Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Help: Senzor umiditate si Arduino


Vizitator pippogsm

Postări Recomandate

Vizitator pippogsm

Salut.

 

Sunt incepator in ale electronicii, asa ca sper sa ma puteti ajuta.

 

Am un senzor de umiditate recuperat dintr-o imprimanta laser, modelul este HSU-07P (am reusit sa gasesc datasheet pentru ceva asemanator aici: http://www.szhdk.com.cn/downloads/2007618164231.pdf).

 

L-am conectat la Arduino astfel:

 

Arduino Senzor

GND <-----------> GND (pin 3)

5V <-----------> VCC (pin 1)

A0 <-----------> Output (pin 2 - aici am pus si 47uF si 100kohm in paralel, la GND)

 

Problema este ca in circuit, pe output la senzor am 0V (nu se schimba voltajul nici daca deconectez doar Output de la Arduino).

 

Daca alimentez senzorul separat de la o alta sursa, fara sa fie conectat la Arduino, am aprox. 2V (si se schimba daca, de exemplu, suflu spre senzor). Deci separat, senzorul pare sa functioneze corect.

Tot alimentat separat, daca il conectez la Arduino (GND si output), voltajul cade imediat la 0V.

 

Nu stiu incotro sa o apuc :)

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 21
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Daca incerci pe un breadboard, fii sigur ca ai contacte bune la alimentarea senzorului. De asemenea, anumite breadboard au intrerupte alimentarile +si- la jumatatea breadboard si trebuie puse jumpere. Ai 5V intre Vcc si GND la senzor cand este conectat la Arduino?

Link spre comentariu
Vizitator pippogsm

Daca incerci pe un breadboard, fii sigur ca ai contacte bune la alimentarea senzorului. De asemenea, anumite breadboard au intrerupte alimentarile +si- la jumatatea breadboard si trebuie puse jumpere. Ai 5V intre Vcc si GND la senzor cand este conectat la Arduino?