Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Garnitura chiulasa


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Nu stiu in ce masura e adevarat, dar am auzit ca un model de Woskwagen cu motor de 1,2l, ar avea chiuloasa lipita ,nu fixata cu prezoane.E adevar sau minciuna,habar nu am.Sincer, cred ca este basm.@bibanu47 ne poate "lumina".

Ceva de genul asta auzisem despre motoarele Rolls,unde chiulasa se culca perfect pe bloc! Sa ma scuze @bibanu 47,pentru nestiinta mea,poate ne lamureste dupa sarbatori,pana atunci sa mai opreasca "motoarele", :da altfel intervine uzura prematura.. :speriat .(glumesc,dar vorbesc serios!) :da
Link spre comentariu

Ma gandesc ca acele motoare sunt f scumpe.Plus ca nu stiu cum rezolvi problema dilatarilor si a prelucrarii suprafetelor decat cu bani multi.Garnitura de bine de rau preia aceasta sarcina cu un cost infim.Plus ca e bine sa ai garnitura, ca sa aiba ce sa crape. Ce preferati, sa crape o garnitura sau chiulasa/blocu? Care e mai ieftin si usor de reparat/inlocuit?Daca era mai bine fara facea toata lumea fara.Unii o fac pt ca se poate sa nu uitam ca o fac pt bani...multi.

Link spre comentariu

Eu nu am auzit de asa ceva.Ca si Sharky nu cred ca exista asa ceva ( cel putin pe scara larga ) deoarece in primul rand ca sa ai o etansare foarte buna intre doua piese inseamna ca acele doua piese trebuie sa aiba un finisaj perfect ceea ce este mai costisitor de efectuat decat montarea unei simple garnituri, iar cand cand mai apar si dilatari/contractii lucrurile ar deveni mai grave in cazul neutilizarii unei garnituri.

Link spre comentariu

Eu nu am auzit de asa ceva......................................, iar cand cand mai apar si dilatari/contractii lucrurile ar deveni mai grave in cazul neutilizarii unei garnituri.

Dupa cum am mai spus,nici eu nu prea cred sa fie asa ceva.Prelucrarea,atit a blocului cit si a chiuloasei nu este o problema,se poate rectifica.Cit despre dilatari si contractii eu stiu altceva. Blocul motor este facut din fonta,care are coeficient de dilatare foarte mic,deci, teoretic, e posibil asa ceva.Daca ar fi fost facut din otel atunci problema era alta.Ma gindesc ca daca totusi exista asa ceva,atunci singura explicatie ar fi,reducerea costurilor.Probabil ca au studiat acest aspect si au ajuns la concluzia ca metoda este fiabila,motorul functionind atita timp cit producatorul garanteaza pentru el,pentru ca orice firma care fabrica un anumit produs,indica si durata de viata al acelui produs,daca este exploatat rational.
Link spre comentariu

Sint multe fara garnituri de chiulasa , primul ce`mi vine in minte e motorul de Oltcit.La fel , motoarele in 2T de motocicleta cu racire pe aer n`au garnituri de chiulasa.Garnitura de chiulasa in primul rind creaza inchiderea etansa a canalelor de racire si ungere nu a camerei de ardere.De aia in general cele racite pe aer n`au nevoie de garnitura de chiulasa.Grig

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări