Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

+_Florin_+

Membru activ
  • Content Count

    2,006
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About +_Florin_+

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nu văd de ce n-ar merge, potrivindu-se ca dimensiuni. Tepy spune că are 3 diode încastrate în capacul alternatorului (care e conectat la masa mașinii). Aici merg RA220 cu anodul la capsulă. Pe celălalt radiator, care ar trebui să fie obligatoriu izolat față de masă (și să reprezinte borna plus) merg RA220 cu catodul conectat la capsulă. Desigur, o poză ar fi edificatoare. Alternatorul desfăcut și piesele aliniate în ordinea numerelor de pe tricou .
  2. Dacă am înțeles corect, proiectul australian nu e replică 100%. Propulsia va fi diesel-electrică din motive economice și pentru o întreținere mai ușoară. Nava va fi exploatată efectiv, pe mări și oceane. Chinezii n-au de gând să o scoată în larg, a lor va sta ancorată pe nu sțiu ce fluviu (un fel de navă-hotel, atracție turistică). Ei se laudă cu replicarea 100%, inclusiv a motorului cu abur. Căt de funcțiional va fi acel motor e greu de spus, din moment ce nu vor să exploateze nava efectiv. Din punctul meu de vedere niciun proiect nu e ok, variant
  3. Înțeleg perfect și nu vă contrazic, că doar nu sunt vreun specialist în domeniu . Totuși, cei care au proiectat Titanicul au avut ca target o navă de pasageri, nu un spargator de gheață. Nava de pasageri trebuie ferită de astfel de pericole (ciocnirea cu ghețari, de ex). "Marinăria" acelor vremuri știa cum să reducă la minim aceste riscuri. Dar a intervenit interesul comercial (obținerea unui record de viteză răsunător) așa că regulile marinărești au contat mai puțin. E părerea mea, fără pretenții de adevăr absolut ...
  4. In cazul Titanicului căpitanul nu s-a bazat pe experiența sa de o viață, nici pe regulile marinărești. A fost forțat de reprezentantul companiei să alerge ca nebunul printre ghețari pentru a obține un super-record de viteză. N-aș fi vrut să fiu în pielea lui ... A ales să împace și capra și varza, riscând maxim și sperând că va avea noroc. N-a fost să fie, din păcate...
  5. Dacă se găsrște la 130 RON (preț absolut decent) regulatorul poate fi cumpărat, deci nu e o problemă. În cazul în care diodele originale nu se găsesc sub nicio formă (ori sunt la preț prohibitiv) merită încercată "o mânăreala" cu altceva, pentru a repune mașina în funcțiune. @tepy, măsoară cu un șubler diametrul diodelor originale, să vedem dacă e același cu cel al diodelor RA220.
  6. Înseamnă că cele încastrate în capacul alternatorului (bănuiesc capac metalic, conectat la masa mașinii?) au anodul conectat la capsulă. Vezi schema pe care am postat-o. Iar celelelte 3 (încastrate în suportul-radiator din prima ta poză) au catodul conectat la capsulă, iar suportul-radiator reprezintă borna "plus" și automat e izolat față de masă. Dacă e așa cum spun, ar merge (teoretic) o "mânăreală" folosind diode RA220. "Teoretic" zic, pentru că totul depinde de diametrul găurilor și spațiul disponibil între suportul-radiator și capacul alternatorului. Greu de spus d
  7. @validae, cred că sunt 3 diode de un fel și 3 de alt fel. Pentru că numai 3 diode trebuie să aibă anodul conectat la masă iar acel radiator-suport (din poză) e conectat la masă. Ele pot arăta identic, dar numai 3 au anodul conectat la capsulă.
  8. Din poză înțeleg că sunt 6 găuri pentru cele 6 diode (punte normală de alternator). Nu ai găuri în plus. Doua dintre diode sunt încă la locul lor. Ce tip de alternator este? ... ce mașină?
  9. Despre ce tip de diode (punte redresoare) vorbim ?
  10. Eu am mai spus, fără plasă anti-pasări nu scăpați de coșmar.
  11. Acum m-am prins la care "ochios" te referi. Am și pe acela, C200 kompresor, luat de curănd. Am scris despre el la "electronică auto". Dar nu-l folosesc zilnic, încă nu e pus la punct complet.
  12. Făcută acum, în toiul nopții, la repezeală : Ochiosul e fabricat în 1998, benzinar de 1.8 l, cutie manuală. Nu-i mare sculă, dar seamănă bine cu vechea "cobra". Asta mi-a plăcut maxim.
  13. Cam asta ar fi situația mea și constat că n-aș avea un avantaj notabil. Dacă o încarc acasă plătesc curentul ... păi 6 - 16A câte 7 -8 ore în fiecare noapte urcă factura grav. Cazanul pe care-l folosrsc zilnic consumă lunar între 5 -700 RON (benzină). Cam același drac. Da, la noi e altă treabă. "Noi" însemnând cei care nu rezonăm cu stilul low-costurilor din epoca actuală, deși nu suntem mari bogătași. "Noi" preferăm cazanele germane sh , cel mai bun raport preț/calitate. Dacă unii o consideră o "țăcăneală" contrară trendului actual, se înșeală. Priviti peisajul stradal,
  14. Suma celor trei, la care se adaugă internet-ul și tv-ul (epoca modernă).
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines