Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

QQme

Membru activ
  • Posts

    777
  • Joined

  • Last visited

Profile Fields

  • Location
    Iasi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

QQme's Achievements

Experienced

Experienced (11/14)

  • Reacting Well
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Sunt 10S 3P 10 grupe a cate 3elementi,inseriate,se masoara fiecare grupa,dupa incarcare,trebue sa aiba 4-4,2V, aveti 2 grupe cu probleme sau BMS defect.
  2. Tensiunea finala corespunde unui 16S si 10-12P 18650,,la volumul respectiv nu cred ca sunt de capacitate mai mare,solutia-cumpararea unei bat. identice, incarcata, transportata si o va inlocui pe bat. descarcata,asa veti avea 70-80 Km autonomie PS, pentru 100-150Km va trebue 3 bat. si 2 incarcatoare,,oricum cu 50Ah nu veti face mai mult de70 Km.....18650-3,7V,2,5-3 Ah dimensiuni-18mm diametru,65mm lungime.
  3. Tensiunea finala corespunde unui 16S si 10-12P 18650,,la volumul respectiv nu cred ca sunt de capacitate mai mare,solutia-cumpararea unei bat. identice, incarcata, transportata si o va inlocui pe bat. descarcata,asa veti avea 70-80 Km autonomie
  4. Se vede ca bat. este Li-ion de 1,8 Kwh,deci va merge cu viteza maxima cel mult 45-50 min in cazul unei bat.noi.
  5. Am eu cam 100 buc,ty,radio.
  6. QQme

    Majak 203

    Daca e TC 40-2 ,am eu.
  7. La bik-urile ne-asistate pe fiecare maneta de frana este un micro-contact ce la apasare blocheaza controlerul motorului.(curent ff. mic)
  8. Corect ce s-a spus,,, comanda se face cu un sistem elastic cu revenire la zero generatorul are frecv. intre 0 si 15-30 Hz depinde de model.
  9. Da, nu seamana cu prophete de pe site,posibil un model mai vechi,(din ce an este?)senzorul este sub pedalier si se inlocueste cu un generator de impulsuri comandat de la ghidon.
  10. La roata din spate e senz. de viteza,lim. de 25k/ora.PS cel mai bine puneti o poza cu byc. din lateral.
  11. La acest model ,cu mot. in pedalier, nu se poate face,e f. dificil de identificat sensorul.,cautati o byc. cu mot. in butuc.
  12. 1. de unde sunteti,2. marca si modelul bicicletei?
  13. Da, se poate:se identifica sensorul si se inlocueste cu un generator cu frec. variabila comandat de un potentiometru la mana.
  14. De unde sunteti? am o mecanica germana cu 3 motoare,e grea.
  15. In anii 80,erau concursuri auto dacia,de consum minim,pe un anume traseu,nu se permitea decat modificarea carburatorului,recordul era de cca.3,5l/100k la40k/ora in tr. a 4-a-5-a.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines