Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

dany_cta

Membru activ
  • Content count

    1,387
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

496 Excellent

About dany_cta

  • Rank
    Banati

Profile Information

  • Locatie
    Acasa

Recent Profile Visitors

767 profile views
  1. dany_cta

    Logan14. benzina (se opreste motorul din mers)

    Fanele, ai si tu un noroc la masini... borabora cu problemele ei, loganul cu ale lui ... Nu te mai zgarci si munci aiurea, fugi si ia o mufa obd si vorbeste cu masina si vezi ce zice. Tu scoti mufe si refaci fire si cand colo masina s-ar putea sa iti zica direct unde e problema. Sunt sanse destul de mari sa te indrume ea unde sa verifici. Problemele astea nu sunt cauzate de contacte imperfecte de obicei mai ales daca se intampla mereu in aceleasi conditii. Acum ceva timp a venit cineva la mine ca i se oprea loganul in mers si nu mai pornea. Il tracta acasa si gata, mergea perfect. Peste cateva zile iar la fel. Ori pornea, ori nu mai pornea deloc, pana il ducea in alt loc. La service i-au schimbat senzorul de la arbore si a pornit perfect apoi, pana s-a oprit iar. Nu ii mai dadea nimeni de cap. A plecat cu ea reparata - era un fir care statea periculos de aproape de evacuare si s-a topit, si ba atingea pe toba, ba nu, cauzand problema din cand in cand, cand facea el contact acolo, pana miscai masina. Firul fiind si cu plastic topit si arsura pe el, nu prea facea mereu contact decat atunci cand se incingea toba si topea iar plasticul de pe el de ajungea metal pe metal.
  2. Normal ca nu a vazut nimeni, aveau grija sa ii ascunda bine pe toti. De multe ori e mai rentabil sa distrugi un aparat, o cladire, o tara, orice, si sa o reconstruiesti de la zero decat sa o tot intretii o ruina si sa te chinuiesti sa o tragi dupa tine cu progresul tehnologic. Oare voi, dragi colegi electronisti, mentineti televizoarele Diamant in functiune si doar le construiti module ca sa le aduceti la nivelul actual sa fie competitive si cel putin la fel de bune ca concurenta ca sa renteze sa le pastrezi in locul celor noi ? De ce nu s-ar aplica acelasi principiu si in celelalte domenii ?
  3. dany_cta

    Viraj la stanga

    Bine, nu o sa ma iau dupa statisticile politiei constantene, o sa ma iau dupa banuielile unui sofer ca tine care nici macar nu are A-ul, nici nu a mers cu ei sa vada daca semnalizeaza sau nu, si mai ales nici macar nu ii vezi ca nu sti sa te uiti in oglinzi dupa ei ca sa vezi daca semnalizeaza sau nu, doar banuiesti ca nu a semnalizat. Da, cea mai mare credibilitate o ai tu ! Si inca un articol pe care nu il sti: https://www.cugetliber.ro/stiri-eveniment-cel-mai-frecvent-tip-de-accident-de-motocicleta-315498 "Potrivit oamenilor legii, cel mai frecvent tip de accident de motocicletă este generat de şoferii care nu se asigură la executarea virajelor la stânga sau la schimbarea benzii de deplasare. Motocicliştii mai sunt sfătuiţi să poarte haine reflectorizante şi să fie cât mai vizibili pe carosabil, astfel încât şoferii să-i poată observa cu uşurinţă." Wow, ce surpriza, adica exact genul de accident despre care este vorba aici... Bineinteles e vina motociclistilor si a marmotei ca nu sunteti voi in stare sa beliti ochii. Si inca un lucru: vezi ca toti aia care au A-ul, au si B-ul, sunt si soferi ca tine, tu esti si motociclist ca ei ? Sigur, semnalizeaza pe masina dar cand urca pe motocicleta uita sa semnalizeze, nu ? Iti dai si tu seama cat de aberant suna ? Mai bine recunoaste ca esti tu chior si nu vezi cand semnalizeaza ei.
  4. dany_cta

    Viraj la stanga

    Dar tu cati motociclisti ai vazut ? Eu merg printre ei. Toti fac asta, asa se conduce. Nu se lipeste nimeni de masina din fata, toti semnalizeaza si merg mult mai corect decat soferii de autovehicule. Asta ar trebui sa iti raspunda la intrebare: Aproape doua treimi din accidentele moto sunt cauzate de soferi, nu de motociclisti. Si aici sunt inclusi si mopedistii care, multi nici macar nu au permis, au sub 18 ani sau n-au nici o treaba cu legislatia. Daca i-am scoate am vedea ca motociclistii sunt chiar mult mai corecti decat ne zice statistica. In aia 13 vedem 3 mopedisti si unul care nici macar nu are permis (nu este motociclist) ceea ce inclina mai mult balanta in defavoarea soferilor auto. Acum ar trebui sa iti intorc eu intrebarea: cati soferi ai vazut tu sa mearga legal si corect ??? În cele mai multe accidente petrecute la Constanţa, şoferii de pe autoturisme au fost vinovaţi, nu motocicliştii https://www.replicaonline.ro/in-cele-mai-multe-accidente-petrecute-la-constanta-soferii-de-pe-autoturisme-au-fost-vinovati-nu-motociclistii-143376/
  5. dany_cta

    Viraj la stanga

    La neacordare de prioritate nimic din ce inregistrezi tu acolo pe masina ta nu are valoare. "Avea viteza" e cea mai comuna si totodata inutila scuza in fata legii.
  6. dany_cta

    Viraj la stanga

    Dupa ce o sa il atingi, cel putin temporar o sa ti se termine cariera de sofer si o sa vi aici plangand pe forum ca politistul "tinea cu el". Au fost multi curajosi de-astia. Poate e o idee buna, asa incep sa inteleaga si ceilalti soferi ca unde e lege nu e tocmeala.
  7. dany_cta

    Viraj la stanga

    Probabil nici unul penalizabil, altfel nu ar rezista mult permisul la el, e plin de piulitie peste tot si ti-l zboara in cateva minute. Nu traim in tara lu papura voda si daca merge unul pe linia continua sau face depasiri ilegale isi pierde imediat permisul. Poate de fapt tu esti ala care ai impresia ca el merge nelegal la fel cum si expertul de mai sus cu D-ul de 25 puncte stia ca depasirea se face numai pe contrasens, si problema nu este la motociclistul care sterge oglinzile, ci la cel care nu cunoaste legea.
  8. dany_cta

    Viraj la stanga

    Procentual ? Mult mai multi decat soferi de X5-uri, A6, A8 si toate celelalte masini "speciale". Mult mai multi decat soferii auto. Cum sa nu respecti cand asa se face o depasire, daca n-ai respecta ai fi mort ca motociclist in cateva luni, la primul impact. Cand esti cu motocicleta nu te fereste nimeni daca te-ai bagat aiurea ca atunci cand conduci un tanc de masina. E o afirmatie complet aberanta sa zici ca motociclistii nu se asigura, sau nu semnalizeaza. Ar muri imediat.
  9. dany_cta

    Viraj la stanga

    E scris in limba romana. Nu am tras nici o linie rosie cu scopul sa ascund ceva, se poate citi chiar si sub ea. Linia rosie este de fapt un chenar care arata punctul intrebat de tine si raspunsul oficial al politiei romane. E de ajuns sa intelegi limba romana si sa citesti legea ca sa iti dai seama ca nu este nevoie sa iasa de pe banda ca sa fie depasire, trebuie doar sa schimbe directia de mers. Dar deja imi bat capul prea mult cu soferii nostri de elforum, mari specialisti cu punctaje maxime si categorii virtuale, nu sunt instructor auto si nu este datoria mea sa va invat sa conduceti. Desi aici e problema mai degraba de limba romana, se pare ca si cititul legii in limba romana este greu. Si daca vrei sa vezi ce este depasirea cu adevarat, cu toate ca ai luat 25 de puncte... si era o linie rosie undeva: Depăşirea este manevra prin care un vehicul trece înaintea altui vehicul ori pe lângă un obstacol, aflat pe acelaşi sens de circulaţie, prin schimbarea direcţiei de mers şi ieşirea de pe banda de circulaţie sau din şirul de vehicule în care s-a aflat iniţial. Ciudat, din asta ai dat examen de ai luat 25 de puncte... Si in cele 25 de puncte ale tale ar fi trebui sa sti ca poti sa faci depasire si FARA SA INTRI PE SENS OPUS ! Poti sa faci depasire cand ai mai multe benzi pe sens. Presupun ca cele 25 de puncte tot la Pitesti le-ai luat si tu, ca si ceilalti. As vrea sa te vad cum faci tu depasire pe autostrada.. Intri pe sens opus ? Sau nu poti face depasire acolo ? Asta cauzeaza accidentele, persoanele experte care au permis si se urca la volan desi merg dupa propriile reguli de circulatie, legea e dupa cum au ei chef nu dupa cum este scrisa desi este negru pe alb si au dat si examen din ea, noroc ca examenele sunt simpla toceala a intrebarilor si gata, dar da bine sa ne laudam cu punctajul aici cand noi nu avem habar ce e aia o depasire, cea mai periculoasa manevra de pe sosele, si cand ne deschide unul ochii "in schimbul unei beri virtuale" continuam cu toxicitatea in loc sa acceptam greseala. Pastreaza-ti berea, am vazut cat de corect esti si tu.
  10. dany_cta

    Viraj la stanga

    Dar tu unde te uiti de iei craterul ala in conditiile nesigure sugerate de intrebarea ta ? Sau aici e problema, focusul nu are oglinzi care vad si in fata ? Acolo s-a dus unghiul mort la focus ??? Eu zic ca ar trebui sa reglezi oglinzile mai catre fata ca sa vezi si craterele spre care te indrepti. Si asa la cum le ti tu reglate, n-ar mai fi mult de reglat la ele pana acolo. Asta ar trebui sa iti raspunda la ambele intrebari.
  11. dany_cta

    Viraj la stanga

    Bati apa in piua. Vezi ca ti-am dat raspunsul deja aici: https://www.elforum.info/topic/129101-viraj-la-stanga/?do=findComment&comment=1670960 Da, are voie, citeste acolo. Ai si articolul din lege care contine un "sau". Distanta suficienta este sa ii permita sa treaca, nu sa ii permita celui depasit sa se plimbe. Cel depasit ESTE OBLIGAT sa stea cat mai aproape de partea dreapta, nu are voie sa se plimbe pe banda, nici chiar in cazul in care depasirea se face pe cealalta banda (citeste obligatiile celui depasit). Daca ia stanga de volan cel cu astra, e 100% vinovat. Ma asteptam sa sti deja raspunsul asta ca posesor de D si te mai si lauzi ca ai luat 25 de puncte.. Rusinica. Astept berea virtuala.
  12. dany_cta

    Viraj la stanga

    Mai pestisor, eu ti-am zis sa stai la locul tau ca aici exista rechini adevarati. Doar femeile se bucura de drumuri drepte intre motociclisti. La masini cam la fel. Uite, am pus un film special pentru tine, chiar in clipa asta. Ce zici, fuge spatele sau imi e frica la curbe ? Iti mentionez doar ca am parcurs multi km doar ca sa ajung la bucatica aia cu curbe. Sa ne pui si tu un film de-asta cu bicicleta sa ne delectam si noi cu skill-ul tau, ca aici, pe elforum, esti cel mai tare. Si ca sa aduc aminte de o discutie de ieri: cu siguranta nu as fi avut curaj sa merg asa si cu vitezele astea cu masina pe aici, chiar daca am una destul de sportiva. PS pentru carcotasi: filmarea este facuta in conditii de siguranta maxima cu traficul oprit si pilotii sunt cascatori antrenati pentru astfel de filmari, si filmarea asta are aproape 10 ani vechime. PS2: motocicleta nu este o supersportiva agila, e o namila de hayabusa de aproape 400kg cu totul la plin si soferul pe ea. PS3: acceleratia nu este brutala pentru ca doar mentineam distanta fata de cel din fata, acceleram usurel sa mentin si viteza in limite rezonabile ca sa un ajung ca pestisorul nostru sa merg cu 200 si apoi la 100 sa mi se para ca stau pe loc si sa intru in primul boschet. Trebuie sa sti sa estimezi viteza chiar daca te-ai obisnuit cu una mai mare si ai coborat. PS4: suportul de la camera tremura rau de tot si impreuna cu stabilizatorul de imagine creeaza un efect ciudat din cand in cand, nu inseamna ca asa este si in realitate, e doar o iluzie optica.
  13. dany_cta

    Viraj la stanga

    Iar gresesti. Cu motoreta cauti curbele nu liniile drepte. Acolo e distractia maxima, cand "inclini pamantul". Eu fac iesiri de 1000km doar ca sa ies din Dobrogea (o zona care nu prea are relief serios si nici drumuri cu curbe) si sa ajung pe Cheia (Valenii de Munte - Brasov), Padurea Bogatii, si altele, adica zonele cu curbe. Serios, termina odata ! 80% din ce spui este total gresit (restul de 20% este doar gresit). M-am saturat sa te corectez.
  14. dany_cta

    Viraj la stanga

    Raspunsul oficial al politiei. Asta ar trebui sa demonstreze ca de fapt motocicletele din filmare au efectuat corect toate manevrele de acolo. Toti soferii se blocheaza la nivelul de banda de circulatie. O gandire foarte simplista si limitata, dar nu si legala. Nu inteleg ca rolul lor este mult mai limitat decat au ei impresia. O banda nu inseamna o masina, nu este garantata si nici nu este proprietatea masinii. Daca incap doua masini pe banda, au voie sa mearga. Nu te-ai urcat pe banda si gata, e a ta. Depasirea presupune sa iesi din sirul de vehicule initial, adica presupune o schimbare de directie, nu neaparat iesirea de pe banda atunci cand nu este nevoie de asta (e spatiu pentru manevra). Poti foarte usor sa iesi din sirul de vehicule si totusi sa ramai pe aceeasi banda, asa cum am prezentat in film. Asta nu inteleg automobilistii dar inteleg foarte bine motociclistii. Nu este o scapare, este intentionat facut asa pentru decongestionarea traficului, pentru a folosi spatiul liber, pentru a permite folosirea lui atunci cand se poate. De asemenea se poate depasi si o coloana pe aceeasi banda. Este perfect legal.
  15. dany_cta

    Viraj la stanga

    Da` ce sunt eu, profesorul sef ? Ti-e greu sa deschizi un google si sa cauti singur ? Eu incerc sa vorbesc pe lucruri care au legatura cu accidentul din topic, nu sa fac pe instructorul auto aici pentru toti care se zgarcesc la 1000lei sa faca scoala pe bune.
×