Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Symbol 1.4 16V


Postări Recomandate

Bateria se poate scoate dar se foloseste inca o baterie care sa nu lase masina fara curent, dar asta este valabil pe la "avioane" nu pentru masini normale. :rade:

La Audi Q7 cica trebuie sa "sincronizezi bateria" (sa bagi codul de pe baterie folosind o interfata de diagnoza originala) ca altfel nu ti-o incarca si asta nu se poate decat cica doar in service audi. Eu stiam ca nemtii si francezii au avut boala la injectoare (stiam ca doar la diesel) sa trebuiasca inscrisc codul lor in ECU, dar la baterie nu ma asteptam (cica nemtii au inventat codurile BEM). 

Dar la tine scosul si pusul bateriei nu cred sa fi afectat softul. Exista bug-uri care sunt apoi eliminate cu noi versiuni de soft pentru ECU dar nu schimbarea bateriei poate modifica softul din ECU. 

 

 

Link spre comentariu

eu tot zic sa incerci la o reprezentanta o diagnoza  , daca nici asa nu rezolvi atunci gandeste te la o noua achizitie, ti am mai spus ca ei au programe de diagnoza mai detaliate , poate au mai intalnit defectul , se pot consulta cu alte service uri , pot cere o parere chiar la fabrica , stiu ca e mai costisitor dar daca aduni banii cheltuiti pe piese schimbate aiurea si timp pierdut tot acolo ajungi...........stiu ca exista o parere discutabila despre reprezentante dar nu e chiar asa, sunt si nepotisme dar si oameni care se pricep , toata treaba e sa nimeresti persoanele potrivite.

Editat de david321
Link spre comentariu

Crezi ca mai intereseaza pe cineva de la fabrica ce se intimpla cu o masina fabricata acum...20 de ani?

Sau crezi ca mai este cineva pe acolo care sa stie ce s-a pus intr-o masina ce a iesit pe portile fabricii acum 20 de ani?

Hai sa fim seriosi!

 

Am fost la diagnoza la un tip super bazat si cu multe recomandari si nu mi-a spus multe in plus fata de ceea ce aflasem singur cu diagnoza de la un prieten. Singura chestie pe care mi-a spus-o in plus a fost ca 2 injectoare (de la benzina) au probleme si cind mi-au pus injectoarele pe standul de test ce sa vezi ...toate mergeau bine si identic.

Dar daca tot am dat jos rampa de injectoare am platit sa le si curate si, cel mai important, am putut sa schimb senzorul de detonatie (este intr-o pozitie imposibila la masina asta, sub rampa lateral in sus fata de filtrul de ulei). Momentan circul numai pe benzina, macar un rezervor dar din pacate numai prin oras am treaba zilele astea fara drumuri lungi in exterior, ca sa mi se recalibreze parametrii de injectie de la ECU dupa ce i-am resetat. 

Ce pot sa spun ?!? Motorul suna altfel si se comporta mai bine. Sa vedem cum va fi in viitor dupa citeva sute-mii de km.

PS: si nu-mi mai da misfire pe diagnoza ca inainte cind aveam misfire 3-5% la general fara a fi si separat pe cilindri. As zice ca senzorul ala era cu probleme.

Editat de sesebe
Link spre comentariu
  • 4 luni mai târziu...

Intre timp masina si-a revenit, se comporta la fel ca inainte de a schimba acel senzor (adica prost, mers sacadat sesizabil la ralanti in sarcina pare sa mearga bine, si cu opriri aleatorii cind scot motorul din sarcina si o las la ralanti -asteptare la semafor de exemplu) iar parerea mecanicului (nu prea o agreez si eu) este ca a mers mai bine din cauza ca am curatat injectoarele, dar mergea mai bine si pe GPL nu doar pe benzina.

Link spre comentariu

Dar maşina aia arată aşa bine după 20 de ani, de chiar nu vrei să renunţi la ea ?  Şi nu concep să nu existe cineva care să nu ştie cauza acelei probleme, fie în ţară, fie pe forumuri străine.Probabil nu  ai găsit încă omul potrivit.

Editat de validae
Link spre comentariu

Nu are nici o eroare, cel putin care sa poata fi conectata cu oprirea motorului. 

Ultima data, acum 1 saptamina, avea doar erori generate de mine cind am deconectat anumiti senzori sau conectori ca sa-i curat din nou.

@validae nu arata chiar asa de bine dar nici nu-i dai 20 de ani cind o vezi. Da, mi-as lua alta, chiar noua dar nu pe 3 cilindri cu 100CP cind porneste si turbina. Nu vreau diesel.

Editat de sesebe
Link spre comentariu

N-am citit tot topicul dar am înțeles că motorul merge sacadat la relanti și câteodată chiar moare -fără accelerație...

Te-aș întreba ...ai schimbat filtrul de aer? Și dacă da, acest motor are cumva motoraș de control aer la relanti?

Eu am avut o problemă asemănătoare cu un motor de renault ...și era de la motorașul ăla...era înfundat traseul de aer și motorul mașinii se ”asfixia” atunci când acelerația nu era apăsată și clapeta de admisie aer era închisă ...iar aerul trebuia să vină prin traseul controlat de acest motoraș, despre care vorbeam.

Editat de elmar
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări