Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

Dxxx

Moderatori
  • Content Count

    3,377
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

42 Se poate si mai bine

3 Followers

About Dxxx

  • Rank
    ELF staff

Contact Methods

  • Website URL
    http://4ro.be

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Daca cineva avea o problema PERSONALA cu tine, atunci fii sigur ca interveneam fara nici o ezitare. AI O PROBLEMA DE PERCEPTIE Pe internet / pe forum principiul este foarte simplu: - fara referiri (critice) la persoana (daca eu imi salut personal un prieten fara sa fac un off-topic mare, este foarte OK / daca cineva se leaga de trasaturile lui personale - rau de tot...) - we agree to disagree - adica in idei ne putem contra oricat, asta este si esenta forumului. Tot ce am vazut eu au fost referiri contradictorii la afirmatiile tale aflate fie pe granita, fie chiar gresite - deci totul este OK. Daca nu poti sa te conformezi cu aceste precepte, sfatul meu este sa eviti internetul... in general. <... cred ca nu apreciezi just proportiile de importanta ale lui Sesebe vizavi de cele ale persoanei tale, daca doresti ca ce a scris el - de altfel justificat - sa fie sters pentru ca nimeni sa nu contrazica ce spui tu...> Cat despre off-topic este vorba de nuante... foarte multe nuante ... si este prerogativa mea cand si unde mi se pare ca s-a depasit tolerabilul. Nu am sanctionat niciodata pe cineva care nu a gresit grav si intotdeuna prefer ca mai intai sa avertizez pe PM. Desigur ca cine este deja avertizat si continua, va vedea si fata coercitiva. Tocmai am si atins punctul ... deci de aici numai ON-topic sa postati
  2. Vezi ca am zis ca voi inchide topicurile unde initiatorul "derapeaza". Faci tu singur off-topic pe propriul thread... Si ma si provoci: - eu as zice ca pe strazile romanesti problema mare la saiba dintre pedale si volan este pe capatele de gama de sus de la Mercedes, BMW, Audi si alte cele si mai si.... Propun sa nu inchid topicul, dar cel taziu maine sa sterg aceste ultime doua postari...
  3. (Paranteza: nu intra in defensiva, eu m-am referit strict la ce ai declarat tu, nu trebuie sa dai referinte personale. Ai explicat ca ce ai facut a fost facut cu bun-simt si probabil ca asa este...) Cu valorile respective nu prea trebuie sa te grabesti asa. Le interpretezi, vezi ce experienta exista, oricum masuratori relevante ca sa probezi nu stau la indemna constructorului amator. Ai cerut recomandare si ti-am dat-o, proba nu a fost facuta exclusiv de mine, ci multi colegi au fost beneficiari si nu am auzit nici un comentariu negativ. Daca doresti pot sa-ti recomand si Cree si Edison, tot folosite personal pentru iluminare si Kingbright pentru colorate. Insa astea nu stiu cat sunt comercializate de TME. Si da, in unele cazuri solutia (mult) mai buna poate sa fie si mai ieftina, paradoxal. Ce spuneai (cu proba practica) nu prea este relevant, pentru ca un led bine montat / bine racit / bine alimentat are viata statistica de zeci de ori mai mare decat durata in functionare a oricarui vehicul pentru amatori.
  4. Ai avut deja destule comentarii despre legalitate... CU CARE SUNT DE ACORD. Sa te bucuri ca semnalizatoarele "sunt mult mai puternice" arata deja o atitudine FOARTE faultista: "vreau sa ma vezi, sa ma protejez eu... nu-mi pasa ca noaptea semnalizarea mea puternica te va deranja sau chiar te va orbi". Asta arata cat de justificat este sa fii amendat cand faci modificari pe acolo AIUREA... Obiectivul tolerabil este numai sa inlocuiesti ce era cu ceva IDENTIC ca flux luminos, forma a fasciculului si eventual temperatura de culoare. Castigul trebuie sa fie numai la fiabilitate si eficienta, nu prin alte parti... ON TOPIC - in nici un caz nu poti inlocui pozitia cu DRL. Iti trebuie AMBELE si evident ca atunci cand ai lumina activa trebuie sa treci pe pozitie si sa stingi DRLul. Asta nu inseamna ca lumina nu poate fi emisa din acelas loc si de aceleasi leduri, insa raportul puterilor/ fluxurilor este cel putin 10:1. - un led alb care imi da Vf maxim 3,4V imi arata calitate proasta. In plus firma respectiva nu produce produse competitive - de la TME am luat si confirm buna functionare pentru LiteOn, Citizen si ProLight. De ce oare nu as fi testat si firma respectiva? - pentru ca ce am analizat in DS nu mi s-a parut atractiv. Mai departe faci exact cum doresti. Dupa cativa ani de folosire poti sa pui aici feed-back bun pentru Optoflash, daca te-au multumit...
  5. Dxxx

    Cum se lipesc piesele

    Sau cu o plita, preferabil termostatata.
  6. Da, ai inteles. Insa R4 era mai inainte formata din 2 rezistente de 4,7 puse in paralel si caderea de tensiune era fix 1,25V. Acum va cadea pe dioda ceva de genul 600mV, deci pe R4 va cadea numai restul, undeva tot pe la 600mV - deci ca sa obtii acelas curent ca inainte cand rezistenta era 2,35 Ohmi, acum va trebui sa pui o singura rezistenta, dar intre 1 si 1,5 Ohmi, asta verificand experimental. Nu va fi necesar sa pui mai multe rezistente pentru ca puterea pe ele va fi mai mica la numai 0,6V (merge cu patratul tensiunii deci puterea va fi pe sfert). La finalizare testezi in regim normal cam o ora de functionare (daca totul pare OK) si verifici temperatura pe driver si pe leduri, ar trebui sa poti sa pui mana pe toate componentele.
×
×
  • Create New...