Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

comprimare chiuloasa fiat tipo 1.6 8v


Vizitator Eles Szilard

Postări Recomandate

Vizitator maistrul strungar

N-are treaba,ca motorul la care iei din chiuloasa nu mai e nou,si segmentii e si ei mai uzati,ori compresia nu are cum creste asa de tare ca sa nu mai dea peste cap.A facut foarte bine cetateanul ca a luat 1,2mm,se poate merge pina la 2mm.Cind pui segmenti noi,si refaci linia de arbore,pui doua garnituri la chiuloasa

Link spre comentariu

Domnul maistru, clar nu mai ai nici o treaba cu motoarele din zilele de astazi,tare as vrea sa te vad cum pui doua garnituri de chiulasa (metal piele)una peste alta,deja scoti prostii,acum scuze da asa este....poate nu ai vazut garniturile de la motoarele din zilele de azi.......lasa mai usor cu sfaturile daca nu esti documentat ca ajungi de ras.

Link spre comentariu
Vizitator maistrul strungar

Eu la Dacie puneam fara probleme doua garnituri.Dany-cta inginer,tu nu citesti ca cetateanu care a deschis aici discutia a luat 1,2mm din chiuloasa si merge?Eu am facut multe motoare la viata mea,asa ca stiu ce zic.

Link spre comentariu

Eu la Dacie puneam fara probleme doua garnituri.Dany-cta inginer,tu nu citesti ca cetateanu care a deschis aici discutia a luat 1,2mm din chiuloasa si merge?Eu am facut multe motoare la viata mea,asa ca stiu ce zic.

Echiar asa de ''grele'' de inteles ca cetateanul ce a deschis topicul are FIAT nu DACIE? Daca asculta sfaturi aiurea poate sa planga....

Link spre comentariu

Daca un motor porneste nu inseamna automat ca merge bine. Sunt multi parametrii de verificat oricat de bine ar parea ca merge. De unde sti ca nu este stresul prea mare si forteaza in segmenti uzandu-i si pe ei si cilindrul ? De unde sti ca intr-o depasire nu o sa ii faca autoaprindere si ii gaureste pistoanele ? De unde sti ca nu are arderea incompleta din cauza compartimentarii si ii arde supapele facand depuneri ? Crezi ca poate el sa isi verifice acasa calitatea arderii din emisie ? are vre-un sistem cu lambda wideband ? are bujie transparenta macar ?

 

Maistrule, mecanica e grea, eu zic sa nu te bagi daca nu cunosti.

 

Si sa revenim putin ontopic: de ce anume ai lua 2mm din chiulasa doar ca sa pui doua garnituri ?? Deci tai din aluminiu masiv ca sa pui doua garnituri moi (in comparatie cu aluminiul) una peste alta ? Unde e logica ?

Link spre comentariu

Eu am facut multe motoare la viata mea,asa ca stiu ce zic.

Nu ai facut nici un motor, obisnuieste-te cu ideia asta. Ai carpit sau ai vazut pe altii cum carpesc.

 

On Daca initiatorul topicului nu a facut un calcul sa vada cum se modifica raportul de compresie, s-ar putea sa nici sa nu conteze prea mult cei 1,2mm

Link spre comentariu

De ras a ajuns de mult, mai grav este ca vre-un incepator care cauta sfaturi aici ia sfaturile lui de bune si isi face ditamai paguba.

Dacă există vreun dobitoc care să ia de bune astfel de sfaturi... îşi merită soarta cu prisosinţă.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări