Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

cum se afla plusul si minusul

Recommended Posts

• Replies 19
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ori cat de stupida ar parea intrebarea mea va rog sa nu dati cu parulAs vrea sa stiu si eu cum se afla minusul si plusul de exemplu la un traf ,la un condensator , etc

un traf nu are plus si minus - el are tensiune alternativadaca e vorba de un alimentator care debiteaza tensiune continua - si nu stii care plusul si care e minusul - poti sa afli usor cu ajutorul unui aparat de masura d`ala de bazar la 10 RON bucatala condensatoare - ar trebui sa scrie pe ele

Na sper sa nu afum nici unul daca am o schema si verific de 10 ori pana leg firele alea nu cred ca o sa fie probleme Eu e adevarat ca sunt incepator dar am muuuuuuuuuulta vointa si intai vreau sa ma asigur ca tot ce fac este bine de aceia va cer parerea voua ca doar sunteti profesionisti nui asa?

Voi ce ziceti nu e asa cum spun eu? :partyman: :weedman:

............si crezi ca profesionistii nu mai ,, bulesc'' din cand in cand componente ? Daca ar stii fostii mei patroni, cate componente de REALA valoare nu le-am ars eu din graba , neatentie sau nepasare, cred ca ar turba de furie. :smt073 :smt014 :smt013 :smt084 Bine ca aia de la aprovizionare erau toti niste berbeci si habar nu aveau ce le ceream in necesarele de materiale. :smt003

Eu sunt sigur ca toti cei de aici am ars ceva,ca e din : greseala,neatentie,graba sau nepasare aia e altceva :weedman:

Greseala este omeneasca oricat de profesionist ai fi.De multe ori din graba te mai si atingi de un +300V (cei care repare tv-uri si monitoare stiu). :smt079

Eu sunt sigur ca toti cei de aici am ars ceva,ca e din : greseala,neatentie,graba sau nepasare aia e altceva :weedman:

Greseala este omeneasca oricat de profesionist ai fi.De multe ori din graba te mai si atingi de un +300V (cei care repare tv-uri si monitoare stiu). :smt079