Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Autovehicule SH

Evaluează acest subiect


Postări Recomandate

Nu ma refer la tine, si sincer acum imi dau seama ca suna aiurea cum l-am scris.

 

 

Poate romanul o fi prost si prefera loganul(in viziunea unora mai destepti)...

La citatul acesta ma refeream.

 

De tine am scris clar ca nu reprezinti romanul obisnuit. Cand ai o firma parca mai bine merge sa iei o masina noua ieftina sa nu iti bati capul cu pe unde o repari si sa mai scazi din profit.

 

+1 la faza cu avionul. N-ai ce cauta cu masina la distante mari decat daca vrei sa vizitezi si ceva pe drum.

Link spre comentariu

Te rog sa ma contrazici pe tema asta cu argumente. Is curios care ar fi cele pro - logan.

Sa te contrazica cei care au logan,sigur sunt destui care intra si pe forum,si stiu care au fost criteriile de alegere.Eu am preferat masinile de 4...5 ani cu istoric cunoscut,si pana acum n-am dat gres.Insa nu inteleg de ce repulsia asta fata de loganuri,care in afara de faptul ca sunt cam scumpe pt ce ofera(de noua ma refer),odata puse la treaba nu te lasa la greu.Am mai spus,am o gramada de cunostinte si chiar vecini care birjaresc logan de mai bine de 10 ani si nu se plang nici de rugina nici de altele.Si de regula daca omul nu vrea sa ti-o vanda,e sincer in ce spune,mai cu seama ca unii dintre ei au dat loganul vechi la rabla si tot logan si-au luat.Si taman asta ma nelamureste...odata ce ti-ai luat teapa din prima din cauza de n-am stiut,trebuie sa fii tare indaratnic sa mai musti odata aceeasi momeala.De aici am tras concluzia ca desi nu se pot numi de lux,pt un anume segment de populatie care nu au mofturi de masini de lux sunt bune.Cel putin 2 posesori din cei cunoscuti de mine,au posibilitati materiale chiar suficiente ca sa achizitioneze orice altceva( nou,binenteles),si totusi au ales logan.Cunoscand persoanele ca fiind cu inteligenta peste medie,inclin sa cred ca cei care arunca cu rahat in marca asta,o fac doar pt ca pot,sau sa creada lumea ca stapanesc problema.Pe o piata libera,concurentiala,daca ar fi fost macar pe jumate asa proaste cum incearca sa ne convinga unii,in mod sigur marca era falimentara dupa primii 2...3 ani de vanzari,timp in care lumea avea sa se lamureasca.Ori sa rezisti pe o piata alaturi de marci de renume(ca sa nu dau exemple) eu zic totusi ca nu poti vinde un rahat in poleiala.Cred ca rahatul in cazul de fata este cu totul altundeva.

Link spre comentariu

Sunt la a treia masina noua. Din punctul meu de vedere, doua din ele, (toate trei modeste, fara dotari) s-au meritat. Au mers fiecare zece ani fara defecte semnificative. doar consumabile si lucrarile de intretinere aferente. La a treia, motorul VW de 1,6 a fost dezamagitor. Nu a avut defectiuni majore, dar s-a comportat defectuos: vibratii, consum mare, etc. Acelasi motor, oleaca mai pieptanat, merge foarte bine în alte modele ale concernului. Banuiesc ca am nimerit un exemplar din seria las' merge si asa.

Si sunt la al treilea exemplar SH. Nu sunt nemultumit nici de astea, ba dimpotriva. Mai ales daca tin cont de faptul ca nu mi le-as fi permis de noi.

Link spre comentariu
Vizitator viobio

Sunt la a treia masina noua. Din punctul meu de vedere, doua din ele, (toate trei modeste, fara dotari) s-au meritat. Au mers fiecare zece ani fara defecte semnificative. doar consumabile si lucrarile de intretinere aferente. La a treia, motorul VW de 1,6 a fost dezamagitor. Nu a avut defectiuni majore, dar s-a comportat defectuos: vibratii, consum mare, etc. Acelasi motor, oleaca mai pieptanat, merge foarte bine în alte modele ale concernului. Banuiesc ca am nimerit un exemplar din seria las' merge si asa.

Si sunt la al treilea exemplar SH. Nu sunt nemultumit nici de astea, ba dimpotriva. Mai ales daca tin cont de faptul ca nu mi le-as fi permis de noi.

Locuind in Germania , nu cred ca ai cumparat masina din parcurile auto unde patroni sunt : turci, arabi, iranieni , albanezi , sirbi , români, cred ca ai cumparat masina de la un neamt serios . De ce spun asta am fost de citeva ori in Germania , cu diferiti oameni , români care aduceau masini in tara pentru revinzare , ce am vazut in unele " parcuri " auto ....este greu de descris ce tepe isi luau conationalii nostri cind cumparau o masina adusa de aia , o masina varza , doar cosmetizata in tara .

Prin 2005 am cumparat un BMW320 CI din Regensburg , direct de la reprezentanta BMW , masina a fost " gasita " de un etnic german , plecat din România in 1971 , omul lucrase ca dealer la o reprezentanta BMW , fiind la pensie mai facea un ban cinstit , contra unui comision de 300 euro iti gasea o masina buna , fara probleme , in special masini by back , in plus se ocupa si de toate hirtoagele , te lua de la aeroport , iti gasea hotel ok , etc , putea gasi orice marca de masina dar la BMW era as. Cind am cumparat eu masina am fost cu inca cinci prieteni , toti am cumparat numai BMW by back , ulterior i-am facut legatura cu alti romani care vroiau masine nemanarite .Tin minte ca masina m-a costat cam 8000 de euro , cu toate cheltuielile , cind am venit in tara putem sa o vind imediat cu 11000 , aveam oferte de la diferiti , nu am vindut-o pentru ca o luasem pentru sotie si imi placea mica bestie , citiva de pe forum o stiu , ca i-am plimbat cu ea .Am vindut-o acum doi ani ( 234000 km ) in stare impecabila mecanic , singura problema fiind rugina , pe la aripile fata si portiere , masina era 2002 an de fabricație.Probleme nu am avut , doar o patina care intindea lantul de distributie si.....o fuzeta + articulatie partea dreapta , cauza fiind o gura de canal + neatentia soferitei de Duminică ( vorbea la telefon ) , am vindut-o cu 2200 euro ( inclusiv un rind de roti pentru iarna cu jenti de aliaj ) , unui mecanic auto din Braila , omul cauta asa ceva ,ii placea modelul , mi-a spus ca mai vazuse dar gasise numai cazane ,am avut noroc sa o vind in citeva ore dupa ce am pus anuntul pe Autovit , omul cauta asa ceva , fiind un model destul de rar in Romania , fiind coupe nu le cumpara decit fanii sau pustii.

Cu parere de rau relația cu "neamtul meu " a incetat anul trecut , trecind in lumea celor drepti , a fost un om de mare caracter .

Editat de viobio
Link spre comentariu

In 2008 aveam in breack autohton, o Dacia 1310. Destul de batrana, acea vreo 10 ani. Din punct de vedere mechanic am tinut-o din scurt, prin forte proprii. Cum se auzea ceva, cum schimbam. Am dat-o la aprox. 200.000 km, dar incepuse rugina. Atunci a aparut si nevoia unei a doua masini. Am lasat nevasta sa aleaga si, dupa cateva drive-test-uri a ales Logan MCV. Benzinar. I-am zis ca e ditamai autobuzul, dar pe asta I-a picat pata asa ca am luat-o. Prin vara a realizat ca era cam mare pentru oras, asa ca am dat batrana Dacie pe care o birjream si am luat un Sandero. Deci m-am ales cu doua Dacii. Noi.

Cum stam acum:

- Sandero, folosit la naveta Ploiesti-Mizil de nevasta a ajuns la 170.000 km. Ce am introbagat in el este cam asa - de doua ori distributia (prima data la 75K, a doua oara la 160K, 700 lei de fiecare data), de doua ori placutele de frana - nevasta nimereste mai repede frana decat acceleratia, in kit de ambreiaj - tot la 160K, o fulie de alternator care s-a dus cu tot cu cureaua de accesorii, o data bieletele antiruliu. Si in accumulator. Si doi rulmenti, unul pe fata, altul pe spate. Evident ulei+filtre.

- MCV. Folosit in principal in vacante. Tot benzinar, motorul de 1.6 MPI, vreo 90 de cai. Intr-adevar consuma intre 9.5% si 10.5% la drum intins. Doar cand agat rulota de el (cam o tona). In rest, consum de bun simt, cred ca 6...6.5%, socotit prin metoda plin/plin, ca asta e mai amarat, n-are AC si computer, ca atat am avut bani. Nu are multi km, pana in 50.000. Problemele au fost urmatoarele: pe la vreo 7.000 km schimbat distributia (a fost in lot care a fost rechemat in service din motive de nustiuce pinion). Schimbat ulei+filtre, nu chiar anual. Donat catre junior, ca tot si-a luat carnetul de vreun an, si masina statea degeaba prin parcare.

In concluzie, sunt foarte de multumit de mult-blamata marca autohtona. Cu toate ca masina de serviciu pe care o am la dispozitie este mult peste Dacii, trebuie tinut cont si de faptul ca aceasta a costat cat ambele mele masini la un loc, deci este in alta clasa de pret/ confort.

Link spre comentariu

Vorbiti de parca masina ar fi cine stie ce utilaj extraterestru. Verific-o domle, o cumpar si de la turc, si de la arab, si de la roman, ca eu cumpar masina nu vanzatorul !

Toate problemele lasa urme vizibile, daca o verifici si este in stare buna, masina aia o sa te tina mult mai mult ca un logan nou nout oricum ai da-o. Si la varsta de 12 ani nu o sa poti sa pui poze ca astea de mai sus cu gauri de rugina.

Dar cuparati-va voi cotete si stati ca in autobuz, aia care au gustat confortul nu o sa aleaga niciodata o caruta cu scaune made in ro.

Link spre comentariu

yo9hrb, daca ai avea ocazia sa cumperi masina de serviciu la 100mii km si vreo 4-5 ani, ai alege aia sau logan nou?

 

Cam aia e ideea.

Oamenii cumpara masini din diferite motive avand diferite criterii.

Stiu o familie care la 5 ani isi iau cate un alt logan nou, desi nu ii dau banii afara din casa. Niciodata nu au facut mai mult de 80mii cu unul iar mai nou circula si mai putin, dar la anul il au pe urmatorul planuit.

De ce fac asta, nu am idee.

 

DAr ca sa rezum ideea, nu despre logan e vorba neaparat e vorba de masina noua.

Daca vrei sa rentexze, trebuie sa circuli cu ea, ca sa beneficiezi de faptul ca e noua si de incredere.

Daca in 10 ani abia faci 100mii, puteai sa iei si una la un sfert de pret, ca tot te tinea si tot aia primeai.

Indiferent de marca.

 

 

Vio, cand mai vinzi masini da si tu un semn :)

Eu zic ca puteai lejer sa ceri in plus, dar e drept, nu o vindeai asa repede.

Link spre comentariu

I-am luat lui taica-mio un Peugeot 407 2007 , 2L diesel, cu tot ce se poate in materie de dotari. Piele, scaune full electrice incalzite, navi mare, senzori parcare, magazie cd, etc.

2800 de E. 220K km . Nu are nici cea mai mica urma de rugina. Nu bate, nu troncane, nu consuma ulei. Am venit cu ea din Franta pana aici. Racheta.

Am la ea absolut toate facturile de 9 ani incoace cu tot ce s-a schimbat.

Spuneti-mi ca trebuia sa iau un Logan cu 2800 de E.

Link spre comentariu

Pui deoparte 3mii E pentru zile negre si timp de 10 ani o sa faca ceva pe orice logan nou.

Probleme o sa iti faca el, n-ai tu frica, dar si de te incapatanezi sa faci 500mii km cu el, nu ajungi la suma cu care se vinde un logan nou.

Dupa 10 ani probabil o sa te plictisesti de el.

 

DAca nu e o masina care produce bani si timpul in care ea sta in service costa, atunci mai bine iti iei ceva fain decat ceva nou.

Link spre comentariu
Vizitator viobio

I-am luat lui taica-mio un Peugeot 407 2007 , 2L diesel, cu tot ce se poate in materie de dotari. Piele, scaune full electrice incalzite, navi mare, senzori parcare, magazie cd, etc.

2800 de E. 220K km . Nu are nici cea mai mica urma de rugina. Nu bate, nu troncane, nu consuma ulei. Am venit cu ea din Franta pana aici. Racheta.

Am la ea absolut toate facturile de 9 ani incoace cu tot ce s-a schimbat.

Spuneti-mi ca trebuia sa iau un Logan cu 2800 de E.

Sa o stapineasca sanatos tatal !.

Am avut "Pejos" 407 1.8 benzina , va jur ca a fost cea mai nefiabila masina pe care am avut-o , piesele de schimb sunt scumpe , aticulatia fata este slaba rau si nefiabila ( in special pivotul interior si bieletele antiruliu ) , multe probleme la instalatia electrica ( conectorii de la stopurile spate oxideaza , fac contact imperfect , dau erori in bord ) , instalatia de climatizare cu probleme , rezolvarea ...scoti borna de la baterie si isi revine . am vindut-o cu mult sub pretul pietei , numai sa scap de ea repede .

In ultimul an de folosinta mi-a dat o gaura de aproape 2500 euro , defect un calculator ( imi descarca bateria ) si caseta de directie .

Editat de viobio
Link spre comentariu

Am folosit un Logan MCV diesel,din 2008,50kw,dotare completa ,lot export Germania ramas la noi ,lipsa ABS;in cei 355kkm pe care ii are au aparut urmatoarele probleme;

-100kkm,un amortizor.

-235kkm "bascule" fata.

-245kkm pompa de injectie.

-300kkm rulmentii spate (mai tineau,dar le-a venit de hac o sarcina de 300kg pe puntea spate),pe fata sunt cei originali,SNR.

-355kkm un cap de planetara protesteaza la viraje.

Schimb de ulei,filtre la 10-15kkm placute de frana cand a fost cazul,etc.

Durata de viata a motorului 1,5 dci e estimata (de producator) la minim 350kkm,utilizare normala;consumul la 150kkm ,v5 si 2000-2500 rpm, fara sarcina, era de 3,8l crescand la 4,5l cu 100kg sarcina si cu A.C.

La 355kkm nu trece de 4,8 l/100km,extraurban,v5 si 2000-2500 rpm,fara A.C.

Au aparut probleme de coroziune la fetele de usa ,masina tinuta afara.

Nu au fost probleme cu injectoarele ,turbina,(motorul e se pare fabricat in spania),masina e folosita de mai multe persoane,nu a fost menajata,nu au fost probleme cu noxele la ITP.

Per ansamblu performantele sunt cel putin onorabile.

Link spre comentariu

Am folosit un Logan MCV diesel,din 2008,50kw,dotare completa ,lot export Germania ramas la noi ,lipsa ABS;in cei 355kkm pe care ii are au aparut urmatoarele probleme;

 

Masina fara ABS ? Sau am inteles eu ceva gresit ??

Daca chiar am inteles bine, in 2008 masina fara ABS ??? si ai curaj sa conduci asa ceva ??

Link spre comentariu

ABS-ul compenseaza panica soferului, ceva ce toti soferii, afara de cei pregatiti de teste sau pilotii, o patesc grav.

Am asistat de cel putin 5-6 ori la cazuri in care abs-ul a facut diferenta dintre accident grav si sperietura, chiar toamna trecuta am vazut un stalp venind spre mine la 80 la ora dar abs-ul a permis ca masina sa fie manevrata. Nu eram eu sofer, dar soferul se panicase si tinea frana. Fara abs ma incolaceam in jurul stalpului si acum nu mai avea cine sa povesteasca.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări