Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor
Sign in to follow this  
vulpoiu

tv LCD Philips model 32PFL7762D/12

Recommended Posts

Salutari la toata lumea de pe forum!! am un tv LCD Philips model 32PFL7762D/12 cu defect la imagine,raspunde la comenzi are sunet dar pe panel se vad dungi verticale, subtiri, colorate si ondulate foarte marunt(ca un covor).Va intreb pe dumneavoastra cei care aveti cunostinte in astfel de tv,euri daca este defect panelul sau nu,si daca nu este defect vas ruga sami dati cateva sfaturi cam ce ar putea in mare sa nu functioneze.Mentionez ca am ceva cunostinte de electronica dar in cele clasice intrun cuvant sunt amator. Am sa incerc sa pun si o imagine cu tv daca o sa reusesc,va multumesc anticipat si toate cele bune de la Brasov :da ]

ok, Ti-am cerut si o fotografie cu defectul! ar fi indicat sa scrii si seria de pe T-Con si eventual si o fotografie cu acesta!

se incinge puternic c.i de langa selectorul de canale care are seria notata pe o forma rotunda si argintie SVP WX68-7568-LF,temperatura aproximativa 75/85 grade,restul se incalzesc in parametrii normali intre 40 si 60 grade.

se incinge puternic c.i de langa selectorul de canale care are seria notata pe o forma rotunda si argintie SVP WX68-7568-LF,temperatura aproximativa 75/85 grade,restul se incalzesc in parametrii normali intre 40 si 60 grade.

T-con se gaseste sub placa metalica indicata in foto!

Posted Image

Daca se incalzeste integratul BGA de pe MAIN, atunci ia un cablu scart si conecteaza-l la iesirea AV din TV-ul defect iar celalalt capat al cablului conecteaza-l la intrarea AV a unui TV functionabil, astfel poti vedea daca imaginea defecta o vezi si la televizorul functionabil!!! asa poti constata daca defectul provine de la MAIN sau de la T-CON!

Bafta!

Multumesc Ovidiu,ma gandeam ca numi mai raspunde nimeni,am sa pun in practica sfatul tau si o sa dau detalii.Multa stima si toate cele bune.