Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Schema electrica VW Polo 6N2


Postări Recomandate

salutare,ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste detalii, vreau sa montez pe un vw polo model din 2001 un sistem de avertizare pt uitarea luminilor aprinse, cel existent nu mai functioneaza.de unde pot lua cele 3 semnala, plus dupa contact, plus pozitie si semnalul de la butonul din usa (minus)?se gasesc toate la tabloul de sigurante?multumesc anticipat

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 29
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Ce anume ai verificat si ai constatat ca nu mai merge ? Nu mai suna buzer-ul ? Eu zic sa incerci repararea sistemului original al masinii deoarece nu cred ca e ceva grav, vreun contact imperfect sau buzer dus.Fa-i prima data o scanare cu vcds sau oricare alta diagnoza sa vezi daca nu ai ceva erori de comunicare intre instruments cluster si ECU.

Link spre comentariu

Nu, este in bord la un loc cu ceasurile. Sunt sigur ca este o mufa oxidata sau buzerul obosit.Oricum comenzile principale sunt date de ECU deoarece modelul asta de polo nu are modul confort sau centrala electronica.Asadar verifica prima data traseele si mufele dintre ECU si ceasuri, curata mufele cu ceva gen spray contact.Ceasurile se desfac astfel : prima data desfaci borna pozitiva de la baterie in mod obligatoriu; apoi desfaci surubul din mijloc de sub cochila ceasurilor si tragi usor inspre tine de jumatatea de sus a acesteia moment in care o sa se desprinda .Mai ai acum jumatatea de jos a acesteia care e prinsa in 2 suruburi pe laterale. Dupa asta blocul cu ceasurile de bord se basculeaza in fata si se ridica in sus pt a avea acces la cele 2 mufe de conectare. Desfaci mufele (se declipseaza) si poti lua ceasurile deoparte sa le bibilesti.Blocul ce contine ceasurile se demonteaza folosind chei(surubelnite) torx de dimensiuni mici, asemanatoare cu cele de la telefoanele mobile.Buzerul este in spatele ceasurilor.Spor la treaba.

Link spre comentariu
Vizitator instinktus

Vezi in prima faza daca vede usa deschisa. Daca atunci cand spuneti "ECU" va referiti la calculatorul de motor, acesta nu are nici o legatura cu problema de mai sus.Posteaza mai multe date despre masina ca sa verificam pe o schema pentru ca nu mai stiu exact cum functioneaza sistemul.

Link spre comentariu

Sunt posesor de vw polo 6n2 motor 1.4 16v 75 cp, cod AUA, deci.....Nici nu imi imaginez ca nu a verificat chestia cu usa deschisa prima data, in caz contrar discutia nici nu are rost. Oricum switch-ul de la usa soferului e diferit de celelalte usi fiind cu 3 fire, iar celelalte cu 2. Se potrivesc de la golf 3.Masina asta e un pic mai ciudata si nu are modul comfort, centrala electrica sau alte asemenea, e simplificata mai mult decat ar trebui. Mai este un controller pt. geamuri electrice si alte maruntisuri undeva in portiera soferului, ar trebui verificate si firele de la articulatia usii. Acesta nu comunica nici can-bus si nici k-line cu ecu, deci nu o sa-l vezi la nici o diagnoza.

Link spre comentariu
  • 9 ani mai târziu...
  • 1 an mai târziu...

Domule sonda prima de înaintea de catalizator iam'scos mufa are patru fire va rog să-mi spuneți ce valori sa am acolo ca iam pus contactul și nu am 12 v  sau trebuie luat doar un fir din cele patru plusu și minusu pe caroserie? Am nevoie va rog de ajutor are sonda 2 fire albe și doua colorate diferit dar nu am tensiune acolo cu contact sau fără ajutați-mă va rog

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări