Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor
DragosMarian

Probleme instalare linux mint 13

Recommended Posts

Buna ziua! M-am cam saturat de windows si  am decis sa trec pe linux,am ales linux mint 13 mate.

Am facut un stick bootabil dar nu pot sa-l instalez de pe el,apare logoul de la linux mint si monitorul se face negru.

Configuratia pc-ului:1gb ram,procesor pentium4 2.8ghz,placa video Nvidia GeForce 6500.

Am testat versiunea asta de linux in virtualbox si a mers ok,mentionez ca sunt incepator in linux,va multumesc!

Edited by DragosMarian

Probleme la rezolutia monitorului. Cum se poate rezolva nu am habar. Dar pot sa-ti recomand alta distributie care pe compul tau merge bine: Slitaz. E usor si de instalat si nu cred ca-ti va face mari probleme.

Ma gandeam si eu sa fie ceva de la placa video,Nvidia sta cam prost pe partea de drivere pentru linux,ubuntu 11.04 l-am putut instala,din ce-am inteles linux mint se bazeaza pe ubuntu,teoretic ar trebui sa mearga.

Slitaz ramane o varianta de luat in calcul.

Am incercat sa instalez linux mint 13 mate si pe celalalt pc cu 2 gb ram,procesor pentium D 2.66ghz si placa video Nvidia GeForce 7300LE dar face la fel.

o chestie asemanatoare am patit ieri cu un laptop care nu a vrut sa instaleze ubuntu. a mers ce a mers si a disparut imaginea ca si cum ar fi fost ars displayul (in partea de sus era alb spre crem si in partea de jos negru, maro si alte nuante). am renuntat atunci la a mai incerca sa fac ceva la el. o sa mai incerc astazi sa vad cum decurge instalarea unui SO  . 

legat de configuratia de mai sus, eu am reusit cu succes sa instalez mint 13 pe o configuratie cu procesor de 2.6Ghz, 512 ddr1 si 20Gb hdd. instalarea a mers si de pe stick si de pe dvd. nu l-am testat prea mult timp sa vad cum se comporta. daca poti, incearca sa instalezi fara placa video.

Cred ca o sa-mi iau un dvd sa ma conving,am luat ubuntu 11.04 sa-l probez pe stick si nici asta nu merge,dar de pe cd se instaleaza,e ceva dubios...