Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Țigara electronică


Defro

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 28
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Eu de vreo 6 ani. Am bagat cu de toate,  la drip, clearomizoare, acum folosesc un mod reconstruibil si-mi fac singur rezistentele din fir de kantal/nichelina si bumbac "japonez". Costuri minime deci. Pana acum vreo 3 ani sau nu mai retin cand, imi faceam si lichidul singur, gaseai de cumparat baze cu nicotina la 1L, cumparai arome si amestecai/dozai. Pt ca Uniunea Europeana, acum merg doar cu lichide cumparate, gen Liqua si altele de genul. Nu sunt amator de arome de zmeura, cirese etc... iti dai seama cat de odioase sunt la un pahar de bere etc. Prestez doar "cuban cigar", "dark tobacco" si alte bazaconii similare. 

 

A venit ca alternativa la fumat, dar din varii motive o tin inainte si acum cu astea. Nu am avut experiente negative, sunt ok cu plamanii, in caz ca intreaba cineva. 

Chestia e ca cat timp am fumat nici nu vroiam sa aud de astea, mi-au dat altii sa incerc, era perioada cand multi se apucasera sa incerce si toti se dadeau mari descoperitori/cunoscatori - nu mi-a placut de nici un neam. M-am apucat dupa o perioada cand n-am mai fumat, doar asa am putut face tranzitia. Adica un fel de lasat de tigari esuat, numai ca m-am apucat de astea in loc de tigarile normale. Fireste ca n-as putea recomanda unui non-fumator asa ceva. 

 

 

Link spre comentariu

De la un medic citire. Vaporii de glicerina blocheaza alveolele pulmonare, ducind la scaderea concentratiei de oxigen in singe. Noroc ca procesul este reversibil, adica, dupa ce ai incetat sa fumezi, in citeva zeci de minute, glicerina este eliminata si treaba revine la normal. La cit de normal poate fi pentru un fumator.

Link spre comentariu

Unui fumător poţi să-i arăţi şi interiorul negru ca păcura al plămânilor lui, tot nu se va lăsa de fumat.Chestia e de la cap...