Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cablu ca in imagine. Unde pot gasi ?

Recommended Posts

Am un controller de ventilatoare pe PC, montat din fabrica in carcasa PC-ului. Display-ul si comenzile controller-ului comunica cu carcasa printr-un cablu tip panglica cum e in imaginea atasata. Problema e ca afisajul si comenzile sint pe o usa (nu cea mai ilustra idee a designerului) care, datorita inchiderii si deschiderii in timp, a sectionat (cel mai probabil) acel cablu, intrerupand traseele (se intrerupe cand misc de cablu si functioneaza haotic). Acum vin si intreb. Exista pe undeva (si daca da, unde) un cablu similar, sa-l schimb pe cel original ? Stiu ca aceste cabluri se vand la metru si apoi se taie la comanda, cel mai nasol e la capete, unde trebuie cositorit si au si o suprafata mai lata si plata, care vine inserata in mufa mama, dar incerc marea cu degetul, cine stie, poate gasesc ceva gata facut. Astept idei. Multumesc.


Posted Image

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines