gymy Postat Decembrie 13, 2013 Partajează Postat Decembrie 13, 2013 Am avut aceeasi problema si s-a rezolvat prin spalarea placii cu alcool si uscare.Se pare ca ramasesera ceva lichid(singe) intre piste si facea ceva rezistenta.Eu ti-am spus ca asta era problema. Citează Link spre comentariu
galacticul Postat Ianuarie 13, 2014 Partajează Postat Ianuarie 13, 2014 Masina functioneaza din nou cu piesele stock, greseala me a fost ca dupa ce am curatat placa cu alcool izopropilic, nu am montat totul la loc. pe placa este o bobina ( eu credeam ca este o rezistenta ) care trebuie sa fie situata langa un magnet de pe rotor. Multumesc tuturor pentru ajutor. nu mai deschid alt topic,am aceeasi problema.Am schimbat si eu triacul dar fara rezultat,functioneaza cateva secunde si se opreste.Acea bobina eu am zis ca e un condensator (masurat cu ohmetrul nu arata nimic).Am sa o inlocuiesc si eventual sa curat si eu placa .Are legatura bobina cu magnetul de la rotor de trebuie sa fie langa acesta? Citează Link spre comentariu
galacticul Postat Ianuarie 15, 2014 Partajează Postat Ianuarie 15, 2014 Masina functioneaza din nou cu piesele stock, greseala me a fost ca dupa ce am curatat placa cu alcool izopropilic, nu am montat totul la loc. pe placa este o bobina ( eu credeam ca este o rezistenta ) care trebuie sa fie situata langa un magnet de pe rotor. Multumesc tuturor pentru ajutor. nu mai deschid alt topic,am aceeasi problema.Am schimbat si eu triacul dar fara rezultat,functioneaza cateva secunde si se opreste.Acea bobina eu am zis ca e un condensator (masurat cu ohmetrul nu arata nimic).Am sa o inlocuiesc si eventual sa curat si eu placa .Are legatura bobina cu magnetul de la rotor de trebuie sa fie langa acesta?si totusi ce e bobina sau condensator? inelele arata galben,mov,maro,argintiu.ce valoare ar putea avea daca e bobina,sau daca e condensator? Citează Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 15, 2014 Partajează Postat Ianuarie 15, 2014 E bobina.Pune-o la loc fiindca are rol de traductor al turatiei.Valoarea e de 47uH Citează Link spre comentariu
galacticul Postat Ianuarie 15, 2014 Partajează Postat Ianuarie 15, 2014 E bobina.Pune-o la loc fiindca are rol de traductor al turatiei.Valoarea e de 47uHdar pe ohmetru nu arata nimic Citează Link spre comentariu
galacticul Postat Ianuarie 15, 2014 Partajează Postat Ianuarie 15, 2014 E bobina.Pune-o la loc fiindca are rol de traductor al turatiei.Valoarea e de 47uHdar pe ohmetru nu arata nimicnu am pt masurare inductanta,dar eu zic ca totusi trebuie sa arate ceva pe ohmetru Citează Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 15, 2014 Partajează Postat Ianuarie 15, 2014 O fi intrerupta, pune alta cu acelasi cod.In cel mai rau caz, razuie vopseaua si da sarma jos, numarand spirele.Rebobineaza sarma la loc refacand lipiturile la capete.Am patit cu astfel de bobine sa se intrerupa foarte usor la solicitari mecanice, sarma e foarte subtire. Citează Link spre comentariu
galacticul Postat Ianuarie 15, 2014 Partajează Postat Ianuarie 15, 2014 multumesc pt sfat,incerc sa gasesc una cu aceeasi valoare. Citează Link spre comentariu
galacticul Postat Ianuarie 18, 2014 Partajează Postat Ianuarie 18, 2014 am pus alta bobina cu acelasi cod,si,functioneaza Citează Link spre comentariu
Vizitator stalnet Postat August 23, 2014 Partajează Postat August 23, 2014 am pus alta bobina cu acelasi cod,si,functioneaza de unde ? multumesc valoarea ei se pare e de 4700uH daca rosu reprezinta ordinul de multiplicare Citează Link spre comentariu
validae Postat August 23, 2014 Partajează Postat August 23, 2014 Păi se vorbea de maro, nu roșu.Și mi-e greu să cred că bobinuța aia așa mică ar putea avea 4,7mH. Astfel de bobinuțe se pot recupera de pe plăci de TV defecte sau monitoare. Citează Link spre comentariu
Vizitator stalnet Postat August 27, 2014 Partajează Postat August 27, 2014 (editat) eu vaz inelul ca fiind rosu ...in sfarsit ...datorita dilemei nu prea stiu ce sa comand rog pe cineva care cunoaste rusa sa reediteze schema pt a fi de folos si altora Editat August 27, 2014 de stalnet Citează Link spre comentariu
validae Postat August 27, 2014 Partajează Postat August 27, 2014 (editat) Văd că în schema rusului e dată ca având 4,6 mH, asta e foarte clar Poate o merge și cu valori mai mari ale inductanței, dar o valoare standard ar fi 4,7mH. Dar cum spunea colegul galacticul ,, inelele arata galben,mov,maro,argintiu ,, .....asta ar da 470uH . Eu am pus inițial un zero mai puțin din viteză.Mea culpa Pentru ușurință puteți folosi cu nădejde asta: http://www.electronics2000.co.uk/calc/inductor-code-calculator.php Editat August 27, 2014 de validae Citează Link spre comentariu
Vizitator 99gyo Postat Ianuarie 5, 2015 Partajează Postat Ianuarie 5, 2015 Sall, eu am intampinat o alta problema cu masina, dupa ce a fost folosita seara, oprita, pentru a se continua a doua zi nu a mai vrut dimineata sa mai porneasca sub nici o forma ESTE MOARTA!!... nu mai da nici un semn de viata, NIMIC......zici ca nu a functionat nici o data. CE POATE SA SE FI INTAMPLAT? DE UNDE SA FIE? Citează Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 5, 2015 Partajează Postat Ianuarie 5, 2015 Prima dată trebuie demontată cu grijă și verificat motorul în primul rând, el e ,,inima,, aparatului, restul se pot modifica în cel mai rău caz. Puneți o poză cu el, dar verificați continuitatea cablului de alimentare în primul rând.Se mai întrerupe la zonele de îndoire (lângă ștecher și la intrarea în carcasa aparatului).Apoi vedeți starea colectorului și periilor de cărbune. Se poate face o probă a motorului fără partea de control a turației, prin decuplarea celor două fire ce duc de la placă la motor și alimentarea separată a motorului.Dacă așa merge, atunci e ceva cu modulul de control turație. Citează Link spre comentariu
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.