Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Gauri mari in placi policarbonat


enjoy
 Share

Recommended Posts

Pentru gauri mari, se pot utiliza forezele (carotele) care se confectioneaza din oteluri tubulare. Pentru o singura gaura in policarbonat, nu trebuie sa fie un otel special ci se poate utiliza o simpla teava de OL00 la care s-au format niste dinti pe circumferinta. Modalitatea de constructie a sculei este destul de complexa, dar pentru o singura gaura nu va pune probleme deosebite.

Link to comment
Share on other sites

Am incercat una o data si nu e buna de nimic, pana si ala de la magazin mi-a zis ca dau banii degeaba.Astea cum or fi?

post-224790-0-08685600-1403288289_thumb.jpg

Edited by enjoy
Link to comment
Share on other sites

Eu am dat cu asa ceva, in placi de plastic groase de 5 cm. Am fost foarte multumit de rezultat. Se gasesc prin piata sau in magazinele de bricolaj.

http://www.okazii.ro/scule-de-mana/altele/trusa-set-freze-freza-lemn-balamale-mobila-15mm-20mm-25-mm-30mm-35mm-a156163569

 

Daca se considera reclama, rog a se sterge ulterior, deocamdata nu-mi dau seama cum sa atasez poze.

Link to comment
Share on other sites

Eu am dat cu asa ceva, in placi de plastic groase de 5 cm. Am fost foarte multumit de rezultat. Se gasesc prin piata sau in magazinele de bricolaj.http://www.okazii.ro/scule-de-mana/altele/trusa-set-freze-freza-lemn-balamale-mobila-15mm-20mm-25-mm-30mm-35mm-a156163569 Daca se considera reclama, rog a se sterge ulterior, deocamdata nu-mi dau seama cum sa atasez poze.

Cu bormasina normala?
Link to comment
Share on other sites

Cu bormasina normala doar in lemn am dat (foastene). In plastic am dat gauri la strung si cu masina de gaurit cu coloana. Nici nu am incercat cu masina de mana pentru ca trebuiau sa fie perfect perpendiculare, dar ies perfect, cu margini fine, fara deformari.

Oricum, cine a intrebat, am citit ca are si masina cu coloana.

Edited by tommymd
Link to comment
Share on other sites

Si eu am tot de asta de 24mm si am gaurit peste 60 de gauri in usi de tablouri de tabla de 1,5mm si merge inca.

Gaurile ies exact de 24mm ? Eu am luat doua de la Yato, una de 32mm, cealalta de 47mm. Cu ambele, gaurile ies cu un mm mai mari...

Link to comment
Share on other sites

Gaurile ies exact de 24mm ? Eu am luat doua de la Yato, una de 32mm, cealalta de 47mm. Cu ambele, gaurile ies cu un mm mai mari...

Operatia de gaurire cu carota nu este una de precizie, iar 1 mm abatere e absolut acceptabil.In functie de mana celui care tine bormasina ( si nu numai legat de asta ) se pot da gauri si cu 2-3 mm mai mari decat diametrul carotei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines