Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Probleme AUTOCOM


Vizitator alladdin205

Postări Recomandate

1 oră în urmă, dan a spus:

da ai dreptate ! apar cu 2 nume ca telefonul are alt cont ! as dorii sa ii dau reflash din nou ca banuiesc ca nu au fost flasuite bine dar nu cred  am dump urile corecte  cred! crezi  poti sa ma ajuti cu dump urile?! la  inceput am activat interfata pe xdiag ,testul pe bmw a mers dar dupa activare am vrut sa intru pe logan si nu a mers ! am cerut ajutor pe mhh si a zis sa incerc cu prodiag .Cand am vrut sa l activez mi a zis ca deja e activat,am rescris interfata si nu merge pe logan ,probabil e la fel ca inainte ca pe bmw nu l am testat !acum vreau sa trec din nou interfata pe xdiag  si dumpul pe care l am gasit nu este bun ca n am avut inspiratia sa l salvez pe cel vechi ,ma gandeam ca nu e bun !Este  interfata la un prieten si vreau sa i o dau inapoi cu acelasi program care l a avut adica xdiag 

 

Link spre comentariu

Nu se face asa. Pentru a functiona ai nevoie de fisiere pereche pentru serialul interfetei tale. Firmware-le trebuie sa fie al celui care asigura softul. Fisierul de activare la fel, in plus este generat dupa serialul interfetei. Softul, atat cel de baza cat si pentru fiecare marca in parte trebuie sa fie corelate cu firmware din interfata. N-ai nici o sansa cu fisiere de pe net. Nu exista solutie free. Nu pentru easydiag 3.0. Cel care ti-a rescris interfata a cumparat fisierele, nu exista nimeni in Ro care sa genereze activari.

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...
  • 5 luni mai târziu...
  • 6 luni mai târziu...
  • 1 lună mai târziu...

In urma cu doi ani si aproape jumatate, am adresat si eu o intrebare, la care nu am primit nici macar o idee de raspuns.

Am cautat despre acea problema prin toate locurile cunoscute pentru solutii la probleme tehnice si tot nimic.

Ei, dupa atat timp si intr-o conjunctura motivanta, am incercat sa rezolv si am si reusit.

Foarte pe scurt:

Majoritatea interfetelor Delphi NEW VCI+, Autocom CDP+, Snooper, Multidiag pro+, cu doua placi, prezinta defectul ca pe mașinile GM inclusiv Opel nu se pot conecta pe magistrala Low Speed CAN BUS sau Single Wire CAN BUS.

Transceiver pentru acest protocol este circuitul integrat NCV7356G, acesta ori este defect din producție, ori este altfel de circuit integrat pe care chinezii doar au scris ca ar fi NCV7356 si:

- Se poate înlocui direct (fără modificări) cu alt NCV7356G (bun), MC33897, MCZ33897 (nou sau recuperat de pe interfețe defecte Op-Com);

- Se poate înlocui cu TLE6255G, dar la acesta trebuie conectat pinul 6 la +5V si pinul 9 prin rezistor de 39 KOhm, tot la +5V. (nou sau recuperat de pe „ceasuri” de Astra H si probabil si alte module la care nu am acces acum si nu pot verifica).

 

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...
  • 3 luni mai târziu...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.

Vizitator
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Răspunde la acest subiect...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări