Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

E240 2.6 v6 benzina 2003


Postări Recomandate

Ce parere aveti despre un mercedes precum in titlu?

Chipurile dotat si intretinut, asta ramane de vazut. Cazane clar nu cumpar.

 

Am inteles ca se duce computerul de frana/pompa de frana.

In rest piese din dezmembrari pe toate gardurile, consumabile ca la orice masina.

Motorul la 2.6 aspirat ar trebui sa fie fiabil si sa traga.

Circul putin si mai mult extern, deci nu prea ma doare de consum, iar de impozit, 2.2 sau 2.6, tot aia e 800 sau 1000 lei pe an.

In cel mai rau caz ii trag un GPL si gata, va consuma ca orice masina normala.

Link spre comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...
  • Răspunsuri 45
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

daca nu scrieti voi scriu eu:

Am condus ieri o motorina. E tanc, dar fata de alte masini, fata si lateralul o vezi f bine. 

Esti stapan pe situatie, iar stalpul de sofer nu iit taie vizibilitatea.

Esti boss la volan, nu gluma.

 

Atata ca motorul pe motorina nu are ce cauta pe masina aia. Zici ca esti pe cobra. :) iar ca performante, cam slab pt hardughia aia.

Ma asteptam la mai multa silentiozitate in inteior. Un diesel gen A4 din 2012 nu croncane asa tare inauntru.

Pt 150 cai era cam bleg la 2mii ture la deal, dar avea si de tras 1700kile plus cei 3 bizoni de dinauntru. :)

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Va zic eu cum e masina...super!

 

Acum sa trecem la probleme tehnice.

Cum se diagnosticheaza corect bieletele antiruliu?

Merge sa le desfac si sa dau o tura peste pietrele din parcare sa vad daca mai cloncane? Evident nu ies cu ea pe strada asa.

 

Capetele de bara le-am schimbat, bieletele nu au joc la mana sau detectabil in roata atat sus-jos cat si stanga-dreapta.

Am in caseta un pic de joc sus-jos, dar ala e alta poveste si nu cred ca clancane chiar asa.

 

Poate ma ajuta colegul bibanul. MAsina E240 W211, 2003, motor M112.913 benzina.

Link spre comentariu

Adevart a-nviat!

 

http://mbworld.org/forums/attachments/e-class-w211/116941d1193696095-sway-bar-bushing-scan.bmp

http://i.ebayimg.com/images/g/U3cAAOxyA4ZRMXLP/s-l300.jpg

Se keaga de bratul suspensiei, pivotul mic, a doilea incepand de la stanga, urmatorul dupa cel marcat cu sageata.

http://www.benzworld.org/forums/attachments/w211-e-class/221663d1234667418-w211-2005-lower-control-arm-problem-14022009139.jpg

 

Din pacate un pivot e integrat in brat, nu stiu daca se poate schimba. Totusi nu am observat sa aiba joc, guma rupta sau alte povesti.

Posibil sa fi gresit cand am testat, masina era pe butuci, voi testa si cu ea asezata.

 

vedere din spate:

http://mbworld.org/forums/attachments/e-class-w211/186916d1278966941-diy-replacing-lower-ball-joint-w211-19.jpg

 

Alta chestie, masina nu cloncane la franare/accelerare, doar la mers peste piatra cubica. Deci as zice ca e exclus sa fie probleme del a bucsele brat, desi una din ele arata destul de rau, nu reusesc sa o misc prea mult cu ranga.

Nu am filmat, dar cam asa fac toate: 

Abia le misc, si se indoaie la fel indifernt din ce parte apas. Deci as zice ca-s ok.

Link spre comentariu

Directia este foarte similara cu Passatul cocosat dupa 2000 si Audi A6.

Cele doua de jos sunt bratele inferioare ale masinii si la cel drept i se spune "secera" iar la cel curbat i se spune gasca (care face oua ,a nu se intelege altceva  :rade: )

Ambele brate sunt cu pivoti cu tot iar bucsile sunt detasabile si se gasesc in comert.

Eu am luat plasa de mai multe ori verificand acesti pivoti tragand cu levierul sau tragand de roata,datorita faptului ca sunt montati unul langa altul si nu sunt intrati din aceeasi directie ci unul este montat de jos iar altul de sus si nu le poti sesiza jocul decat la statie ITP cand masina este introdusa pe platformele elastice pentru verificare directiei si articulatiilor.

Mie cand imi veneau la reparat genul asta de articulatii ori le demontam de tot pentru ca majoritatea clientilor veneau cu tot kit-ul de reparatie ori le recomandam sa plateasca o constatare la statia ITP care este in capatul strazii mele ca sa stiu sigur ce il puneam sa cumpere.

Link spre comentariu

De bratul mic am tras cu mana, cu roata suspendata, nu am reusit sa simt mare lucru.

De celelalte intr-adevar e mai greu, dar cat timp nu scartaie cand virez si rotile se invart usor cand masina e pe pamant, eu as zice ca e ok.

 

O sa incerc manevra cu demontatul bieletelor antiruliu sau dau o tura prin gropi fara ele. In felul asta vad cum se prezinta pivotii care le servesc.

Daca sunetele dispar treaba e clara. :) Altfel mai am de lucru.

 

~6500 m-a costat cu totul, are niste mici hibe, dar se dreg ele. Functional e ok, si la 170mii km, ar trebui sa duca inca pe atata fara interventii majore.

Link spre comentariu

Referitor la intrebarea mea, raspund tot eu.

-Se pune masina pe groapa

- altcineva o balanseaza puternic din lateral

- se va simti in bielete bataia, in cazul meu in pivotul care deserveste bieleta.

 

cu rotile suspendate nu merge, asa cum era de asteptat, bara fiind sub tensiune.

 

Pe standul cu vibratii nu bate nimic altceva.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 3 săptămâni mai târziu...
  • 2 luni mai târziu...

O intrebare pt mecanicul sef sau cine se mai incumeta sa raspunda.

 

Care e rata de succes a reparatiei unui etrier? MA refer la partea de piston.

 

Etrierul fata-sofer paraie destul de urat.

Tin sa cred ca e problema de la piston deoarece glisierii i-am uns bine, luneca, nu au treaba.

Idem placutele in suport, luneca bine, au un strat subtire de antigripant, deci nu cred ca e de la ele.

DAca apas un pic pistonul tace o vreme, dar apoi isi revine.

 

Frana in schimb merge ok la testul de frana, prinde, sunt echilibrate, placutele sunt uzate uniform.

Totusi in mers roata respectiva se incalzeste mai putin decat celelalte, inclusiv spatele, dupa franari mai puternice.

E ciudat, stiu, dar cam toate discurile ajung pe la 60-80 grade, mai putin asta care sta pe la 40-60.

Idem jantele, temperaturi diferite.

De tras nu imi trage de volan cand pun frana.

 

DAca merg normal si opresc fara a folosi frana rotile raman reci bocna, deci exclus sa ramana ceva blocat.

 

Am de gand sa desfac etrierul sa ii schimb garniturile, sa curat eventualul jeg care il gasesc si sa ung cu vaselina speciala, compatibila dot3,4,5.

Burduful de praf era crapat, dar am curatat bine interiorul si am carpit temporar burduful pana cand fac operatia de reparare.

 

Voi ati mai intalnit aceasta situatie?

 

MEntionez ca placutele sunt cam uzate, au vreo 4mm pe ele, iar discul este si el uzat, cam -2mm, asadar pistonul sta cam inafara.

Totusi omologul lui sta la fel, dar nu scoate sunete,desi placutele de pe el sunt si mai uzate, cu inca vreo 2mm in plus.

 

Stati linistiti, placutele se schimba in curand, la fel si etrierul se va repara, dar sa imi fac un pic de timp,

Si asa masina zace mai mult in garaj.

 

Link spre comentariu

Buna ziua la dvs.

 

Te rog frumos sa postezi 1-2 poze din diferite unghiuri ca sa vad sistemul de functionare al etrierului.

La curatirea etrierului,pistonasul il scotem cu ajutorul presiunii si nu prin folosirea unor clesti de diferite forme.

Pentru curatirea interioara se poate folosi spray special dar eu prefer jetul de apa si suflarea cu aer comprimat.

Daca pistonasul are ceva depuneri pe el,il frecam cu lemn de brad in prezenta de motorina iar daca are mici corodari a suprafetei de rectificare se gaseste in comert kit de garnituri cu pistonas la vreo 100-150 lei.

Spor la treaba.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări