Guest ema_corisama Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 am un tv Schaub lorentz si nu il pot repara, sunt amatorProblema e ca apar dungi verticale pe jumatate de ecran iar cealalta jumatate e neagra, nu pot intra in meniu sau sa fac altceva. A mai avut aceiasi problema , l-am desfacut am verificat toate conexiunile si tensiunile si sunt ok, dupa ce l-am montat inapoi a mers fara sa imi dau seama de defect. Acum are aceiasi problema si nu stiu ce sa ii mai fac, tin foarte mult la el e foarte ok . Model LT 32 28042. Va rog sa-mi da-ti un sfat sau daca stiti despre ce e vorba sa ma ajutati, multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan cod Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Este LCD sau CRT? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leoncris Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Schaub lorentz LT32- 28042 ... LCD.Spune ce cod este trecut pe sursa , MB ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUGHIU Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Nu vreau sa va sperii,dar poate fi in cel mai rau caz PANELUL defect(panglicile) sau cazul mai fericit;placa T-con!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...