Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Schema electrica VW Polo 6N2


Aurelian6n2

Recommended Posts

salutare,ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste detalii, vreau sa montez pe un vw polo model din 2001 un sistem de avertizare pt uitarea luminilor aprinse, cel existent nu mai functioneaza.de unde pot lua cele 3 semnala, plus dupa contact, plus pozitie si semnalul de la butonul din usa (minus)?se gasesc toate la tabloul de sigurante?multumesc anticipat

Link to comment
  • Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Aurelian6n2

    6

  • Big

    5

  • Florin berdila

    4

  • ghitab

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce anume ai verificat si ai constatat ca nu mai merge ? Nu mai suna buzer-ul ? Eu zic sa incerci repararea sistemului original al masinii deoarece nu cred ca e ceva grav, vreun contact imperfect sau buzer dus.Fa-i prima data o scanare cu vcds sau oricare alta diagnoza sa vezi daca nu ai ceva erori de comunicare intre instruments cluster si ECU.

Link to comment

Nu mai sună deloc, îi maşina unui coleg şi nu vrea să mai meargă să verifice. Unde îi sistemul vechi să îl verific? Îi montat pe tabloul de siguranţe?

Link to comment

Nu, este in bord la un loc cu ceasurile. Sunt sigur ca este o mufa oxidata sau buzerul obosit.Oricum comenzile principale sunt date de ECU deoarece modelul asta de polo nu are modul confort sau centrala electronica.Asadar verifica prima data traseele si mufele dintre ECU si ceasuri, curata mufele cu ceva gen spray contact.Ceasurile se desfac astfel : prima data desfaci borna pozitiva de la baterie in mod obligatoriu; apoi desfaci surubul din mijloc de sub cochila ceasurilor si tragi usor inspre tine de jumatatea de sus a acesteia moment in care o sa se desprinda .Mai ai acum jumatatea de jos a acesteia care e prinsa in 2 suruburi pe laterale. Dupa asta blocul cu ceasurile de bord se basculeaza in fata si se ridica in sus pt a avea acces la cele 2 mufe de conectare. Desfaci mufele (se declipseaza) si poti lua ceasurile deoparte sa le bibilesti.Blocul ce contine ceasurile se demonteaza folosind chei(surubelnite) torx de dimensiuni mici, asemanatoare cu cele de la telefoanele mobile.Buzerul este in spatele ceasurilor.Spor la treaba.

Link to comment
Guest instinktus

Vezi in prima faza daca vede usa deschisa. Daca atunci cand spuneti "ECU" va referiti la calculatorul de motor, acesta nu are nici o legatura cu problema de mai sus.Posteaza mai multe date despre masina ca sa verificam pe o schema pentru ca nu mai stiu exact cum functioneaza sistemul.

Link to comment

Sunt posesor de vw polo 6n2 motor 1.4 16v 75 cp, cod AUA, deci.....Nici nu imi imaginez ca nu a verificat chestia cu usa deschisa prima data, in caz contrar discutia nici nu are rost. Oricum switch-ul de la usa soferului e diferit de celelalte usi fiind cu 3 fire, iar celelalte cu 2. Se potrivesc de la golf 3.Masina asta e un pic mai ciudata si nu are modul comfort, centrala electrica sau alte asemenea, e simplificata mai mult decat ar trebui. Mai este un controller pt. geamuri electrice si alte maruntisuri undeva in portiera soferului, ar trebui verificate si firele de la articulatia usii. Acesta nu comunica nici can-bus si nici k-line cu ecu, deci nu o sa-l vezi la nici o diagnoza.

Link to comment
  • 9 years later...

Bună ziua 'va rog frumos vreau si eu schema de sigurante și pt ce este fiecare siguranta la wv polo 9n 1'2 benzina motor AWY  'nu îmi vine tensiune la sonda lamda prima de înainte de catalizator 

Link to comment

Vezi că fiecare maşină are un tabel cu semnificaţia fiecărei siguranţe chiar pe spatele capacului tabloului respectiv.

Link to comment

Da domnule Validae are am găsit dar sunt citeva care arata cheching motor în nr de 6 sigurante și ma interesa care ar fi descrierea ''mar interesa care este siguranță pt sonda lamda prima ca nu îmi vine tensiune la sonda 

Link to comment

Nu cred ca sondele lambda sint trecute prin siguranțe, ci sint alimentate direct din ECU motor. 

Edited by sesebe
Link to comment

@Florin berdilaSiguranta nr 9. Doar ca este comuna pentru cele 2 sonde lambda. Daca la una ai plus, la una nu, ai probleme pe cablaj.

@sesebeECU da masa pentru incalzirea sondelor lambda, in cazul de fata. Plusul este trecut prin siguranta.

Link to comment

Eu am pus aparatul de măsură pe ambele fire la mufă și nu am tensiune și cu contactul pus și fără '''sau trebuie doar plusul să-l iau din mufa și minusul de pe caroserie?

Link to comment
La 06.04.2023 la 10:57, Florin berdila a spus:

Bună ziua 'va rog frumos vreau si eu schema de sigurante și pt ce este fiecare siguranta la wv polo 9n 1'2 benzina motor AWY  'nu îmi vine tensiune la sonda lamda prima de înainte de catalizator 

Aici ai schema.

 

Schema sonda U1.jpg

Cablaj.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Si ultima,

 

7.jpg

Link to comment
Acum 13 minute, TestPoint a spus:

Aici ai schema.

 

Schema sonda U1.jpg

Cablaj.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Si ultima,

 

7.jpg

Cum nu am a mai avut spatiu sa urc si aceasta poza....

Aici e tabla codurilor de culori ale firelor respective,,,se vede mai ok.

 

culori cablaj.jpg

Edited by TestPoint
Link to comment
  • 1 year later...

Domule sonda prima de înaintea de catalizator iam'scos mufa are patru fire va rog să-mi spuneți ce valori sa am acolo ca iam pus contactul și nu am 12 v  sau trebuie luat doar un fir din cele patru plusu și minusu pe caroserie? Am nevoie va rog de ajutor are sonda 2 fire albe și doua colorate diferit dar nu am tensiune acolo cu contact sau fără ajutați-mă va rog

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines