sa intelegi prostu... Cred ca orice varianta e mai buna decat ce a facut. Mai ales ca autostrada nu e circulata. Ca in Germania cam greu cu intorsu la ore de varf. Stiu bine pe unde a intrat omul (ca sigur nu a intrat de la Gilau sau Suceag si a venit asa 40km). Ca sa o iei la stanga ai semn clar de interzis, dubla continua, iar pe jos sunt marcate clar benzile cu directiile. IAr viteza de deplasare e redusa cand faci selectia, nodul ala imbarligat nu e in regim de autostrada, e imbarligat bine, vine cu curbe, etc. Sau poate s-a bagat pe unde trebu
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines