sk100it Postat Iulie 4, 2014 Partajează Postat Iulie 4, 2014 Am aceasta masina la care defectul se manifesta in felul urmator.Dupa prima evacuare a apei,se aprinde intermitent led-ul verde,primul din stanga,care are un semn ca de ceas,impreuna cu cel de la hublou,care idem se aprinde foarte repede si masina se blocheaza,nu mai asculta de nici o comanda.Daca o scot din priza,reusesc sa deschid hubloul.Imi poate da cineva un sfat,nu as vrea sa umblu in ea "in orb" si sa o distrug mai rau decat este.Nu am codul de erori ca sa pot realiza in ce etaj de functionare al masinii se afla defectul .Cu multumiri. Citează Link spre comentariu
adam stefan Postat Iulie 5, 2014 Partajează Postat Iulie 5, 2014 banui ca e ceva legat de a doua valva de admisie a apei ori bobina arsa ori triac de pe placa electronica impuscat si nu poate lua apa de clatire Citează Link spre comentariu
Fulgerik Postat Iulie 5, 2014 Partajează Postat Iulie 5, 2014 Evacueaza toata apa?Verifica bine filtrul de evacuare. Citează Link spre comentariu
sk100it Postat Iulie 5, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 5, 2014 A doua valva de admisie a apei este aceea care vine peste balsam banuiesc.Dar filtrul de evacuare unde este,este vorba de acea piesa de la pompa de apa care se desface pentru a fi curatata?Sau se afla in alta parte?Voi desface placa electronica azi sa ma uit daca este ceva ars pe acolo Citează Link spre comentariu
sk100it Postat Iulie 5, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 5, 2014 Am desfacut placa electronica.La mufa J3,este afumat pe acolo.Triacul la prima vedere nu este impuscat.j 3 este cumva comanda motorului? Citează Link spre comentariu
Fulgerik Postat Iulie 5, 2014 Partajează Postat Iulie 5, 2014 (editat) Am desfacut placa electronica.La mufa J3,este afumat pe acolo.Triacul la prima vedere nu este impuscat.j 3 este cumva comanda motorului? Este afumat sau ars? Impresia de afumat o poti gasi pe orice placa care a functionat cativa ani si s-a depus ceva praf. Este posibi sa nu poata scoate/evacueze toata apa si sa treaca in stare de eroare. Verifica daca dupa blocare mai exista apa in masina. Daca da, atunci este o problema la pompa de evacuare. Poate fi ceva care incurca evacuarea, scoate filtrul/separatorul de jos si verifica bine ce este inanuntru. Daca nu, este posibil sa fie electrovana sau circuitul de comanda al ei. Editat Iulie 5, 2014 de Fulgerik Citează Link spre comentariu
sk100it Postat Iulie 6, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 6, 2014 Nu este vorba de praf,era incinsa zona aia,am refacut niste lipituri,insa degeaba.Am inteles ca ledul primul este avarie de rezistenta.Am masurat rezistenta,este buna,nu da la masa.O sa incerc sa umblu la pompa de evacuare sa vad daca exista mizerie inauntru sau ce o fi pe acolo.Va foarte multumesc Citează Link spre comentariu
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.