Guest alexandruteutisan Posted November 15, 2013 Share Posted November 15, 2013 Sint nou si-m cer scuze de la inceput! Am o masina de spalat rufe maxwell WMC642L , problema cea mare este ca pleaca pe stoarcere brusc , dintro data , zici case rupe , sint nevoit sa o tin ca-ci pleaca la plimbare . Ce as putea sa fac sa nu mai fiu nevoit sa o pindesc cind prebue sa intre in programu de stoarcere, Masina merge bine nu am avut probleme deloc si o am de ceva ani buni Link to comment
laur_12 Posted November 15, 2013 Share Posted November 15, 2013 daca telescoapele sint OK atunci pe placa electronica sant probleme controlul turatiei este facut de un tahometru care e situat pe motor s-au placa electronica daca are Link to comment
Guest alexandruteutisan Posted November 15, 2013 Share Posted November 15, 2013 Nu are telescoape, e cu arcuri , nu are placa electronica ,e cu ceas cu motoras electric . Am vazut un reostat bobinat , cred ca de acolo sar putea regla intensitatea , nu sint sigur si nu as vrea sa fac vre-o prostie , acel reostat e de putere cu o brida de reglaj de care e cuplat un fir electric Link to comment
laur_12 Posted November 15, 2013 Share Posted November 15, 2013 are telescoape dar jos sub cuva eu inca nu am vazut masina de spalat fara telescoape Link to comment
Guest alexandruteutisan Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Ai avut dreptate , am gasit dupa ce am rasturnat masina doua amortizoare cod 85N680904110U5 , lucreaza greu , dar nustiu cat ar trebui , are 2 garnituri dar nu realizeaza nici o camera de conpresie ci pur si simplu amortizarea se realizeaza prin simpla frecare a garniturilor de pereti cilindrului exterior . De meserie sant mecanic auto , sa bucsez garniturile pe interior cu teflon ? Ar fi posibil sa le inlocuesc cu alt tip de amortizoare . Ce-mi recomandati ? Link to comment
dan-a2 Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Ar trebui inlocuite , nu sunt scumpe !! Link to comment
Guest iulian_vat Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 daca pleaca brusc motorul verifici tahometrul-este pe axul motorului in spate(o bobina) are intre 60 si 200 ohmi, valoarea nu e batuta in cuie dar trebuie sa dea ceva pe aparat, apoi verifici daca firele lui au continuitate in cupla de pe placa, daca da continui cu verificarile pe placa electronica, acolo verifici circuitul de taho- un divizor rezistiv si ceva piese pe langa si mai verifici daca pe iesirea triacului ai un divizor rezistiv pentru o bucla de control a tensiunii de iesire, se mai arde rezistenta acestuia care este de 200-500kohmi. Daca amortizoarele se misca greu e ok, asa trebuie. Link to comment
Guest iulian_vat Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 scuze nu am citit cu atentie, doar la stoarcere pleaca brusc?la spalare merge normal? Link to comment
Guest nemesisnmm Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 daca pleaca brusc motorul verifici tahometrul-este pe axul motorului in spate(o bobina) are intre 60 si 200 ohmi, valoarea nu e batuta in cuie dar trebuie sa dea ceva pe aparat, apoi verifici daca firele lui au continuitate in cupla de pe placa, daca da continui cu verificarile pe placa electronica, acolo verifici circuitul de taho- un divizor rezistiv si ceva piese pe langa si mai verifici daca pe iesirea triacului ai un divizor rezistiv pentru o bucla de control a tensiunii de iesire, se mai arde rezistenta acestuia care este de 200-500kohmi. Daca amortizoarele se misca greu e ok, asa trebuie.Eu am o masina de spalat Arctic BA 800 .A ramas blocata pe un program de spalare sau storcere , unde nu face altceva decat sa plece odata brusc,face o singura rotire energica si se opreste.Sta aproximativ un minut sau poate un minut si jumatate,dupa care repeta acelasi lucru,in acelasi sens de rotire. Link to comment
Guest laurentiu33 Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 verificati magnetul din capatul motorului de pe ax,tahometru.. Link to comment
laur_12 Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 motorul are peri ? v-ati uitat ?desi nu cred ca are peri la acest model ,deci nu are tahometru !!!!!!! Link to comment
gica70 Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Oare i-a crescut barba motorului? . De ce nu esti atent, se scrie "perii". . Link to comment
Guest nemesisnmm Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 verificati magnetul din capatul motorului de pe ax,tahometru..Am verificat si tahometrul,am verificat si continuitatea firelor de la tahometru pana la placuta precum si tensiunea care o scoate tahometrul atunci cand invart de fulia motorului.Pana aici totul este in regula.Nu stiu ce sa mai fac in continuare. Link to comment
aschiuta Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Trebuie verificat pe placa circuitul de prelucrare a semnalului care vine de la tahogenerator pana la procesor.Succes. O zi buna.aschiuta Link to comment
Guest laurentiu33 Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 -dati capacul de plastic jos de la tahometru,scoateti si bobina,si verificati magnetul de pe ax.... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now