Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mașina de spălat Siemens WM14E460BY , nu se mai învârte motorul .


Bird

Postări Recomandate

(Nu spală nu stoarce . Scoate apa)  sa inteleg ca la pornire evacuiaza apa apoi nimic? asta inseamna ca urmatorul pas ar fi sa porneasca motorul scurt timp apoi supapele de admisie. verifica carbunii generator taho.

La început ia apa si atât . Daca da stoarcere .....golește apa dar nu stoarce , indiferent pe ce turație o setează .
Link spre comentariu

Pe bord apare vreun mesaj de eroare?(clipeste vreun led)?,oricum asa cum a spus si colegul "crmn1"  verifica carbunii,taho,rezistenta....

Nu am ajuns încă sa o vad . Nu mâine ci poimâine ma duc . Puteti cumva sa-mi Spune-ți cum pornesc motorul " pe masă " ? Daca știți , daca nu o sa-i fac o poza conectorului ...Tahometru unde este localizat , tot pe motor ? Multumesc pentru sfaturi !
Link spre comentariu

Tahogeneratorul se afla in partea din spate a motorului, pe ax dupa colector, prins pe carcasa motorului. Verificarea o faci cu un multimetru pe cele doua fire. Cand invarti motorul trebuie sa-ti genereze o tensiune mica.

Pentru a proba motorul trebuie sa inseriezi bobinele statorului cu periile.ATENTIE nu il alimenta la 220v pentru ca are cuplu mare la pornire si ai sansa sa-ti sara de pe masa.Probeaza-l cu o tensiune de 25-30 V cc.Totusi pana sa il probezi verifica starea carbunilor si a colectorului . 

Link spre comentariu

Tahogeneratorul se afla in partea din spate a motorului, pe ax dupa colector, prins pe carcasa motorului. Verificarea o faci cu un multimetru pe cele doua fire. Cand invarti motorul trebuie sa-ti genereze o tensiune mica.Pentru a proba motorul trebuie sa inseriezi bobinele statorului cu periile.ATENTIE nu il alimenta la 220v pentru ca are cuplu mare la pornire si ai sansa sa-ti sara de pe masa.Probeaza-l cu o tensiune de 25-30 V cc.Totusi pana sa il probezi verifica starea carbunilor si a colectorului .

Iti multumesc mult . Sunt prețioase informațiile . Dupa cum am scris mai sus eu nu am vazut încă masina . Merg mâine dimineața înarmat cu toate sfaturile primite cu un instrument si niste chei ......si vorbim pe urma . Cu stima ,

Amicul dumneavoastra a verificat sa nu fie cumva cureaua sarita?

Cine sa verifice ? Este o femeie singura , prietena de familie .
Link spre comentariu

Scuze!N-am stiut despre cine e vorba iar motorul poate fi destul de silentios incat un neavizat sa nu-si dea seama daca se invarte sau nu.E doar o posibilitate.

Nu-i nici o problema ....

De obicei cureaua sare cand sunt gata rulmentii.Si eu zic sa se verifice  carbuni si taho

Rulmenții am înțeles ca sunt schimbați nu de foarte mult timp .... Multumesc ,
Link spre comentariu

Problema rezolvată !M-am dus si fara sa-i mai fac proba , am scos un cărbune si am constatat ca este cam o treime din cat am vazut pe net ca ar trebui să fie , am dat jos motorul ( nu era sărită cureaua ) si am schimbat ambii cărbuni și.......gata .....functioneaza masina . Fata de tutorialele de pe youtube sistemul de fixare a cărbunilor este prost . Cred ca daca mai se umbla o data la ei se rup aripioarele care-i fixează . Nu am vazut pe motor Tahometru . Va multumesc mult pentru sfaturi si împart cu voi bucuria de a fi facut pe cineva fericit . Tot odată cer scuze celor care mănâncă o paine de pe urma acestei meserii . Cu stima ,

Link spre comentariu
  • 3 ani mai târziu...

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări