Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Codul rutier


Guest Vasile

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • q_acdc

    5

  • andiy

    4

  • yo9hrb

    4

  • dividivus

    4

Damn...numai 20 de puncte....oricum, e o intrebare in testul 1 care nu corespunde ultimei legislatii, pt ca acum se scrie ca viteza trebuie redusa la 30 km/h in localitate si 50 km/h in afara lcoalitatii in loc de reducerea vitezei...deci... :smt003

Link to comment

Sa-l caut eu pe ala vechi al meu. L-am dat pierdut si vreo 6 ani am mers fara :yawinkle: . Asta pentru ca n-am vrut sa-mi fac analizele de sange: am alergie la ace :supz:

Link to comment

Am primit 2 raspunsuri diferite(am intrebat 2 politisti,unul din Ploiesti si unul din Buc) .Cel din Buc!(70km/h deoarece se incadreaza cat B)iar cel din Ploiesti (50km/h deoarece este o utilitara si nu conteaza cat din care face parte) .Mai bine merg cu 50-58km/h si scap de orice problema.

Link to comment

Am primit 2 raspunsuri diferite(am intrebat 2 politisti,unul din Ploiesti si unul din Buc) .Cel din Buc!(70km/h deoarece se incadreaza cat B)iar cel din Ploiesti (50km/h deoarece este o utilitara si nu conteaza cat din care face parte) .Mai bine merg cu 50-58km/h si scap de orice problema.

Raportarea se face la incadrarea drumului si la categoria din care face parte vehicolul.

1. DN1 e drum national, dar nu e drum national european, prin urmare se incadreaza la "celelalte categorii de drumuri".

2. Utilitara ta (dacie?) cred ca e din categoria B (<3500kg)

....viteza maxima e 90 km/h (art.50 alin.(1) lit.a) din OUG195/2002, republicata).

 

Incerc sa inteleg de unde au reiesit vitezele alea....

:rolleyes:

 

Imi cer scuze pentru dezinformare. DN1 e drum national european, parte a lui E60 al carui traseu, in tara, este urmatorul: Oradea - Cluj-Napoca - Turda - Tirgu Mures - Brasov - Ploiesti - Bucuresti - Urziceni - Slobozia - Hirsova - Constanta. Prin urmare, poti circula cu 100km/h, conform aceluiasi art.50 alin.(1) lit.a) din OUG195/2002, republicata.

Link to comment
  • 5 weeks later...
" ART. 38

Conducatorii vehiculelor, cu exceptia celor trase sau impinse cu mana, instructorii auto atestati sa efectueze instruirea practica a persoanelor pentru obtinerea permisului de conducere, precum si examinatorul autoritatii competente, in timpul desfasurarii probelor practice ale examenului pentru obtinerea permisului de conducere, sunt obligati sa se supuna testarii aerului expirat si/sau recoltarii probelor biologice in vederea stabilirii alcoolemiei ori a consumului de produse sau substante stupefiante ori a medicamentelor cu efecte similare acestora, la solicitarea politistului rutier.

"

 

Poate nu citesc eu bine asta inseamna ca politistu se poate urca baut cu tine la examen si sa te pice? :)))

 

--------------------------------------------------------------------------------

nu ai citit bine! scrie clar: "precum si examinatorul autoritatii competente"

politistul rutier de care se face vorbire mai sus este un alt coleg (ofiter de regula) care va testa acoolemia politistului examinator in caz de accident in timpul examenului. si asta te asigur a se face de fiecare data daca se produce vreun accident cat de marunt ar fi

Link to comment

imi spune si mie cineva care este diferenta intre art. 99 (1).10 si art 100. (1).9??? din noua lege?ca eu nu m-am prins.

99/1/10. nerespectarea obligatiei conducatorului de vehicul de a lasa liber traseul tramvaiului la apropierea acestuia, cand drumul are o singura banda;10/1/9. nerespectarea obligatiei de a circula pe un singur sir, indiferent de directia de deplasare, intr-o intersectie in care circula si tramvaie si de a lasa liber traseul tramvaiului atunci cand spatiul dintre sina din dreapta si trotuar nu permite circulatia pe doua siruriBanda= marcata ca atare; sir= atunci cind un SENS de circulatie este nemarcat cu 2 benzi dar pot circula in acelasi sens doua masini paralele.In apropierea intersectiilor NEDIRIJATE se foloseste notiunea de sir, de regula.
Link to comment

Am primit 2 raspunsuri diferite(am intrebat 2 politisti,unul din Ploiesti si unul din Buc) .Cel din Buc!(70km/h deoarece se incadreaza cat B)iar cel din Ploiesti (50km/h deoarece este o utilitara si nu conteaza cat din care face parte) .Mai bine merg cu 50-58km/h si scap de orice problema.

Raportarea se face la incadrarea drumului si la categoria din care face parte vehicolul.

1. DN1 e drum national, dar nu e drum national european, prin urmare se incadreaza la "celelalte categorii de drumuri".

2. Utilitara ta (dacie?) cred ca e din categoria B (<3500kg)

....viteza maxima e 90 km/h (art.50 alin.(1) lit.a) din OUG195/2002, republicata).

 

Incerc sa inteleg de unde au reiesit vitezele alea....

:rolleyes:Exemplu : Loc Romanesti, ai acel panou ,respectiv 70km/h si 50km/h . Am ales 58km/h

 

Imi cer scuze pentru dezinformare. DN1 e drum national european, parte a lui E60 al carui traseu, in tara, este urmatorul: Oradea - Cluj-Napoca - Turda - Tirgu Mures - Brasov - Ploiesti - Bucuresti - Urziceni - Slobozia - Hirsova - Constanta. Prin urmare, poti circula cu 100km/h, conform aceluiasi art.50 alin.(1) lit.a) din OUG195/2002, republicata.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines