Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
YsD_SoRyN

Sony KD-43X8309C

Recommended Posts

42 minutes ago, attilaa0 said:

Luati legatura cu userul Sergionel.Este profesionist in Sony.

Corect ! Sergiu e profesionist in orice tv si e cunoscut si respectat de multi...., sunt mai multi care repara Sony.........eu am 13 tv-uri cu ecranul crapat (defect, fisurat....etc) le tin special pentru  probat placile eventual primite de la colegi......

Atentie mare !!!, daca nu aveti tv pe ce sa probati placa reparata, stati linistit....ca eu am patit-o......bineinteles ca am returnat inapoi bani colegului.......................

Deci am primit placa de la un coleg prin posta , era un LG cu scrierea eMMC-ului, am scris softul ISP cu 5 fire (RT809H) ,placa a ajuns la colegul respectiv, dar nu functiona...ulterior i-am trimis bani inapoi prin posta.....

Daca nu ai tv pe ce proba placa, nu va mai incurcati cu va jucati...:rade:

 

Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri . Cum facem sa aflu cat costa pentru ca evident, nu este tv-ul meu si trebuie sa discut cu posesorul . 

Pentru Costica spun ca am tv-ul deschis pe masa si intr-adevar de mai multe ori am cumparat  placi nefunctionale din tv-uri "cu ecranul spart"sau scrise gresit ,dar in discutia de aici nu se pune aceasta problema .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines