Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Strung E3N01 x 750


sorinas

Recommended Posts

Am facut o achizitie ( sper buna ) - un strung fabricat in Ungaria in 1988. Se prezinta intr-o stare foarte buna tinand cont de anul fabricatiei . Totusi trebuie specificat ca a prestat intr-o fabrica de avioane si tot ce a lucrat au fost piese mici majoritatea lucrate in pensete . Il prezint ca nu prea am vazut asemenea modele pe la noi .Si inca o chestie foarte interesanta ( am vazut ca cineva pe forum chiar si-a construit ) este suportul pentru 4 cutite cu schimbare rapida fixate si reglate separat .Va intra in scurt timp la " cosmetizare " si verificarea tuturor angrenajelor si instalatiei electrice . Strungul nu a somat si a functionat perfect pana l-am cumparat .Totusi merita putina atentie .post-22232-139829707765_thumb.jpg

post-22232-139829707756_thumb.jpg

post-22232-139829707774_thumb.jpg

post-22232-139829707782_thumb.jpg

post-22232-13982970779_thumb.jpg

Link to comment
  • Replies 21
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sorinas

    4

  • ndc74

    4

  • radu cnc

    2

  • enjoy

    1

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este un strung foarte bun, varianta ulterioara a strungului pe care-l detin, KART E2N.Sunt strunguri de precizie.Strungul era de vanzare pe merca dor, si era la pretul de 1750€ daca nu ma insel si era in Bucuresti.Si eu l-as fi cumparat daca nu era distanta asa de mare si transportul scump.Sa-l folositi cu placere.Cat are gaura de trecere in axul principal? Asta ma interesa cel mai tare, la mine este Ø25mm.

Link to comment

Strungul a fost disponibil pentru vanzare in urma procesului de modernizare a fabricii . Dotarea pe care o au in momentul de fata este impresionanta cu multe centre de prelucrare ,CNC-uri si routere de ultima generatie . Masinile unelte traditionale gen masini de frezat , strunguri paralele etc. au cam fost inlocuite iar cele ce au ramas sunt in cea mai buna stare de functionare si probabil si ele vor urma sa fie inlocuite .Gaura de trecere in axul principal cred ca este de 35 de mm dar am s-o masor ca sa fiu mai precis .Cat despre pret nu pot sa comentez ca probabil as " oftica " multi colegi de forum .Numai bine.

Link to comment
  • 2 months later...

aveti aici un lucrator pe acesst tip de masina timp de 17 ani. Eu. Am primit masina de noua, am lasat-o ca si noua iar cand pe ACEASTA , masina din pozele de mai sus,am vrut sa o cumpar, mni s-a spus ca s-a vandut. CA sa vin cu o informatie exacta, diametrul interior al axului principal este de 24 mm. Pentru edificare, strunjiti un dorn de 24.5mm si unul de 24.00 mm. Cel de 24 intra pe ax, cel de 24.5 nu intra. Binenteles, vorbesc despre o masina identica cu aceasta nu chiar de aceasta. Colegule, daca vinzi strungul asta, da-mi de stire prima oara mie. In rest, este o masina fenomenala. Na, ti-am facut si pret pentru ea. Toate bune. :aplauze

Link to comment

La mine al modelul KART E2N axul principal accepta diametru de Ø25mm, eu cumpar bare de otel calibrate de Ø25.00mm si pot sa le introduc fara probleme in coloana masinii.Nu cred ca in modelele ulterioare sa nu poata intra Ø25mm.In rest subscriu si eu ca este un strung foarte bun, doar dupa montarea unui convertizor de frecventa.

Link to comment
  • 1 year later...
Guest Romeo Genes

Buna ziua,

Am si eu un E3N-01 achizitionat SH dar din pacate fara Manual.

 

Dupa o masuratoare precisa gaura din axul principal este de 25 mm .

 

Am achizitionat si eu un E3N-01  SH dar din pacate fara Cartea Utilajului.

Vreau sa stiu daca ma poate ajuta cineva cu un manual chiar si daca este in limba Maghiara.

Multumesc.

Link to comment
  • 4 years later...
  • 9 months later...
  • 4 months later...

American owner here. Purchased an E3N-01  with metric thread gear setup. Machine is missing what appears to be 1 gear needed for imperial threading. Would very much appreciate any information on the tooth count of the gear(s) needed for imperial threading.

 

Traducere:

Sunt un posesor de strung american.Am cumpărat un strung E3N-01 cu filet metric.Strungului se pare că îi lipseşte  un angrenaj pentru filete cu standard imperial (englezesc).V-aş fi recunoscător dacă aţi putea să-mi daţi detalii despre numărul de dinţi ai roţii(lor) folosite pentru filetele imperiale.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines