Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Merita sa cumperi Diesel?


Vizitator

Postări Recomandate

Si scapatul de diesel-uri a inceput cu dragii nostri prieteni de la VAG.

Oare sunt singurul, care crede, ca vor sa scape de diesel, doar pt. ca ar produce mai mult industria petroliera ?

La a mea nu vezi un gram de fum niciodata. Dar pt aia am fost in spatele unor petarde , de ma durea capul, la ce scoteau in urma.

Nimeni nu ar avea treaba cu 1310 si kkt-urile de megane (care sunt acelasi lucru pana prin 96), dupa care miroase a benzina de vomiti.

Eu spun ca este doar problema economica. Petrolul creste, scade ... Bateriile sunt tot scumpe, tehnologia pt electrice la fel.

Stiti cat costa un calculator , pentru partea electrica , la un peugeot 508, nou ? 10.000 euro. Si nu am gresit virgula.

Am daca vreti poza cu oferta de pret. Masina face cu totul atat.

Editat de dorofteius
Link spre comentariu
25 minutes ago, validae said:

Cred că mai degrabă metanul va fi o alternativă la benzină, poate vor capta gazele naturale generate de vaci, fiindcă se cunoaște că astea sunt cele mai mari generatoare naturale de metan...

https://patents.google.com/patent/CN204032059U/en

http://www.freepatentsonline.com/7745197.html

si altele

Link spre comentariu
Acum 12 minute, ALVIN a spus:

Mie mi se pare exagerat pretul la piesa respectiva. 

 

Este. 100 %. Dar asa stiu ei sa isi apere tehnologia de 2 lei vezi doamne.

Doar o parere, ca inca nu inteleg de ce costa atat.

Ma orientez sa scot din telefon oferta de pret , sa nu credeti ca am luat-o pe camp.

Am pe cineva intr-o tara indepartata cu un ecu de hibrid belit din cauza meseriasilor. Si acum da din colt in colt.

Asa am aflat cat costa. Dar horror.

Link spre comentariu

Nu stiu cine va lua locul masinilor cu motoare termice...dar un viitor prea stralucit pentru cele electrice nu vad. In primul rand incarcarea bateriilor dureaza foarte mult timp iar autonomia este mica. Nu vad oamenii care pleaca in concediu, sa opreasca din calatorie cate o ora sau doua, ca sa-si incarce bateriile si sa poata merge mai departe 100-200km...si tot asa. Poate pentru oras, pe distante scurte, ar fi buna o astfel de masina...dar la drumuri lungi in niciun caz. Eu unul n-as avea rabdare cu o astfel de masina... sa nu mai vorbim de faptul ca fiecare gadget in plus pornit la o masina electrica inseamna scaderea autonomiei.

Ce facem daca ramanem fara pic de energie in acumulatori? Impingem masina pana la prima statie de incarcare? Aruncam cablu de curent de la etaj si asteptam doua-trei ore ca sa se incarce un pic acumulatorul...cand eu am o urgenta si trebuie sa ajung repede intr-un loc anume? Ca un bidon de curent nu putem sa cumparam...si nici sa caram bateriile grele dupa noi nu merge...!

Aceste masini electrice vor inlocui doar pe moment motoarele termice si asta fara niciun gram de succes...eu sunt convins ca fabricantii de masini vor gasi o alta solutie mult mai buna!

Editat de mac01
Link spre comentariu

Eu tocmai ce mai luai un dizelos....acu vreo 3 saptamani am fost cu brelocul sa iau un Mercedes din Germania. (prin breloc se intelege un Lupo 1.7 sdi clasic). L-am luat si pe fiu-miu cu mine sa aduca brelocul acasa. Am cumparat un C220 CDI sport de la o nemtoaica get-beget...masina doamnei. An 2002, pret 1300 coco, un pic de rugina la bandouri, full de electronica, toate extrasele posibile si imposibile , (dracu sa le ia). Am venit cu ea acasa cu numere de zoll apoi am facut si o tura pana la Paralia la insistentele nevestei. Ce sa zic ...la cei 143 cai este racheta fata de breloc:)))...la 180 la ora parca merg cu Lupo cu 90. Consum total la aprox 4000 km undeva la 5,4%.  De ce sa renunt la diesel?

Link spre comentariu
30 minutes ago, mac01 said:

Aceste masini electrice vor inlocui doar pe moment motoarele termice si asta fara niciun gram de succes...eu sunt convins ca fabricantii de masini vor gasi o alta solutie mult mai buna!

Pila de combustie. Am urmarit recent evolutia a doua SUV merge des. Se apropie de productia de serie.

Link spre comentariu

Fluffy, ce sa zic, felicitari, dar sper sa nu fi luat un cazan.

Rugina aia care e un pic la bandouri va inflori din toate incheieturile. C non facelift sta f prost cu rugina. FL sau E-ul a rezolvat problema.

Cu motoru vezi tu, presupun ca e E3 fara filtru.

 

Eram sigur ca va aparea un fan de 1.9 te de i.

Cred ca ai luat-o rau pe ulei de spui ca nu polueaza.

Ia umbla tu prin spatele masinii, stai acolo 5 minute sa vezi cum iti schimbi parerea.

Idem pt 1.6 tdci / PSA. Pute, n-ai ce-i face. O benzina E4 fie si a mea veche de 15 ani abia o simti si o auzi ca merge pe langa tractoru asta.

Am unul tot AJM in ograda, da nu scoate gram de fum si cam atat!

 

Eu zic sa iti imaginezi o strada plina de AJM-uri, sau mai bine un bulevard flancat de blocuri. 4-5 benzi pline de AJM-uri nepoluante care stau in trafic. Si umbla tu pe jos pe langa ele.

Apoi baga si factorul realist in ecuatie, adica vreo 20-30% sa fumege, unele cu EGR off si chip.

Doar de la E5 sau E6 dieselu incepe sa nu puta si sa fie decent. Vezi un 320d f30 sau un volvo nou in varianta de 180 cai. Abia il auzi si mirosi, ai zice ca e benzina daca nu ar avea o urma de tzacanit.

 

Acu evident nu trebuie sa raspunzi, intotdeauna pt un posesor de 1 9 te de i masina lui e cea mai buna. Astea noi sunt mai proaste si cu multa electronica degeaba.

Trage mai bine ca alea noi, mai ales cand intra turbina. PAxadoxal raman in urma, dar in mod sigur era egr-ul murdar sau nu a fost reglat bine synchro angle.

 

PS faptul ca balanseaza bine de tot nu inseama ca trage tare, pur si simplu suspensia nu e de masina de curse.

Imi cer scuze, chair nu m-am putut abtine cand vad aberatii asa mari. MAcar mai uitati-va in jur la masinile moderne, nu la antichitatile proiectate acum 20 ani.

Nu zic sa va luati, dar cascati ochii in jur pana sa va faceti de ras pe net.

 

 

Pt restu, e clar de ce trebuie puse niste reguli altfel s-ar umple orasele de cazane la 1000E care chiar merg bine, si le carpesti cu bani putini, dar sincer n-are vrea sa le miros intr-una cand tot in aceeasi bani omul de rand putea pune un E4 benzina si sa ii traga gaz.

Undeva terbuie pusa o limita chair adca e cu forta.

Link spre comentariu
8 hours ago, mac01 said:

La 3500gr celsius...gasesti pistoanele scurse in baia de ulei!

Este vorba de temperatura in frontul de flacara, dupa injectarea motorinei. Pistoanele si cilindri motorului nu se incalzesc mult. Puteai si matale sa judeci. Mai citeste. La motoarele cu benzina temperatura flacarii nu sare de 2500 grade Celsius.

Link spre comentariu

Pentru mine personal da, merita...am fost fan benzina dar mi-a trecut!M-am orientat spre un motor de 2.0litrii X20DTH de la Opel,o vechitura din 2000 cu distributie pe lanturi(3lanturi)care la 400.000km inca mananca asfaltul de sub ea si nu papa gram de ulei...la 90km viteza la drum intins papa 4,7l/100km;de ce sa renunt la ea?

Ia vedeti cam in ce directie merge propulsia diesel si mai lasati-o balta cu poluarea...www.forum.ro-trans.net/index.php?topic=1937.0

as putea sa pun pariu ca nu stiati ca in prezent se fabrica motoare diesel in doi timpi,si mari si multe!

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări