sorinas Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Am facut o achizitie ( sper buna ) - un strung fabricat in Ungaria in 1988. Se prezinta intr-o stare foarte buna tinand cont de anul fabricatiei . Totusi trebuie specificat ca a prestat intr-o fabrica de avioane si tot ce a lucrat au fost piese mici majoritatea lucrate in pensete . Il prezint ca nu prea am vazut asemenea modele pe la noi .Si inca o chestie foarte interesanta ( am vazut ca cineva pe forum chiar si-a construit ) este suportul pentru 4 cutite cu schimbare rapida fixate si reglate separat .Va intra in scurt timp la " cosmetizare " si verificarea tuturor angrenajelor si instalatiei electrice . Strungul nu a somat si a functionat perfect pana l-am cumparat .Totusi merita putina atentie . Link to comment
enjoy Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Iti mai lipseste un DRO, sa-l folosesti cu placere! Link to comment
sorin renato Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Deci este un strung Kart, nu? Cum ati reusit sa il cumparati dintr-o fabrica de avioane? Un pret, daca se poate? Link to comment
radu cnc Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 Este un strung foarte bun, varianta ulterioara a strungului pe care-l detin, KART E2N.Sunt strunguri de precizie.Strungul era de vanzare pe merca dor, si era la pretul de 1750€ daca nu ma insel si era in Bucuresti.Si eu l-as fi cumparat daca nu era distanta asa de mare si transportul scump.Sa-l folositi cu placere.Cat are gaura de trecere in axul principal? Asta ma interesa cel mai tare, la mine este Ø25mm. Link to comment
sorinas Posted November 14, 2013 Author Share Posted November 14, 2013 Strungul a fost disponibil pentru vanzare in urma procesului de modernizare a fabricii . Dotarea pe care o au in momentul de fata este impresionanta cu multe centre de prelucrare ,CNC-uri si routere de ultima generatie . Masinile unelte traditionale gen masini de frezat , strunguri paralele etc. au cam fost inlocuite iar cele ce au ramas sunt in cea mai buna stare de functionare si probabil si ele vor urma sa fie inlocuite .Gaura de trecere in axul principal cred ca este de 35 de mm dar am s-o masor ca sa fiu mai precis .Cat despre pret nu pot sa comentez ca probabil as " oftica " multi colegi de forum .Numai bine. Link to comment
sorinas Posted November 15, 2013 Author Share Posted November 15, 2013 Dupa o masuratoare precisa gaura din axul principal este de 25 mm . Link to comment
invest20042001 Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 aveti aici un lucrator pe acesst tip de masina timp de 17 ani. Eu. Am primit masina de noua, am lasat-o ca si noua iar cand pe ACEASTA , masina din pozele de mai sus,am vrut sa o cumpar, mni s-a spus ca s-a vandut. CA sa vin cu o informatie exacta, diametrul interior al axului principal este de 24 mm. Pentru edificare, strunjiti un dorn de 24.5mm si unul de 24.00 mm. Cel de 24 intra pe ax, cel de 24.5 nu intra. Binenteles, vorbesc despre o masina identica cu aceasta nu chiar de aceasta. Colegule, daca vinzi strungul asta, da-mi de stire prima oara mie. In rest, este o masina fenomenala. Na, ti-am facut si pret pentru ea. Toate bune. Link to comment
radu cnc Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 La mine al modelul KART E2N axul principal accepta diametru de Ø25mm, eu cumpar bare de otel calibrate de Ø25.00mm si pot sa le introduc fara probleme in coloana masinii.Nu cred ca in modelele ulterioare sa nu poata intra Ø25mm.In rest subscriu si eu ca este un strung foarte bun, doar dupa montarea unui convertizor de frecventa. Link to comment
Guest Romeo Genes Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Buna ziua, Am si eu un E3N-01 achizitionat SH dar din pacate fara Manual. Dupa o masuratoare precisa gaura din axul principal este de 25 mm . Am achizitionat si eu un E3N-01 SH dar din pacate fara Cartea Utilajului. Vreau sa stiu daca ma poate ajuta cineva cu un manual chiar si daca este in limba Maghiara. Multumesc. Link to comment
sorinas Posted December 9, 2015 Author Share Posted December 9, 2015 Nu detin nici eu manualul.Daca reusesc sa fac rost de el va anunt . Numai bine. Link to comment
MICIULIN Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 (edited) manual pentru kart e1n ,e2n ,e3n este in maghiara dar va descurcati cumva pana gasit alta pe acest forum sant foarte multe manuale de toate tipuri strung , freze etc http://passion-usinages.forumgratuit.org/t5013-kart-e1n-e2n-e3n Edited December 9, 2015 by MICIULIN Link to comment
Stancone Posted February 3, 2020 Share Posted February 3, 2020 Salutare Sorinas , am acelasi strung ca cel din acest topic E3N-01 , nu stiu sa il pun pe filet , poti sa ma ajuti , nu am nici manual de utilizare... Link to comment
Stanciu Mihai Posted November 4, 2020 Share Posted November 4, 2020 Buna ziua. ma poate ajuta si pe mine cineva cu o flansa pentru acest strung? am cumparat si eu unul dar nu are flansa si universalul. Multumesc Link to comment
Hammer1092001 Posted March 31, 2021 Share Posted March 31, 2021 American owner here. Purchased an E3N-01 with metric thread gear setup. Machine is missing what appears to be 1 gear needed for imperial threading. Would very much appreciate any information on the tooth count of the gear(s) needed for imperial threading. Traducere: Sunt un posesor de strung american.Am cumpărat un strung E3N-01 cu filet metric.Strungului se pare că îi lipseşte un angrenaj pentru filete cu standard imperial (englezesc).V-aş fi recunoscător dacă aţi putea să-mi daţi detalii despre numărul de dinţi ai roţii(lor) folosite pentru filetele imperiale. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now