Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Tremurat motor Focus MK3 1.6 Ti-VCT


Postări Recomandate

Intrebare : sonda lambda (suspecta ?) poate sa fie cumva "decalibrata" ? Sa prezinte aceleasi probleme, in aceeasi gama de turatii, la (multe) alte Forduri ?? Pare putin probabil ...

Din pacate sunt multe intrebari ... si nicio solutie concreta (inca !) de identificare/rezolvare a problemei.

Multumesc !

Link spre comentariu

Mai fratilor! Eu stai si ma gindesc ce face Ford? Chiar nu-i baga-n seama pe cei care le cumpara masinile cu ''defecte''? Chiar atit de indiferenti sa fie? Chiar n-au ajuns la urechile lor, problemele cu care se confrunta, cei care au achizitionat masini de la ei?

Nu-i intereseaza pe cei de la Ford de aceasta problema. Atata timp cat masina merge...pentru ei totul este ok.

Restul.....sunt experimente pe cheltuiala noastra. Doar e Ford, nu-i vreun Ferrari ca sa avem pretentii la o masina fara cusur.

Eu am incercat sa rezolv aceasta problema si m-am lasat pagubas...facusem gaura prea mare in buget si nu rezolvasem nimic.

Intr-un final am vandut masina, sictirit la maxim de aceasta firma de masini. Si nici nu vreau sa mai aud de Ford in viata mea.

Editat de mac01
Link spre comentariu

Avand in vedere ca problema nu a fost rezolvata prin 3-4 servisuri romanesti, nici de polonezi, trebuie trecut la identificarea defectului prin eliminare "a suspectilor".

 

Daca sonda lambda se comporta asa si rece, ar putea fi decalibrata mereu, dar motorul sa resimta mai acut amestecul gresit la anumite turatii (1500 si 3000 in cazul asta), turatii la care mai apar si anumite vibratii ale arborelui/volantei. In afara de asta, poate nici nu trebuie inlocuita, doar curatata....spre deosebire de ECU.

Adica eu vreau sa zic sa incepem cu "suspectul" cel mai ieftin. O sonda lambda defecta poate conduce la un amestec prea bogat in benzina (de aici si mirosul de benzina resimtit de colegu' fratello.

Unde scrie ca sunt polonezii mai destepti ca noi? :rade:

Ahhh... e simplu sa aruncam vina pe ECU, doar e piesa cea mai scumpa din lista "suspectilor."

................

E bun Loganu', nu prea am auzit de defecte din astea la el. Ca nu e bine antifonat, ca nu fuge cu 200 la ora, ca mai rugineste pe ici-colo e alta poveste, dar la Logan nu exista sa mergi cu el in service si sa nu-l repare.

Am o cunostinta care isi luase la mana a doua un Ford (Focus sau Fiesta nu retin exact) si a stat masina 2 luni, DOUA LUNI, in service si nu i-au dat de cap, adica a luat-o asa cu a dus-o. Servisul de care zic este printre cele mai bune din GR.

Editat de marius75
Link spre comentariu

Mai fratilor! Eu stai si ma gindesc ce face Ford? Chiar nu-i baga-n seama pe cei care le cumpara masinile cu ''defecte''? Chiar atit de indiferenti sa fie? Chiar n-au ajuns la urechile lor, problemele cu care se confrunta, cei care au achizitionat masini de la ei?

Cu siguranta stiu de aceste probleme,dar nu au oameni pregatiti sa rezolve asemenea defecte atipice(ma refer la reprezentante).Mai era o problema la motoarele de 1,4tdci care in sarcina la fix 2400 rot/min aveau intreruperi/mers neregulat.Nici inainte si nici dupa aceasta valoare nu se intampla nimic deosebit,in ralanti nu erau probleme,motorul era in parametri,toate diagnozele ieseau bine,dar balbaiala de la 2400 era acolo.Daca erai in crestere acceleratie n-o simteai ca e acolo,dar daca voiai sa folosesti turatia aia ca mers constant,te cam dadea in nas(ori mergeai cu 2500 ori cu 2300).Fara nici o legatura cu cazul de fata,care inteleg ca e benzinar.

Link spre comentariu

Unde scrie ca sunt polonezii mai destepti ca noi? :rade:

 

Avand in vedere ca problema nu a fost rezolvata prin 3-4 servisuri romanesti

+

Am o cunostinta care isi luase la mana a doua un Ford (Focus sau Fiesta nu retin exact) si a stat masina 2 luni, DOUA LUNI, in service si nu i-au dat de cap, adica a luat-o asa cu a dus-o. Servisul de care zic este printre cele mai bune din GR.

Deci ti-ai raspuns singur. Arata-mi mie un film pe youtube ca cel facut de polonezi si mai vorbim cine sunt mai destepti si cine sunt mai prosti.

La noi prin service-uri bubuie prostia! Asta este forum de electronica dar aici am vazut raspunsuri de la useri care dau pe spate si ingineri din service-urile auto. Inginerii din service-urile auto, baga interfata de diagnoza, vede ca nu sunt erori si .... s-au blocat!

 

P.S. Vezi ca au fost cazuri si mai triste: dus masina in reprezentanta pe rotile ei si iesit pe platforma cu ea + proces impotriva reprezentantei!

Link spre comentariu

Deci ti-ai raspuns singur. Arata-mi mie un film pe youtube ca cel facut de polonezi si mai vorbim cine sunt mai destepti si cine sunt mai prosti.

La noi prin service-uri bubuie prostia! Asta este forum de electronica dar aici am vazut raspunsuri de la useri care dau pe spate si ingineri din service-urile auto. Inginerii din service-urile auto, baga interfata de diagnoza, vede ca nu sunt erori si .... s-au blocat!

 

P.S. Vezi ca au fost cazuri si mai triste: dus masina in reprezentanta pe rotile ei si iesit pe platforma cu ea + proces impotriva reprezentantei!

Ce se fac daca-si ratacesc ''jucariile''? Fara ele mor cu zilele la mina. N-or fi toti din aceia,dar marea majoritate, ''dau in primire'' cind nu mai stiu ce sa faca.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu

Avem si mecanici buni, dar aia nu pun filmulete pe youtube de frica sa nu-si piarda painea (adica tin informatia numai pentru ei).

E dreptul lor, pana la urma traim in RO. (viata e grea)

Cred ca sunt si servisuri care au rezolvat problema asta din topic, dupa multa bataie de cap, si acum n-au chef de sharing pe youtube.

....................

Se poate foarte bine sa fie ECU de vina, nu insist ca e sonda.

Editat de marius75
Link spre comentariu

Daca te referi la ce am spus, nici eu nu bag mina`n foc pentru ECU sau sonda, poate fi mai aiurea treaba mai ales ca intra

algoritmul de optimizare a ECU.

Am avut caz la echipament care iarna pe frig oprea complect ventilatorul de la schimbatorul de caldura,era rece echipamentul, se incalzea echpamentul si apoi il pornea la maxim si asa uita de el.

Se racea bine de tot si incepea sa`si creasca tensiunea pe baterii ca prostul pina cind pur si simplu se deconecta pe motiv ca e tensiunea pe baterii prea mare!

Mergeai la el si`l resetai ca totul sa fie OK.

S`a remediat cu o noua versiune de soft, tot asa si la astea posibl sa fie un senzor care sa declanseze efectul asta.

Oricum e dubios sa maresti debitul de benzina doar la 2 cilindri, bineinteles ca debitul poate fi modificat pe fiecare cilindru de catre ECU pentru optimizarea functionarii

motorului dar sa apara dublu debit si la 2 cilindri e tare ciudat.

Link spre comentariu

Mai fratilor! Eu stai si ma gindesc ce face Ford? Chiar nu-i baga-n seama pe cei care le cumpara masinile cu ''defecte''? Chiar atit de indiferenti sa fie? Chiar n-au ajuns la urechile lor, problemele cu care se confrunta, cei care au achizitionat masini de la ei?

 

Sa nu uitam ca acest model de Ford este cam primul din ce produce Ford-ul. Primul ca pret scazut, calitate scazuta, etc. Entry level adica. Clientela acestui model desigur nu este cea mai importanta pentru Ford.

 

Cata vreme nu e chestie de securitate sau noxe ridicate, apoi ii doare undeva pe Ford de clientela.

Link spre comentariu

...da, si mie mi-e dor de vremurile cand, avand Logan ( si am avut 3 buc.), nu ma interesau decat schimburile de consumabile... Am vandut o masina in stare perfecta, cu 47 kkm si, la un pret dublu, am luat acest Ford. Am zis : "Hai sa urc" si eu pe scara posesorilor auto ! Ma rog, in afara de aceasta (mica totusi) problema, masina e OK ... dar parca nu face de doua ori cat un Logan ca pret....Iar serviciile post-garantie de la Ford = ZERO ! Inclusiv Ford Germania, care m-a pasat Ford-ului Romania, pe care il doare-n c...r de orice solicitare in afara garantiei ! Parca am un usor gust amar ...

Revenind strict la subiect : dupa schimbarea bobinei de inductie (cu una marca Bremi), masina clar merge mai prost !!! Azi o sa o pun inapoi pe cea originala, prilej cu care voi deconecta si bateria.

O zi frumoasa tuturor !

Editat de fratello
Link spre comentariu

......................................................................................

.. "Hai sa urc" si eu pe scara posesorilor auto ! Ma rog, in afara de aceasta (mica totusi) problema, masina e OK ... dar parca nu face de doua ori cat un Logan ca pret....Iar serviciile post-garantie de la Ford = ZERO ! Inclusiv Ford Germania, care m-a pasat Ford-ului Romania, pe care il doare-n c...r de orice solicitare in afara garantiei ! Parca am un usor gust amar ...

................................................................................................

Si uite asa-si dau cu stingu'-ndreptu'! Numai asa o sa inregistreze o scadere drastica a vinzarilor pe piata din Romania si nu numai. Vestile bune circula mai greu dar cele rele circula cu viteza luminii. Ar cam trebui sa-si revizuiasca atitudinea si sa plece urechea la solicitarile si sesizarile clientilor. Altfel o sa piarda.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări