alcon Postat Februarie 26, 2018 Partajează Postat Februarie 26, 2018 Cele mai miştoace autobuze pe care le-a avut Romania au fost Leyland. Motorul era fabricat in Anglia, si caroseria era asamblata in Israel. Odiseea autobuzelor Leyland (Israel) in Romania anilor 1970 http://altmarius.ning.com/profiles/blogs/odiseea-autobuzelor-leyland-israel-in-romania-anilor-1970 Link spre comentariu
alcon Postat Februarie 28, 2018 Partajează Postat Februarie 28, 2018 Dupa cum se vede modelele care circulau in Israel nu erau prea aspectuase fata de cele produse pentru Romania. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Februarie 28, 2018 Partajează Postat Februarie 28, 2018 Pai dupa ce a inceput fabricarea noilor autobuze romanesti, parcul auto a fost dotat cu noile autobuze. Calitatea lor era cum era. Vara mureai de caldura ,iarna de frig. Cu toate ca erau autobuze pentru transport urban,acestea au fost folosite si pentru transportul navetistilor. Nu erau dotate cu instalatii de climatizare. Iarna, singurul ''beneficiar'' de caldura era.......... soferul . Deschiderea si inchiderea usilor se facea cu aer comprimat. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Februarie 28, 2018 Partajează Postat Februarie 28, 2018 (editat) Ceva caldura dadeau alea cu motor fata, TV1, deschidea soferul capota motorului si ne inghesuiam toti in jurul motorului. TV 2 aveau insa motor spate...caldura cam din parti. A fost o perioada in care s`a tras esapamentul prin cabina pasagerilor , la picioare in lungul cabinei. Dadeau ceva caldura insa dupa vreo 2 ani au scos inventia, monoxidul de carbon riscant de dus prin cabina. Editat Februarie 28, 2018 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
alcon Postat Februarie 28, 2018 Partajează Postat Februarie 28, 2018 (editat) Eu ma inghesuiam in fata doar ca sa privesc bordul si ansamblul schimbatorului de viteze, era ceva deosebit fata de "făcăleţul" autobuzelor romanesti care avea o cursa de aproximativ 1metru. Editat Februarie 28, 2018 de alcon Link spre comentariu
miron1947 Postat Februarie 28, 2018 Partajează Postat Februarie 28, 2018 (editat) Era cu cutie semiautomata, cuplaj hidraulic (fara ambreiaj), maneta este selectorul de viteze, maneta actiona niste valve care franau/blocau satelitii angrenajul planetar al treptei selectate din cutia de viteze. Editat Februarie 28, 2018 de miron1947 Link spre comentariu
alcon Postat Februarie 28, 2018 Partajează Postat Februarie 28, 2018 In Sri Lanka este in circulatie modelul Ashok Leyland, ceva mai modern decat cele care au fost pe la noi. Link spre comentariu
alcon Postat Martie 2, 2018 Partajează Postat Martie 2, 2018 Leyland Royal Tiger badge si Leyland Leopard badge. Link spre comentariu
alcon Postat Martie 8, 2018 Partajează Postat Martie 8, 2018 (editat) Cu voia dvs. as mai avea ceva dragut, daca imi permiteti, Olga si Volga. Editat Martie 10, 2018 de alcon Link spre comentariu
alcon Postat Martie 10, 2018 Partajează Postat Martie 10, 2018 Dashboard de Volga si Warszawa, au farmecul lor, orice ati spune. Link spre comentariu
alcon Postat Martie 10, 2018 Partajează Postat Martie 10, 2018 Se mai intampla... https://www.4tuning.ro/old-school-cars/50-de-masini-chevrolet-noi-gasite-intr-o-reprezentanta-auto-inchisa-de-peste-35-de-ani-19094.html Link spre comentariu
daniels Postat Martie 11, 2018 Autor Partajează Postat Martie 11, 2018 ce noroc.... Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Martie 18, 2018 Partajează Postat Martie 18, 2018 (editat) Masina Tatra ca cea din poza am vazut in anii '64-'65 cind se faceau prospectiuni geologice prin zona noastra(comuna natala).Copii fiind,eram de-a dreptul fascinati masina si de instalatia pe care o cara pe toate dealurile. Editat Martie 18, 2018 de GEO 53 BN Link spre comentariu
Postări Recomandate