Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ajutor constructie megasquirt v2.2


Vizitator Roman_Radu

Postări Recomandate

Vizitator Roman_Radu

Buna ziua,sunt membru de cativa ani,am facut cateva montaje electronice ,de meserie sunt mecanic auto,insa ma pasioneaza si electronica.Problema mea este ca am modificat un motor(dintr un motor in 4 cilindri 16 v de 1800cmc aspirat.l am facut 2000cmc turbo)si problema este ca acum am nevoie de un management pentru el,pe ecu stock nu pot face nici o harta deoarece nu am map sensor,si varianta pe care am ales o este sa imi construiesc un standalone ms v2.2(la acesta am gasit cablaj la epsicom.)

Lucrul de care am nevoie sa ma ajutati este asamblarea lui,si ajutor la procesorul motorola care din cate am inteles vine odata cu kit ul si este preprogramat,eu insa cum nu am luat kit ci doar un pcb facut de o firma din romania ,urmeaza sa imi achizitionez un procesor care este blank,si pentru care din cate am inteles trebuie construita o interfata pentru a l programa.

 

Multumesc

Link spre comentariu
  • 3 luni mai târziu...
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Vizitator okh3

Salut,

 

Si eu urmaresc acelasi lucru sa fac din pacate procesorul se gaseste doar in america la diyautotune. cei de le episcom mi-au oferit o varianta cu un adaptor qfp44-dip40 insa nu inteleg ce este acest qfp44( un chip programabil echivalent cu procesorul folosit?)

 

cei care stiu mai multe despre acest qfp44 ar putea sa detalieze care e treaba?

 

multumesc

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante