Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Amplificator pt. transformator +/- 65V, 270W

Guest doco

Recommended Posts

Sunt un incepator in de-ale electronicii, stiu sa pictez cablaje :tonqe: , dar nu sa si le proiectez, dak stie cineva o schema completa pentru alimentarea asta plsssss facetzi un upload

• Replies 18
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Yo4You

4

• Dj_Dog

2

• Enigma86d

2

• zal

2

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

nu stiti de unde as putea sa iau si eu schema la acel amplificator....eventual si un model la cablaj :prayer: :prayer: :prayer: ....... :smt006 thanks..

Eu zic ca nu are ce sa faca cu el, atata timp cat are +/-65V@270W si vrea 4 ohmi nu are ce sa faca, singura sansa e un amplificator mono pe 8 ohmi, nici stereo nu se poate.

270w trafo asigura numai 2x50w sinus. Daca e mare tensiunea se poate face o alimentare de final cu stabilizare de la +/-65v la +/-40-45v si folosesti orice schema vrei de final care sa mearga la tens. asta, de preferat pe 8 ohmi. Bafta!

270w trafo asigura numai 2x50w sinus. Daca e mare tensiunea se poate face o alimentare de final cu stabilizare de la +/-65v la +/-40-45v si folosesti orice schema vrei de final care sa mearga la tens. asta, de preferat pe 8 ohmi. Bafta!

Zi-mi te rog cum ai calculat 2x50w sinus. :smt006

Eu zic ca se poate face un amplif de 2X150W la tensiunea asta mai cauta pe net scheme ca trebe sa fie

mama ei de fizicade unde draq scoti tu 300W RMS dintru-n traf de 270VA ? sau sunt watti chinezesti, daca e asa imi cer scuze de interventie