alcon Postat Martie 18, 2018 Partajează Postat Martie 18, 2018 Pe santiere si la ITB am vazut si acest model, Tatra111 6x6 Link spre comentariu
Spitfire Postat Martie 20, 2018 Partajează Postat Martie 20, 2018 Astea-s urate cu spume... Link spre comentariu
daniels Postat Martie 21, 2018 Autor Partajează Postat Martie 21, 2018 BMW 2002tii o masina revolutionara la vremea ei, 1974. Avea injectie pe benzina. Link spre comentariu
alcon Postat Martie 21, 2018 Partajează Postat Martie 21, 2018 (editat) 21 hours ago, Spitfire said: Astea-s urate cu spume... Spalata si vopsita nu arata chiar foarte rau. 3 hours ago, daniels said: BMW 2002tii o masina revolutionara la vremea ei, 1974. Avea injectie pe benzina. Si Tatraplan T600 a fost o masina "revolutionara" la vremea ei, arata ca un OZN. Editat Martie 21, 2018 de alcon Link spre comentariu
wave Postat Martie 21, 2018 Partajează Postat Martie 21, 2018 Pentru ce erau tijele verticale de langa faruri,la camion? Link spre comentariu
Spitfire Postat Martie 21, 2018 Partajează Postat Martie 21, 2018 In varful la tevile alea se puneau niste mici proiectoare, se pare. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Martie 21, 2018 Partajează Postat Martie 21, 2018 (editat) In virful tevilor sint puse luminile de semnalizare. Este o modificare ulterioara facuta la multe deoarece sistemul original de semnalizare era cu un brat oscilant iluminat portocaliu ce se afla in cutiuta alba de sub retrovizoare. Era un balamuc cu motor electric, contacte de pozitionare care ceda dupa o vreme, piese nu mai erau deci ...se trecea la becuri. Era un model relativ des intilnit in perioada 60-67. Editat Martie 21, 2018 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
alcon Postat Martie 22, 2018 Partajează Postat Martie 22, 2018 De exemplu, la Tatra T141 tijele verticale erau reglabile. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Martie 22, 2018 Partajează Postat Martie 22, 2018 Gabarit depasit Link spre comentariu
alcon Postat Martie 22, 2018 Partajează Postat Martie 22, 2018 Praga model vechi echipat cu târnăcop si model mai nou cu ştangă. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Martie 31, 2018 Partajează Postat Martie 31, 2018 Trebuie sa recunoastem ca cehii au traditie in construirea de masini,nu ca ''altii''! Link spre comentariu
alcon Postat Martie 31, 2018 Partajează Postat Martie 31, 2018 3 hours ago, GEO 53 BN said: Trebuie sa recunoastem ca cehii au traditie in construirea de masini,nu ca ''altii''! Aveam si noi o oarecare "traditie", iata o parte din linia de asamblare a camioanelor DAC, ROMAN, Bucegi si Carpati. "Ce normali eram odata". Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Martie 31, 2018 Partajează Postat Martie 31, 2018 (editat) 3 hours ago, alcon said: Aveam si noi o oarecare "traditie", iata o parte din linia de asamblare a camioanelor DAC, ROMAN, Bucegi si Carpati. "Ce normali eram odata". Uitindu-ma la poza si vazind cit de bine erau imbracati muncitorii ,ma gindesc ce ''cald'' era-n sectia de asamblare a camioanelor! De fapt mai ca-n toate intreprinderile socialiste! Primul, din stinga ,cred ca era vreun sefuț,judecind dupa caciula pe care o avea pe cap. Editat Martie 31, 2018 de GEO 53 BN Link spre comentariu
alcon Postat Aprilie 1, 2018 Partajează Postat Aprilie 1, 2018 In hale mari de asamblare sau prelucrari cu utilaje de mari dimensiuni era un frig inimaginabil, muncitorii purtau traditionala pufoaica peste halat. Link spre comentariu
alcon Postat Aprilie 2, 2018 Partajează Postat Aprilie 2, 2018 Asa aratau militienii si militiencele in anii 70. Link spre comentariu
Postări Recomandate