Bela Daniel Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Salut! De la un timp motoru imi sta turat la 2500 rpm cand il pornesc. Cand ajunge la 50-60 de grade incepe sa oscileze de la 1000-1500 rpm iar atunci cand ajunge la temp de 70 grade relantiu ramane constant la 900 rpm fara sa oscileze , care e problema ?, Multumesc Link to comment
adrian lucian Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 (edited) Probabil sonda de temperatura(parca cea cu 4 pini in cazul tau) abereaza :-)La vremea asta "vede" motorul la -30 grade C. sau un contact oxidat mai adauga niste KOhm Edited November 1, 2014 by adrian lucian Link to comment
Bela Daniel Posted November 1, 2014 Author Share Posted November 1, 2014 pai sonda aia cu 4 pini am schimbato, am pus una de la cineva si cand ajunge la 70 80 de grade moare motoru adica in mers de exemplu merg cu 60 de km /h de exemplu si apas ambreaju moare motoru sau in cel mai bun caz ramane la 200 300 rpm si dupa 2 3 secunde revine la 900 rpm. ma gandesc ca ii schimb tot corpu injector Link to comment
suspectu Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Si masina mea are obiceiul sa stea la 1500-1700 ture si coboara in timp ce se incalzeste. Eu de obicei o pornesc dimineata, o las pornita si plec la shopping la magazinul de la colt, pana ma intorc e stabilizata la 850-900 Link to comment
anddy Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Posibil motorasul de reglaj relanti se blocheaza deoarece la pornirea masinii el deschide mai mult. La mine am patit la fel, porneam motorul si statea la 3000 rpm iar alteori cand era motorul cald murea la relanti sau oscila. S-a rezolvat prin schimbarea IAC-ului. Ca fapt divers ,pe vreme rece, dupa pornirea motorului si stingerea tuturor martorilor din bord (presiune ulei, etc) se poate pleca linistit cu masina dar fara turatii mari, de ex. eu nu depasesc 3000 rpm pana nu incepe sa se ridice apa. Link to comment
suspectu Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Si eu am patit sa o apuce sa isi varieze relantiul intre 900 si 1300 ture, s-a rezolvat cu curatarea "motorasului" care de fapt e o electrovalva si am impresia ca ramanea blocata Link to comment
Bela Daniel Posted November 10, 2014 Author Share Posted November 10, 2014 Pana la urma am rezolvat problema totul era de la clapeta de acceleratie . acum merge bine ,lf imi facea si mie cand se incalzea prea tare se oprea din mers :( . Multumesc pt sfaturi Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now