Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Piaggio Ciao


 Share

Recommended Posts

Buna ziua. Am cumparat acest moped pentru oras, fiind si mai usor de depozitat...Totusi, la inceput toate bune...Dupa o perioada de timp i-am schimbat setul motor, de la ce avea el de 38,6, i-am pus de 38,2. :95

Problema se manifesta astfel. Segmentii sunt noi, si dupa cum spuneam insasi setul e nou, carburatorul perfect curat, aproape nou. Ambreajul este nou, este pe fulie simpla, nu cu variator. Toba am ars-o. Bujii tot am schimbat...acelasi rezultat. Platina noua, distanta 0,5.

Scuterul are un demaraj decent pentru ambreajul pe fulie, deci pleaca de pe loc ok, dar cand sa ia cam 30km/h.....e gata. Nu vrea sa ia viteza sub nici o forma. Iar daca la vale, iau sa zic un 40km/h, :)  se aud niste sunete din motor, ciudate.

Care sa fie problema, ce sa verific...? 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 13
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Buna ziua. Am cumparat acest moped pentru oras, fiind si mai usor de depozitat...Totusi, la inceput toate bune...Dupa o perioada de timp i-am schimbat setul motor, de la ce avea el de 38,6, i-am pus de 38,2. :95Problema se manifesta astfel. Segmentii sunt noi, si dupa cum spuneam insasi setul e nou, carburatorul perfect curat, aproape nou. Ambreajul este nou, este pe fulie simpla, nu cu variator. Toba am ars-o. Bujii tot am schimbat...acelasi rezultat. Platina noua, distanta 0,5.............................................................................................

Nu spui nimic despre piston.Ai schimbat si pistonul? Apoi spui ca cilindrul vechi avea cota de 38,6(cred ca sint mm) si ai pus alt cilindru cu cota de 38,2mm.Nu ti se pare cam mare diferenta? Totusi e o diferenta de 0,4mm,cam mare ,zic eu.Zgomotele provin de la stringere.Ar fi bine daca ai masura diametrul pistonului.Baga in cilindrul(cel nou) un segment nou si verifica cu o lera distanta dintre capetele segmentului.Trebuie sa fie cam 0,2mm(parca asa stiu). Edited by GEO 53 BN
Link to comment
Share on other sites

Deci, odata cu setul, am schimbat si pistonul, ma gandeam ca se subantelege. Garnitura nu o gasesc sa o cumpar, si i-am facut eu ceva cu o foita de tabla de la dozele de aluminiu. Dar tot asa ceva avea si  cand l-am cumparat, si merge foarte bine. Cu segment nou si cilindrul existent, are o distanta foarte mica de inchidere, la segmenti. Nici in gol, pe cric, nu prea se tureaza.

Mai nou, adica ieri, am iesit putin cu el, la rece a mers fara probleme, dar tot nu se tureaza ok.

La cald, motorul nu se mai tureaza ok si nici forta nu prea are. Sa ma exprim asa....''da sa moara motorul''.

Link to comment
Share on other sites

Motorul se incalzeste motorul tare?In mod normal, motorul nu ar trebui sa se incalzaeasca  exagerat.Sigur ceva stringe datorita dilatarii,ori segmentii ori pistonul,ori amindoua.Verifica diametrul pistonului si compara diametrul lui cu diametrul cilindrului.Verifica cu o lera distanta dintre captele segmentului dupa ce acesta este introdus in cilindru,fara a fi montat pe piston.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Simtomele care le descrii se manifesta si cand nu este reglat bine jocul dintre supape si sistemul care le actioneaza .Lantul distributiei este bine pus la punct ? Verifica si filtrul de aer daca nu este infundat sau gaurit ,la cele doua situoatii nu lucreaza bine clapeta de soclu care este automata si mecanica ,clapeta nu este actionata electric .

Link to comment
Share on other sites

Da, e caraitoare, d-aia, cu pedale. Dupa ce am avut mai multe scutere, kymco people 150, piaggio vespa 125, :95  m-am limitat la acesta, pentru oras e super ok. Mai ales consumul. Vad ca merge ok... :) nu mai face problemele de mai sus...dar nu m-am prins care era solutia... :rade:

Link to comment
Share on other sites

Guest SemnalMec

Probabil s-a rodat motorul intre timp. Nu poti cere motorului performantele optime imediat dupa schimbarea setului

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

deci eu am reparat multe scutere piaggio ceao...verifica in primu rand sa nu aiba joc rulmetu de la ax de la abielaj ..dupa aceia platina..si condensatoru ca sar putea sa faca figuri sau semeringul..bun dupa aceia mai exista sa fie jihgleoru prea mare si mere inecat sau filtru de aer infundat verifica pana de la magnetou sa nu fie forfecata sau sa aiva jocalceva nush ce paote avia vez verifica supapa din chiulasa poate nu inchide si iti scapa copresia daca set motoru e in stare buna trasa miarga .. se mai poate intampla sa se strice bobina de inductie sau pipa

Edited by Eles Szilard Robert
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines