Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

o problema reala cu care ne confruntam (pt firme )


ArnautuIonut

Recommended Posts

Ma confrunt de ceva vreme cu problema ca unii clienti "uita"sa isi ridice aparatura lasata spre depanare in service-ul meu .La ora actuala am stive de televizoare , combine , etc , lucruri pe care clientii le-au lasat la mine spre a fi reparate .Ce solutii ati gasit voi la problema descrisa anterior ?????Le-ati impus o taxa de inmagazinare (ca la posta) , le-ati majorat pretul reparatiei atunci cand au dat un semn de viata , le-ati dat la casare aparatura ????

Link to comment
  • Replies 22
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ArnautuIonut

    9

  • Tavi

    3

  • yo9hrb

    2

  • lulu07

    2

da , desi i-am sunat de zeci de ori sa vina sa il ridice nu au venit , asa ca le-am dat telefon ca televizorul lor a fost casat, fara instiintare prealabilamulti au venit imediat sa ceara bani despagubire , dar le-am pus direct tv in brate si au ramas de prosti

Link to comment

eu zic ca cel mai bine ar fi cand vin cu ele la reparat sa aveti o nota aditionala in care sa se specifice ca daca nu isi ridica gunoiul dupa 30 de zile el o sa fie aruncat

Link to comment

Am facut un bon de intrare , problema este ca clentii nu tin cont de el , chiar am afisat la intrarea in magazin ca percep o taxa de inmagazinare in care se specifica faptul ca-i tazex daca nu isi ridica produsul , dar nimeni nu tine cont de nimik , toata lumea are numai pretentii .Zilele trecute a venit cineva sa ridice un video care la lasat la mine acum 4 ani .Degeaba i-am explicat ca nu il mai am , l-am aruncat demult , omul o tinea pe a lui ca vrea video inapoi sau banii pe ea ,de aici a iesit un intreg scandal .OBSERVATII :* Echipamentul respectiv adus in service nu poate fi ridicat decat de titularul mentionat in prezentul bon de intrare sau de o persoana desemnata de titular avand asupra sa bonul de intrare in service .**Taxa de depozitare este de 100.000 lei (10 RON) / saptamana incepand cu data in care clientul este programat sa ridice bunul respectiv . *** In cazul in care durata de stationare a produsului respectiv depaseste termenul de 6 luni de la data la care a fost adus ,produsul se considera abandonat ,firma INTERVERO devenind proprietar de drept al bunului respectiv.Asta este ceea ce scrie pe spatele bonului de intrare .

Link to comment

Bonul este in 2 exemplare si semnat de proprietar? Stiu un service auto care zice ca daca nu-ti ridici masina dupa 30 de zile are dreptul sa o valorifice (mi se pare normal, doar a bagat bani sa o repare). Si chiar a vandut masini... LEGAL.

Link to comment

Bonul este intr-un singur exemplar si nu este semnat de nimeni , initial am facut bonul pentru a avea datele de contact ale clientului , pretul estimativ al lucrarii , precum si data cand respectivul client este programat sa isi ridice bunul respectiv , pentru a preintampina eventualele veniri in forta pe neasteptate ale clientilor dupa bunuri inainte de data cand a fost programat sa vina (cred ca vi sa intamplat si voua).In final propun sa construim cu totii (cei interesati) un model al bonului de intrare care ar putea fi universal valabil , legal , tot ce trebuie .....BON DE INTRARE | BON DE COMANDANume :______________________ | Nume , prenume :______________________________________________Telefon :_____________________| Telefon :_____________________________________________________Echipament :_________________ | Echipament :_______________________________________________Asta este ceea ce scrie pe fata , (probabil ca se vede decalat datorita setarii in pagina) .bonul de intrare ramane in atelier , iar bonul de comanda este cel cu care pleaca clientul .Este doar o idee , astept completari !!!!!

Link to comment

mi se pare corect ...... si chestiile astea trebuie specificate in bon .... pe care proprietarul sa il semneze .... si in felul asta nu mai are nimeni nimic de contestat

Link to comment

Ambele bonuri sa fie semnate si de proprietar si de cel ce face reparatia, eventual si o stamplila a unitatii pe fiecare bon.Si ar fi benefic sa fie trecut chiar si pe spate, ce se intampla cu bunul daca nu vine nimeni sa il ridice in X zile ... iar daca cineva face gura, i se pune in faza bonul stampilat si i se explica cum e cu legea in tara asta :axe:

Link to comment

Aplici sistemul de asigurare al calitatii, conform standardelor ISO. Procedura de sistem. In bonuletul ala trebuie sa specifici ce primesti (marca si seria), in ce stare (poate are carcasa sparta sau altceva), in cat timp se repara si in cat timp este obligat proprietarul sa-l ridice. Nu de alta, dar reparatia inseamna piese si manopera (si cheltuieli indirecte) pe care trebuie sa le recuperezi. Dupa un timp de... zile, daca nu este ridicat, obiectul cu pricina devine proprietatea ta si il poti valorifica (cu factura, bineinteles) pentru recuperarea cheltuielilor. Trebuie ca (virgula) clientul sa ia la cunostinta de aceste conditii, sa le accepte (prin semnarea bonuletului, unde scrie acest lucru), iar o copie a bonului ramane la firma (semnata de proprietar).

Link to comment

Nu stiu daca s-a mai schimbat ceva intre timp, dar pe vremea impuscatului pe bonurile comanda-chitanta folosite in service se specifica ca aparatele neridicate in termen de 6 luni vor fi valorificate de unitatea respectiva.

Link to comment

teoretic asa este , insa daca vrei sa nu ai de-a face cu reclamatii si controale, trebuie sa fi mai maleabil , si sa incerci sa scapi de ele , obligand cumva clientul sa vina sa le ia , asa esti mai linistit

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines