Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Electronist in Romania - e de bine sau de rau ?

Bala

Recommended Posts

Salutare!!!

Sunt inginer electronist (terminat facultatea de electronica si telecomunicatii forma lunga acum 2 luni) si sunt angajat la SiemensVDO Timisoara (electronica pentru industria auto) ca si inginer electronist.

Desi sunt foarte tanar(23 ani), lucrez de un an si jumatate pe post de inginer la proiectare.

Pot spune ca imi place cea ce fac, primul meu montaj cu tranzistoare a fost pe la 12 ani si am visat sa fac asa ceva de cand eram un pusti.

Problema este insa alta: salariul si nivelul la care se lucreaza.

La inceput salariile comparativ cu alte slujbe erau bune insa in ultima perioada nu au mai crescut. Este cea ce se cheama: low-cost location.Fiecare cent este important. NU ar vrea o cheltuiala in plus sub nici o forma!

Nivelul la care se lucreaza este la fel cu cel din Germania insa in ultimul timp cei buni parasesc firma si vin fel de fel de "balerni" care nu stiu cum functioneaza o dioda :rolleyes: cea ce este foarte trist.

Intr-adevar astfel de oameni nu fac proiectare ci doar testare dar insa este destul de frustrant sa faci o schema sa o gandesti in detaliu si cand vine vorba de o masuratoare omu respectiv nu stie sa masoare curentul cu ampermetrul :)

Voi ce stiti ? Cum mai este prin alta parte inafara de Timisoara ? Sau poate chiar o alta firma din Timisoara.

• Replies 13
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic