Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cum se conecteaza un amplificator la masina


ionut20

Postări Recomandate

  • 5 săptămâni mai târziu...

Salutare,Am un CD Player SONY CDX GT20 pe care l-am montat intr-un passat din 2002. Si am urmatoarea problema. Am legat REM de la amplificatorul din portbagaj la ANT REM de la Player. Problema este ca se aprinde amplificatorul doar cand sunt pe radio. Exista vreo setare in meniu care face sa ramana ANT REM activ si cand sunt pe CD? Sau trebuie sa conectez REM de la amplificator la alt pin al CD ului? Am cautat un pinout si am gasit ceva asemanator (nu este exat pentru modelul CDX-GT20) si in acea schema erea specivicat si un pin pentru AMP. Am mutat in mufa firul ANT REM in locul AMP dar... nu se intampla nimic. Defect nu are cum sa fie ca este nou, altfel inseamna ca acest CD Player nu stie sa porneasca un amplificator :(Multumesc anticipat,A D I

Link spre comentariu

Poi pana la urma asa am facut l am montat la plus contact si porneste cand pornesc motorul. Treaba funny este ca atunci cand alimentez prima si prima oara CD Playerul merge amplificatorul si pe CD. Dupa ce am comutat prima data pe radio si revin pe CD nu mai merge pe CD (doar pe radio) :( .Am cautat Pinout-ul acestui player pe net. Am gasit ceva asemanator si langa pinul de ANT REM este un pin AMP (sau BOOSTER) unde teoretic s-ar lega REM de la amplificator. Am legat acolo dar se pare ca e orb (adica pinul este fizic car nu returneaza nimic pe el)

Link spre comentariu
  • 4 luni mai târziu...
Vizitator strumfyspm

Salutare la toată lumea.Sunt nou pe aici și mai e și primul meu topic.As vrea sa fac câteva modificări la mașina.Mașina are sistem audio din fabrica (din păcate nu prea pot sa îl schimb). Are deja montat un subwoofer.Ce vreau sa fac:- sa dezactivez subwoofer-ul original al mașinii, sa iau semnal din el și sa îl conectez la o stație (difuzorul are 2 fire + și - iar stația are 2 mufe RCA). Cum as putea face aceasta conversie?- Stația este de 350 RMS JBL iar difuzorul e de 400W RMS Pioneer. Posed deja un condensator de 1.2F. As mai vrea sa știu ce cabluri as alege pentru alimentare și cum as putea face conexiunea astfel încât sa nu am probleme cu bateria sau cu alternatorul. Trebuie neapărat sa cumpăr cabluri alimentare, care exista pe piața sau as putea folosi cabluri de alimentare de putere (Ex: UNTEL MGC 1x35, un search pe google va ajuta sa vedeți despre ce vorbesc) și normal, ce secțiune as alege pentru + și -, ce siguranța? (menționez ca bateria este în portbagaj. Ar mai trebui făcute anumite modificări intre alternator și portbagaj?)Ar mai fi anumite "modificări" pentru a proteja sistemul electric a mașinii (un releu de protecție/un buton ON/OFF)?Mulțumesc mult și scuze moderatorilor dacă am greșit cu ceva.Sunt începător în asa ceva, dar as vrea sa ma ocup personal de aceasta modificare. Am aceasta ambiție.

Link spre comentariu
Vizitator strumfyspm

1. arata-mi și mie unde scrie dacă pot folosi un altfel de cablu în afara de cele stock....mintea mea spune: pentru fiecare secțiune exista un curent maxim .... și o siguranța.2. am întrebat dacă se poate lua semnalul din vechiul subwoofer și cum, cel stock de pe mașina, FĂRĂ SA PUN un HIGH-LOW CONVERTOR (țigănie curata, nu ai control asupra sub-ului și nu am sa înțep NICI UN FIR care iese din stația stock a mașinii).NU dau zeci de mii de euro sa îmi bat joc de ea......Ma documentez bine mai întâi.Voi aprecia mult celui care ma va putea ajuta, unul în cunoștința de cauza, un expert adevarat.As prefera ca cei care sunt "experți" sa se abțină.... și sa îmi ignore topicul.Iar dacă crede-ți ca nu am nevoie de răspunsuri și sa citesc iar despre numai HIGH-LOW Convertor s.a care nu vreau sa le folosesc..... ștergeți topicul....nu ma deranjează.Asa se vede profesionalismul.....

Link spre comentariu

Da,asa este,am omis faptul ca la fiecare convertor high-low,il primesti insasi pe satana,care te deposedeaza de controlul subwooferului

și nu am sa înțep NICI UN FIR care iese din stația stock a mașinii

Foarte bine,atunci foloseste o transmisie telepatica a semnalului audioCE inseamna cablu stock...pt un amplificator care-l montezi tu? Sa inteleg ca absolut nimeni de pe forum nu si-a mai montat un sub si nu a mai intrebat pana acum ce cablu sa foloseasca,ce siguranta sa puna,cum sa le lege etc? Interesant :nas:

Ma documentez bine mai întâi.

Eu vad ca vrei mura-n gura,documentarea ta e inca la nivel de folclor de benzinarie,din ce ai spus pana acum
Link spre comentariu
Vizitator strumfyspm

cablu stock sunt cablurile care le găsești în magazine.vreau sa am control asupra sub-ului direct din MMI. de asta am spus ca vreau sa scot vechiul subwoofer și sa fac în asa fel încât sa iau semnalul de pe cele 2 fire.....ce e asa greu de înțeles? Nu se numește mura în gura...hai sa fim maturi...nu crezi? Tu dc vrei sa instalezi un sistem subwoofer prin aruncarea a câtorva cabluri prin mașina...treaba ta. Eu nu vreau sa fac asa ceva.Sa faci treaba cum trebuie trebuie sa urmărești:1. documentație2."proiectarea" și achiziționarea materialelor3.instalarea PS: la mașina este 12vcc, ceea ce e un pic pretențios (nu e ca la apartament/casa)exista câteva reguli: căderea de tensiune care apare, curentul mare și normal safety-ul instalației mașinii. Nu ți se pare corect?As vrea sa ma contrazici.Iar dacă mai apare "mișto-ul" putem schimba pagina...

Link spre comentariu
Vizitator strumfyspm

Da, ar merge dacă as avea. Sistemul este un MMI pe un audi A4 B8. nu este sistem Bose, de asta vreau sa montez alt subwoofer, mult mai puternic.

Nu am absolut nici o ieșire pentru a aduce semnal în stația JBL.

Nu vreau sa înțep firele și sa iau semnal cu un High-low convertor.

Ce am înțeles de la cineva, car ar fi o posibilitate de a scoate din funcție subwoofer ul standard al mașinii. 2 fire, presupun ca sunt mono și trebuie sa le trimit stereo în JBL. Daca știa cum se face, o facem din prima. Aici e durerea cea mare. De unde iau semnalul.........

Ma mai interesează:

1. pe alimentare pot sa pun orice fel de cablu cu secțiunea calculata pentru acest consumator?

2. Bateria este în portbagaj, alternatorul este în fata la motor. Ar mai trebui sa mai trag o alimentare?

3.Semnalul (cum am precizat mai sus) de unda îl iau fără sa înțep firele de la 2 difuzoare?

4.Exista vreo protecție (dacă curentul din baterie scade sub 12V sa se oprească automat sistemul)?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Multi_Media_Interface ca informație la ce sistem este pe mașina.

 

Asta este rezumatul al ceea ce ma interesează...am apelat la forumul asta pentru ca am crezut ca dau de oameni care știu ce ar trebui făcut....nu sa fiu luat la mișto (ca sa nu spun altfel).

 

SERIOS, DACĂ NU ÎNȚELEGEȚI CE NAIBA VREAU....MAI BINE GURA MICA.......

 

 

ÎNCĂ CEVA: AM CITIT TOT TOPICUL ȘI NU AM RĂSPUNS LA CE AM ÎNTREBAT MAI SUS!

 

NU VREAU SA PRIMESC RĂSPUNSURI: IA SEMNAL WIRELESS SAU CAUTA LA CD-PLAYER IEȘIRILE PENTRU SEMNAL.....CE E CABLU STANDARD DE ALIMENTARE...S.A.M.D...

SAU AICI SE FACE DOAR MIȘTO???????

Link spre comentariu

Dupa ce ca incerc sa-ti dau sfaturi , mai ai si gura mare.Sistemul ala al tau din masina , daca nu ma insel ,ai woofarul in partea dreapta si o statie miculuta , inauntrul ei gasesti un tda 1562 si 2 tda-uri 8563( daca stii ce sunt alea).Mai lasa-ma cu audii ala 4 , ca eu am intepat si la ala cu cifra 8 .Daca nu vrei sa intepi , atunci descurcate baiete.Oricum, pe manele nu o sa simti nici o diferenta.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări