Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

SP 400 Strung. Carte tehnica?


Postări Recomandate

Vizitator florin1975

Confirm validae.  Vezi ca am pus o schema mai demult. Într-adevăr cred ca vreo 50 micro si suplimentarul pt pornire merge si cu 80.

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...
Vizitator Pietro Ghoost

 

Buna ziua, daca mai este cineva pe aici poate ma poate ajuta si pe mine.

Am exact aceiasi problema cu motorul are doar 3 fire si eu vreau sa il trec pe monofazic

Ce ar fi mai indicat sa merg cu el la un bobinator sau sa cumpar un alt motor monofazic, si aici am problema turatiilor acest motor trifazic are 1,5kw si 930 rot/min il pot il pot inlocui cu un motor monofazic de 1,5kw si 1500 rot/min este acesta suficient de puternic pentru acest tip de strung, sau ce imi reomandati?

Link spre comentariu
Vizitator florin1975

daca ai nevoie de ceva cuplu mai mare mergi cu cel de 1500 rot.min si o fulie. poti sa-l treci si pe monofazic fara probleme dar pierzi cam 40% din putere. te poti descurca si cu cele trei fire fără probleme. vezi schema. eu acasa asa le am pe toate.

Link spre comentariu
Vizitator Pietro Ghoost

Multumes pentru ajutor am chemat un electrician sa il modifice.

Am mai intalnit o problema cu pinioanele pentru avansul automat pe tabel sunt notate 4 coloane a,b,c,d dar eu vad doar 3 puncte unde pot schimba pinioane si nici nu am o schita care este a,b,c,d care si cum este ordinea acestora?

 

 

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...
La 25.12.2018 la 23:23, Claudiu - Manuel Mitu a spus:

de cam un an incerc sa gasesc pinola si pinioanele de avans. nu reusesc; ma poate ajuta cineva ?? 0721418869

Buna,

Ai reusit sa gasesti pinioane? Daca te mai intereseaza spune-mi si verific, ca stiu sigur ca am cateva dubluri.

De unde sunteti?

 

La 26.03.2019 la 11:35, Pietro Ghoost a spus:

Am mai intalnit o problema cu pinioanele pentru avansul automat pe tabel sunt notate 4 coloane a,b,c,d dar eu vad doar 3 puncte unde pot schimba pinioane si nici nu am o schita care este a,b,c,d care si cum este ordinea acestora?

 

 

Pe axul din mijloc (cel caruia i se poate regla pozitia) se pun doua pinioane. 

Cand ajung acasa o sa fac o poza si o sa o postez.

Link spre comentariu

Am gasit in telefon cateva poze zona rotilor de schimb.

In cazul din poza sunt in angrenare doar 3 roti, daca te uiti in tabel (pag 8) este este vorba despre a,b,d.

Pe poza 4 am incercat sa arat modul de lucru cu 4 roti. Roata de pe axul principal angreneaza cu roata mare de pe axul intermrdiar, iar a doua roata de pe axul intermediar va angrena cu roata de pe bara de avans.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

Editat de bere adrian
Link spre comentariu
Vizitator Pietro Ghoost

Multumes foarte mult pentru ajutor si poze, strungul dumneavoastra este identic cu al meu, ma refer la finisajele manetelor.

Ce motor aveti pe el 380 sa 220 ce putere?

Link spre comentariu
  • 3 luni mai târziu...

Salutare.

Revin cu o intrebare pentru cei cunoscatori in ale motoarelor electrice.

Am mai luat un strung. Seamana cu Sp400, dar are altfel masa. Aceasta este formata din 2 picioare identice din fonta. Pe cel din stanga vine montat motorul electric.

Acest strung cumparat are un motor "care a luat apa". Am gasit rotorul blocat si cand l-am desfacut, am gasit rugina pe rotor si sloturile statorului si ceva umezeala.

Pot sa-i fac ceva acestui motor inainte de a-l porni?

Acest motor are ceva scris pe el:

delta / star - 380V/220V  2,2Kw

4428 rot.

Poate sa fie acest motor la 4428 rotatii? Exista acest tip/stas de rotatii la motoarele electrice?

1762249528_images1000x700-05.thumb.jpg.8f4ae5b3d3a89eb4fc2d908fd9cd4246.jpg

 

Acestea sunt picioarele strungului.

Editat de grifonul_alb
Link spre comentariu
1 oră în urmă, grifonul_alb a spus:

Am gasit rotorul blocat si cand l-am desfacut, am gasit rugina pe rotor si sloturile statorului si ceva umezeala

Salut,daca a luat apa nu e chiar asa grav,am avut motoare care au fost inundate de o iesire din matca a Siretului de au avut apa de 1 metru deasupra lor,nu numai ca au fost inundate dar si malite,le-am dus la spalatoria auto,spalate de noroi cu presiune de apa,uscate in cuptor 24 ore fiecare si apoi schimbati rulmentii si au functionat fara probleme.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări