Vizitator Samoilescu Lucian Octavian Postat Ianuarie 8, 2015 Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 (editat) Mi-am luat o noua masina si as vrea si parearea voastra despre Ford Focus 2 1.6 16 valve 116 cp an fabricatie 2006. Va multumesc. Editat Ianuarie 15, 2015 de Samoilescu Lucian Octavian Editat titlu Citează Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 8, 2015 Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 Sa-l stapanesti sanatos si sa nu ai parte de incidente in trafic. Ai uitat sa mentionezi ca este VCT si nu stie lumea despre ce discutam. VCT inseamna ca fata de distributia motorului normal de 1.6 16V al tau are distributia variabila si toata "smecheria" este facuta in pinioanele de pe axele cu came. Trebuie sa ai grija la el de doua probleme: -1 - sa nu cumva sa te aventurezi sa schimbi singur distributia sau cu vreun mecanic "parat" pentru ca va sar pinioanele si indoiti supapele din chiulasa. -2- sa nu cumva sa faci vreun tratament motorului cu dura-lube sau alte minuni deoarece se caleaza segmentii de ungere si trebuie sa refaci motorul. Nu suporta niciun fel de tratament,respecti indicativul uleiului si atat. Citează Link spre comentariu
Vizitator Samoilescu Lucian Octavian Postat Ianuarie 8, 2015 Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 Sper sa am noroc ca noua masina. Am avut o experienta trista cu Ford Focus 1.6 TDCI 109 cp, din experienta mea va sfatuiesc sa va feriti de acea motorizare. Citează Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 8, 2015 Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 Subscriu si completez si eu cu motorul de 1.4 TDCI. Citează Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 11, 2015 Partajează Postat Ianuarie 11, 2015 Iertati-ma ca intervin cu intrebarea... nu mai deschid alt topic. Motorul de pe Fort Transit 4, ala de 1998 diesel, cum e? Am pe lista un Transit 125 T280, cu acel motor... Multumesc! Citează Link spre comentariu
gabiunu Postat Ianuarie 11, 2015 Partajează Postat Ianuarie 11, 2015 Sper sa am noroc ca noua masina. Am avut o experienta trista cu Ford Focus 1.6 TDCI 109 cp, din experienta mea va sfatuiesc sa va feriti de acea motorizare. Daca aveai o experienta foarte trista, nu cred ca iti mai luai Ford. Eu am varianta 1.6 Tdci/ 90 Cp, acum am rulaj putin peste 275.000 km. Probabil ai avut probleme cu filtrul de particule dar asta e valabil cam la majoritatea marcilor. Mai exista si varianta cand se intra in panica la primul zumzait suspect si fugi repede sa o repari... ghinion daca dai peste cine nu trebuie. Citează Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 11, 2015 Partajează Postat Ianuarie 11, 2015 DPF-ul este o tehnologie aruncata pe piata in sila, testata insuficient. Pana si producatorii au recunoscut ca au facut-o prea devreme. Trebuie avut grija mare cu ele, si sa le faceti pe plac, ca sa nu aveti probleme. Ocoliti masinile cu DPF. Citează Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 11, 2015 Partajează Postat Ianuarie 11, 2015 Motoarele sunt foarte reusite ,atat blocul motor cat si chiulasa sunt de fonta doar ca au 2 probleme la anexe : -1- pompa de injectie este asistata electronic si cade cam des dar eu le-am pus pompa clasica pe cablu echipate pana prin 1995 daca nu ma insel si am rezolvat problema. -2-pompa de vacuum este montata si antrenata de catre axul alternatorului si se unge cu toata presiunea de ulei din motor si daca cedeaza simeringul de etansare dintre ele,instantaneu arunca tot uleiul din motor dar preventiv este bine ca simeringul sa fie schimbat din 2 in 2 ani si nu mai sunt probleme. Simeringul nu costa mai mult de 20 lei. Citează Link spre comentariu
turcu_dan Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 (editat) Sa inteleg ca si 1.4 TDCI. este pacatos? Eu am un asemenea motor, cred ca are un injector defect, scoate fum la pornire dimineata cand e frig,primele4 sec merge neregulat, gazele au un miros intepator si uneori la frig galopeaza, parca ar merge in 3 pistoane. Am fost la diagnoza, nimic suspect. Totusi de nou a mers foarte bine, cei 68 Cp parca erau turbati . Nu stiu daca se mai poate spune despre o masina fabricata dupa 2007-2008 ca are motor bun/fiabil. Daca exista care ar fi aceasta? Editat Ianuarie 12, 2015 de turcu_dan Citează Link spre comentariu
dorofteius Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 DA. Foarte pacatos. Sunt 1.4 hdi si 1.6 hdi de peugeot. Cel mai reusit este 2.0 . Citează Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 Nu stiu daca se mai poate spune despre o masina fabricata dupa 2007-2008 ca are motor bun/fiabil. Daca exista care ar fi aceasta? Varfurile marcilor premium, si pe la japoneze... in rest e prapad. Are sora-mea 1.6 TDI Bluemotion, Jetta 2011 care functioneaza ireprosabil de 3 ani si vreo 50.000 km. Nu stiu daca e lege, dar nu-l vad sa se strice foarte curand. In alta ordine de idei, vina este mult si a soferului. Sunt multi care nu stiu sa exploateze o masina... Citează Link spre comentariu
turcu_dan Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 (editat) Banuiesc ca a cumparat-o de noua, e putin cam devreme sa vb despre fiabilitate daca masina are 50.000km. Pana si amaratul de fiesta 1.4tdci a mers ireprosabil pana la 100.000km (8 ani). Acum are 135.000km la directie/suspensii/rulmenti/articulatii nu s-a umblat inca, ....... dar totusi motorul incepe sa faca figuri, problema mare este faptul ca nu gasesti mecanici competenti sa rezolve problema, apar schimburi repetate de piese care sunt bune, se merge prin eliminare. In general cat sunt inca in garantire masinule nu prea au probleme, acestea apar dupa expirarea garantiei, cel putin asa a fost in cazul meu. Un ex de masina cu motor bun ar fi ww golf iV, 1.9tdi, 2004 are tata, nu-l menajeaza deloc si merge foarte bine, de fapt incep sa ma mir cum de mai merge. Sau poate a fost doar un lot reusit...... Editat Ianuarie 12, 2015 de turcu_dan Citează Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 Acel 1.9TDI, este unul dintre cele mai bune motoare fabricate... Citează Link spre comentariu
Vizitator Samoilescu Lucian Octavian Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 (editat) Da din cauza filtrului de particule mi-a crapat pistonul 4 si a trebuit sa: - honuit blocul motor. - 180 RON. - schimbat camasa la cilindru.- 80 RON - schimbat 2 supape. - schimbat pistonul 4. - 310 RON - schimbat semeringurile. - schimbat axul cu came la admisie. - 620 RON - schimbat turbo. - 1000 RON - schimbat EGR. - 680 RON Sa va feriti de Ford Focus 109 cp cu filtru de particule, nu am spus ca de marca Ford sunt dezamagit ci de aceasta motorizare. Editat Ianuarie 12, 2015 de Samoilescu Lucian Octavian Citează Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 Presupun ca stiai cum se exploateasa o masina cu DPF, si ai respectat intocmai regulile si "pretentiile" sistemului... Citează Link spre comentariu
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.