QQme Postat Iunie 7, 2017 Partajează Postat Iunie 7, 2017 Contradictie:acum. nu are nimic electronic in interior,voi desface carcasa si voi vedea? Link spre comentariu
Dxxx Postat Iunie 7, 2017 Partajează Postat Iunie 7, 2017 Probabil ca mai este o zona in care nu a desfacut - unde ma astept sa fie elementii, electronica de protectie si termistorii. Cred ca a desfacut partial si s-a oprit inainte de a ajunge la "bunatati". Link spre comentariu
puriu Postat Iunie 7, 2017 Partajează Postat Iunie 7, 2017 Sursa bicicletei are un incarcator dedicat. Trebuie aflat codul si producatorul acestuia, apoi trebuie comandat. Este calea cea mai simpla si mai buna. Link spre comentariu
cristian2009 Postat Iunie 7, 2017 Partajează Postat Iunie 7, 2017 Un link ajutator ... mai mult sau mai putin. Link spre comentariu
Geolic Postat Iunie 7, 2017 Autor Partajează Postat Iunie 7, 2017 Probabil ca mai este o zona in care nu a desfacut - unde ma astept sa fie elementii, electronica de protectie si termistorii. Cred ca a desfacut partial si s-a oprit inainte de a ajunge la "bunatati". Iata si bunatatile Exista si termistor la interior si acea rigleta cu multe cabluri corespunzatoare celulelor. Intrebarea ramine: cum se poate incarca acest acumulator avind in vedere ca acumulatorul se moteaza(fixeaza) intr-o mufa (priza) ce merge direct la modulul controler iar mufa pentru incarcare din fata bicicletei (postata mai sus) se duce tot in controler. Sper ca m-am facut inteles. Daca nu revin cu lamuriri. Totul e sa nu disperam si daca putem da o mina de ajutor atunci .... Link spre comentariu
Dxxx Postat Iunie 7, 2017 Partajează Postat Iunie 7, 2017 Pai in capatul opus conectorului de pe fire pare sa fie un PCB, acolo sunt bunatatile si trebuie sa te lamuresti ce sunt si ce fac. Undeva intre elemente este cel putin o bucata de termistor. Link spre comentariu
Geolic Postat Iunie 8, 2017 Autor Partajează Postat Iunie 8, 2017 Exista termistor , se vede in poze. Defapt bicicleta functioneaza numai ca nu reusesc sa incarc acumulatorul, ceva imi scapa si incercam sa aflu daca s-a mai lovit cineva de problema asemanatoare. Link spre comentariu
validae Postat Iunie 8, 2017 Partajează Postat Iunie 8, 2017 Trebuie maximă atenție pentru acest tip de acumulatori, fiindcă se deteriorează foarte ușor dacă nu sunt încărcați cum trebuie, mai ales depășirea temperaturii și/sau tensiunii maxime de încărcare.Mai mult ca sigur că acumulatorul are un circuit propriu de protecție la supraîncărcare sau descărcare excesivă, sunt de obicei module compacte cu tranzistori MosFet și integrate dedicate. Dacă citeați articolul din link-ul dat de cristian2009, ați fi văzut că nu e chiar de joacă cu încărcarea acstui tip de acumulatori. Acolo se vede și cum arată un încărcător tipic. pentru astfel de baterii de acumulatori. Link spre comentariu
Geolic Postat Iunie 14, 2017 Autor Partajează Postat Iunie 14, 2017 Gata am rezolvat.Era foarte simplu. Link spre comentariu
validae Postat Iunie 14, 2017 Partajează Postat Iunie 14, 2017 Poate dai şi detalii, vor mai fi şi alţii interesaţi.... Link spre comentariu
cristian2009 Postat Iunie 14, 2017 Partajează Postat Iunie 14, 2017 Ati rezolvat si ne lasati sa fierbem aici ... ? Link spre comentariu
Geolic Postat Iunie 15, 2017 Autor Partajează Postat Iunie 15, 2017 NU asta a fost intentia. Am stat putin si m-am gindit. Am scos acumulatorul ,l-am demontat si am vazut ca are cotrolerul la interior.Pe carcasa acumulatorului am patru pini . Am masurat sa vad ce tensiune gasesc la cei patru pini. Am gasit 34v la pinii exteriori (ei fiind dispusi in linie), si am conectat o sursa , si cind am constatat ca nu mai consuma ,l-am decuplat.L-am pus la bicicleta si merge perfect. Problema la mine era ca nu puteam incarca acumulatorul folosind mufa pe care am gasit-o in fata bicicletei. Link spre comentariu
cristian2009 Postat Iunie 15, 2017 Partajează Postat Iunie 15, 2017 (editat) Daca electronica de balansare si protectie este deja inclusa in pachetul de baterii, atunci scapa ieftin, doar cu un redresor care furnizeaza tensiunea si curentul necesar incarcarii. Corect ? Scuze, mai trebuie si un modul pt monitorizarea temperaturii. Deci, cam asta s-a intamplat. La ce tensiune se opreste incarcarea ? Editat Iunie 15, 2017 de cristian2009 Link spre comentariu
Dxxx Postat Iunie 15, 2017 Partajează Postat Iunie 15, 2017 Pana nu stii ce face controllerul risti foarte mult, ca un incendiu nu este gluma. Nu cred ca in interiorul pachetului este inclusa deconectarea totala la scaderea curentului sub 0,1... 0,02C si exact acolo sunt parte din pericole. Link spre comentariu
cristian2009 Postat Iunie 15, 2017 Partajează Postat Iunie 15, 2017 Asa este, de asta am si intrebat la ce tensiune se opreste incarcarea. Oricum, e o solutie de compromis. Sper ca autorul topicului nu lasa acumulatorul la incarcat nesupravegheat. Recomand conectarea unui voltmetru ca bornele bateriei pe perioada incarcarii pt monitorizare permanenta. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum