Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

ghitab

Membru activ
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About ghitab

  • Rank
    Nou venit

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gilbert Sparios atasat ai schema de la vitezometru pentru masina ta. G22 din poza este senzorul de pe cutie. Un fir este legat la masa, iar firul de semnal merge la conectorii de sub calc de motor, unde ai desfacut anterior, in mufa neagra , pin nr 10. De aici merge in mufa albastra a ceasurilor de bord in pin 28. Ai stabilit daca pb este la semnalul de intrare sau la partea de afisare? testul care il faci tu cu vcds este pt parte de afisare... Cand nu iti afiseaza viteza , km contorizati se schimba sau raman aceeasi? Legat de "anomalia" de la litrometru, gandestete ca,ceasul de bord daca nu vede semnal de viteza el considera ca masina stationeaza si evaluarea la sonda se face destul de des. Cand masina este in miscare , combustibil se misca prin rezervor si automat si variatia sondei urca sau coboara. In miscare ( viteza >0) ceasul de bord face mai multe masuratori si face o medie pe un interval de timp mai mare. Varianta propusa de colegul edisitaru nu se aplica la tine(doar la modelel pana in 99-2000), tu ai o alta generatie de ceas de bord. Daca totusi nu gasesti o rezolvare la problema semnalului de intrare, exista si o solutie salvatoare, respectiv modificarea ceasului de bord sa primeasca semnal de viteza pe magistrala CAN de la modul de ABS si nu de la senzorul analogic de pe cutie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.