Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Hyundai 20b9t59-txs

Recommended Posts

buna ziua , 

dupa o furtuna de astea de care sunt acum , am 2 televizoare la reparat , cu acelasi defect . desincronizare imagine pe orizontala .hyundai face si fara semnal . celalat philips fara semnal pare ok ,osd ok ,  dar cind il conectez la orice sursa de semnal incepe si ...  ''se da peste cap'' . nu suna foarte tehnic dar asta e exact descrierea defectului .  nu sunt foarte practic de tv , dara poate ma  ajuta cineva cu un sfat . multumesc.

• Replies 36
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

buna ziua . am facut ceva masuratori .tensiunile sunt ca pe schema. am gasit circuitul sda 5535 inlocuit cu sda 555. sper ca nu sa dus inca o data tot asta . am schimbat 2 condensatori care mi se pareau un pic umflati . in continuare desincronizeaza . se vede chiar si cind nu am semnal .luni o sa comand o memorie sa o inlocuiesc si astept telecomanda originala pentru meniul se service . am inteles ,  tot de pe forum , ca din meniul de service se poate da o optiune NEW in legatura cu memoria . poate cineva are timp sa explice cee aceasta optiunne .

multumesc. 

buna ziua . din lipsa de ocupatie am mai sapat un pic la tv asta . am gasit . asa cum va ziceam sda5535 inlocuit cu sda555. la acest integrat am gasit pinul 20 v-sync ca da la masa . am scos toate componentele care sunt in apropiere si le-am masurat . sunt ok . sa fie oare acelasi defect care a reaparut si trebuie schimbat sda555 sau din cauza furtunii sa intimplat ? mai ciudat e ca am si pinul de led da la masa dar ledul se aprinde rosu....tv se aprinde , dar ledul nu se face verde . ma gindeam ca are numai o culoare :)

am si eu o intrebare . cum scoateti CI astea mari de pe placi , tip sda555 , ca eu m-am chinuit azi ceva cu pompa si cu tresa ......da nimic. cea mai simpla solutie mi se pare prin taierea picioruselor si dupa aia scsi pinii unul cite unu .....si gata .  e de ...... porc ???  :rade: