Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor
Sign in to follow this  
leoncris

Televizor stricat

Recommended Posts

Mai intai schimba filtrajele si verifica tensiunile din sursa si recuperate.Apoi refacut reglaje Screen si focus.

parerea mea,s-a dus tubul cinescop, are si varsta si e clasic atunci cand apare cursa de intoarcere linii.Daca nu a mai avut alte reparatii pana acum degeaba ajustezi screenul pentru ca de atata timp daca a fost reglat prost nu-i mai poti face nimic , a ars katozii destul.NEI sunt televizoare facute in romania dupa licenta thompson si mai noi BEKO(15 ani in urma)

Ascultati sfatul lui leoncris , aveti probleme cu filtrajele, verificati tot ce tine de filtraj , ca e din sursa sau din tensiunile recuperate, un tub uzat nu se manifesta asa...

parerea mea,s-a dus tubul cinescop, are si varsta si e clasic atunci cand apare cursa de intoarcere linii.Daca nu a mai avut alte reparatii pana acum degeaba ajustezi screenul pentru ca de atata timp daca a fost reglat prost nu-i mai poti face nimic , a ars katozii destul.NEI sunt televizoare facute in romania dupa licenta thompson si mai noi BEKO(15 ani in urma)

Nu are nici o treaba ecranul cu defectul asta.Si este LG nu NEI tvul.Eu pot sa pun pariu ca filtrajul pe 180V e dus si mai pot fi si altele acolo.

De acord , este ceva pe bara de 180V - recuperata - dar urmariti valurile verticale din stanga imaginii , in mod sigur una din tensiunile sursei are probleme - aceste valuri verticale le-am intalnit si cand am avut probleme cu filtrajul tensiunii de alimentare a junglei...bineinteles ca manifestarea difera de la schema la schema...

Filtrajul pe 180V alimentare video este defect.

1000 % defect filtraj pe 180V !Adica electroliticul C418 de 10micro/250V ( citat din schema CF 20D30X ).

Toate;cu conditia sa fie construite acum....20 de ani!!! Teletech, ryder, lustar, nu erau pe vremea aia ca si marca ma refer...