Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Viraj la stanga


Postări Recomandate

Deci strada pe care s-a intamplat accidentul este asta de mai jos:

3 benzi pe sens (pe cea de langa bordura sunut parcate masini) si mai raman de circulat cate 2 benzi pe sens! Cele 6 benzi sunt separate prin marcaj cu doua linii continue si din loc in loc pentru a efectua virajul la stanga sunt portiuni de cativa metri unde sunt doua linii intrerupte. Se vede clar in poza.

Masina alba pe care am pus-o in poza este aliniata la ax si efectueaza viraj stanga (asa cum s-a si intamplat in accident).


bulevard.png


Nu-mi veni mie cu "circulam in oras pe o strada cu 2 benzi o banda pentru fiecare sens" cand nici macar se specifica daca linia de separarea celor doua sensuri de mers este continua sau nu.

La mine ai material clar. Explica-mi si mie cu ce agresit VW UP. Sa nu-mi spui ca voi motociclistii aveti dreptul sa mergeti pe marcajul format din doua linii continue.


KdpXdOX.jpg


Editat de adrian_pic
Link spre comentariu

Vezi pozele de la accident si pozitia in care s-a intamplat.

Masina nu putea sa intoarca asa cum a specificat clar ca facea, de pe marginea drumului.

Si motocicleta nu a fost pe contrasens cum banuiesc toti.

 

Oricine e sofer stie cum se face o intoarcere pe o strada unde sunt doar doua benzi disponibile. Nu faci intoarcerea din 3 miscari pe sosea aglomerata, ci furi juma de banda.

Prostul de sofer nici macar nu s-a uitat in oglinda, a vazut ca nu vine nimic de pe contrasens si a tras brusc de volan. Majoritatea fac asta chiar si fara sa semnalizeze. Cand esti experimentat pe motocicleta cand il vezi ca incetineste fara motiv deja sti ca berbecul intoarce, dar un sofer de masina iar nu stie nici chestia asta.

 

Deci cine e vinovat ?? Forumul politist am zis ca il ignoram ca noi suntem mai presus de lege, ei au stabilit clar vinovatia soferului.

Poate daca avea tobe zgomotoase, nu prostioarele alea stock, l-ar fi auzit soferul. Intr-o lume cu soferi orbi, tobele salveaza vieti, q.e.d.

 

Chiar daca viteza NU ITI ANULEAZA PRIORITATEA, daca motocicleta aia avea viteza, nu indoia o fata de usa si atat ! Cautati si voi sa vedeti ce indoaie o motocicleta cu viteza. Fata aia de usa o indoi si cu piciorul daca ii dau un sut, nu cu o motocicleta de 250kg cu pilot cu tot care merge cu 80 la ora. Dar ca de obicei e plin de babe cu radar in bot peste tot.

 

Faceti un bine si duceti permisul inapoi toti care ati zis ca ar fi motociclistul vinovat. E trist si periculos ca astfel de persoane isi dau cu parerea pe topicuri auto si mai ales ca conduc printre noi.

 

 

uG8vPGS.jpg

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Vezi pozele de la accident si pozitia in care s-a intamplat.

Masina nu putea sa intoarca asa cum a specificat clar ca facea, de pe marginea drumului.

Si motocicleta nu a fost pe contrasens cum banuiesc toti.

 

Oricine e sofer stie cum se face o intoarcere pe o strada unde sunt doar doua benzi disponibile. Nu faci intoarcerea din 3 miscari pe sosea aglomerata, ci furi juma de banda.

Prostul de sofer nici macar nu s-a uitat in oglinda, a vazut ca nu vine nimic de pe contrasens si a tras brusc de volan. Majoritatea fac asta chiar si fara sa semnalizeze. Cand esti experimentat pe motocicleta cand il vezi ca incetineste fara motiv deja sti ca berbecul intoarce, dar un sofer de masina iar nu stie nici chestia asta.

 

Deci cine e vinovat ?? Forumul politist am zis ca il ignoram ca noi suntem mai presus de lege, ei au stabilit clar vinovatia soferului.

Faceti un bine si duceti permisul inapoi toti care ati zis ca ar fi motociclistul vinovat.

Poate daca avea tobe zgomotoase, nu prostioarele alea stock, l-ar fi auzit soferul. Intr-o lume cu soferi orbi, tobele salveaza vieti, q.e.d.

 

 

uG8vPGS.jpg

Ce ai desenat acolo(partea dreaptă)...e valabil pentru camioane nu pentru o mașină de mici dimensiuni!

Link spre comentariu

Intorceam eu un Hilux exact in stilul ala cind intram la benzinarie, adevarat era fix pina`n bordura dar intorceam in 2 benzi, cu Loganul merge fara probleme, la fel cu Patrolul scurt.

Mai e o problema, daca sint pe banda 2`a mai ocolesc o groapa, ce drac sa caute alt vehicol cu mine pe banda ?

Link spre comentariu

Ori nu vad eu,ori trebuie sa imi schimb dioptriile,da' parca zic ca bordura din fata Skodei albe arata ca in directia aia e o strada laterala(curbura bordurei cam asa ar arata),si ala cu vw rosu vira la stanga sa iasa pe o strada laterala.

 

VW-ul intorcea, a zis clar, nu vira la nici o stanga, si vedem foarte clar ca nu era in dreptul strazii, ar fi fost cu 10m mai in spate. Sa nu imi zici ca motocicleta aia l-a intors si l-a luat pe sus si l-a aruncat 10 metri mai in fata fara nici o urma de cauciucuri pe jos.

 

VW up - 3.5m lungime. Consideram si cealalta banda tot la fel de lata, ca avem cele mai late drumuri din lume, inca 3.5m, totalul 7metri

Raza de intoarcere a unui VW UP este aproape 10m si asta considerand ca ai plecat de pe loc cu rotile virate la maxim si o ti maxim, si considerand ca ai si ruleta in bot de ai masurat perfect distanta fara eroare, sti ca ai loc sa intorci la centimetru. Toti ceilalti, or sa fure juma de banda, asa se practica pe sosea, cine iese si conduce stie notiunile astea.

 

"The Up is as nimble as you’d hope for in a city car. Its turning circle of just 9.8 metres is impressive, meaning you can do a quick about turn without having to pop into reverse halfway round. All models get 35 litre fuel tanks."

sursa https://www.carwow.co.uk/blog/volkswagen-up-dimensions-guide-052

 

Cum intorci in 7metri o masina cu raza de intoarcere de 10m dintr-o miscare ??

Stiu ca cu hillux intorceai in juma de banda, dar uiti sa zici ca urcai pe 3 trotuare ca sa intorci.

 

Pentru ce imi pierd eu timpul cu astfel de soferi ? Intoarceti voi pe loc fara sa miscati masina, pun pariu ca voi puteti sa o rotiti pe loc si gata. Dupa ce incepeti sa faceti km pe sosea reveniti si mai vorbim.

Pentru un sofer adevarat era totul clar din prima secunda, pentru un forumist si un reporter care mai mult ca sigur nici nu are permis, normal ca e de vina motocicleta, ca avea viteza, desi mama ei de viteza nu i-a spart nici macar farul, sa tot ai viteza de-aia ....

 

Pentru un sofer adevarat e cat se poate de clar ca a fost scenariul 2 din prima poza de sus. Si revin cu intrebarea: cine e vinovat acolo ? Hai, voi, astia cu permisele.

 

cKIOgkg.jpg

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Cine v-a invatat sa intoarceti masina pe un bulevard circulat (aici exclud un viraj la stanga!)? Daca intrati pe o straduta laturalnica, necirculata, vi se stirbeste onoarea?

Parerea mea e ca aproximativ 85-90% din accidente sunt produse ori din cauza soferilor "de duminica" (neexperimentati) ori din cauza teribilistilor (la fel de neexperimentati precum cei din prima categorie dar care se considera un fel de shumaheri ai soselelor).

Link spre comentariu

Acolo ai mai mult de 3,5m pe banda, e si o Skoda.

Dar tine cont ca pleca de pe contrasens, deci mai adaoga 3,5m si ai spatiu arhisuficient!

Cu Hilux frecam roata de bordura, cu Logan sau PatrolSWB merge normal, fara nici un fel de probleme.

 

Nu are 3.5m la locul de plecare decat daca ar pleca cum am desenat eu, si atunci are loc si motocicleta pe langa el. Daca pleaca chiar din margine asa cum se presupune, astfel incat motocicleta sa nu incapa, nu mai are decat maxim 1.5m, ceea ce l-ar duce la cativa centrimetri de skoda. Oricat de profesionist ar fi, ca sa sti daca incapi acolo dintr-o miscare trebuie sa cobori sa masori cu ruleta, nu cred ca a facut asta.

 

Viteza e o minciuna, nu a existat la nici o masina. Asigurarea la fel, nu s-a asigurat decat din fata si i-a taiat fata la motocicleta. Cu asta te lovesti zi de zi ca motociclist. Poate trebuie sa stai cu claxonul apasat nonstop, atunci sigur o se uite in oglinda si o sa te vada.

 

Degeaba cautam scuze, e clar ca a facut intoarcerea ca in exemplul 2, si asta a cauzat accidentul.

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări