Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

manual renault clio


Recommended Posts

momentan am rezolvat o problema care mereu imi dadea batai de cap si anume anularea egr-ului,insa mai am una: nu-mi indica corect cata motorina mai am in rezervor. am mers cu ea la tester si nu am nicio eroare

Edited by amatorul
Link to comment
  • 2 weeks later...

nu am rezolvat nimic cu sonda litrometrica si acum a intervenit o noua problema.....se aude un zgomot infundat undeva de la motor,la turatii mai mari nu la relanti,ca de toba sparta si la pornire un scartait de curea. precizez ca masina are foarte multi kilometri la bord

Link to comment

Am precizat clar ca este vorba de cureaua de la accesorii dar nu aveam de unde sa stiu cu ce este echipata masina ta.

Urmatorul care opune rezistenta mare la invartire dupa pompa de servo este alternatorul,sper ca din asta ai .  :rade:

Daca rola intinzatoare a curelei este pe baza de arc,adica se autoregleaza,ca sa nu cumperi acesta rola mai bine cumperi curea noua dar cu 2 cm mai scurta,asa se face.

Daca ai posta o poza cu accesoriile motorului ti-as spune imediat ce trebuie facut.

Daca cureaua nu are crapaturi degeaba o schimbi.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines