Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Circuit electronic cateter


Vizitator gabicis

Postări Recomandate

Vizitator gabicis

Am nevoie de ajutor, si nu stiu la care rubrica sa postez:Sunt medic si avem niste instrumente chirurgicale (catetere) care au durata limitata de utilizare (24 ore). Circuitul electronic al cateterului se poate vizualiza cu usurinta, iar un informatician mi-a spus ca exista un condensator "limitator de timp" care impiedica utilizarea acestuia peste 24 de ore. Este adevarat ? Exista astfel de condensatoare ? Multumesc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 16
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Am nevoie de ajutor, si nu stiu la care rubrica sa postez:Sunt medic si avem niste instrumente chirurgicale (catetere) care au durata limitata de utilizare (24 ore). Circuitul electronic al cateterului se poate vizualiza cu usurinta, iar un informatician mi-a spus ca exista un condensator "limitator de timp" care impiedica utilizarea acestuia peste 24 de ore. Este adevarat ? Exista astfel de condensatoare ? Multumesc.

Daca e un condensator atunci problema o gandesc a fi urmatoarea:Atunci cand se foloseste se activeaza un buton care alimenteaza montajul, care are ca sursa de energie acel condensator(sau baterie?), sursa de energie fiind dimensionata pt a rezista 24ore.
Link spre comentariu
Vizitator tyc

Banuiesc ca acele catetere sant niste chesti care se implanteaza in organism si nu se pot steriliza ;probabil de aceea durata de viata e limitata la 24 ore .O scurta descriere a rolului si ceva poze sant de folos ;de asemenea este un subforum pt tehnica medicala ,cred ca cei de acolo vor fi de mai mult ajutor.Exista si in alte domenii produse cu durata de viata limitata :senzori inteligenti de aciditate -1...3 ani . Din considerente de marketing .

Link spre comentariu

Cateterle cu pricina la ce le utilizati si la ce anume le conectati ?